03.06.2018

XXI стагоддзе – стагоддзе камп'ютэрных тэхналогій, цяпер цяжка ўявіць сабе чалавека, які не мае смартфона або ноўтбука.

QA-інжынеры праводзяць цэлыя даследчыя туры – разглядаюць аб'екты з пункту гледжання вопытнага і неспрактыкаванага карыстальніка, правяраючы тым самым усе магчымыя сцэнары выкарыстання функцыяналу, нават самыя нестандартныя і невідавочныя. Пасля даследчага тэставання нашы спецыялісты выпраўляюць некарэктна працуюць інфармацыйныя блокі, няслушныя спасылкі і непрацуючыя кнопкі, а таксама ліквідуюць прабелы ў логіцы праекта, калі яны ёсць (усё ж такі большасць лагічных прабелаў зачыняецца яшчэ на этапе аналізу спецыфікацыі праекта).

Задача фінальнага тэставання - выявіць багі раней карыстальніка. Тэставанне лічыцца эфектыўным, калі пасля яго ні заказчык, ні карыстальнік, не знайшлі ніводнага недахопу, хоць ідэальных прадуктаў, вядома ж, не бывае, і любы праект можна дапрацоўваць бясконца. Аднак дапрацоўкі - гэта ўжо зусім іншая гісторыя, пра якую мы раскажам вам у наступных артыкулах.

З дапамогай гэтых прылад людзі маюць зносіны, працуюць, праводзяць свой вольны час

Большасць карыстальнікаў нават не задумваецца пра тое, што ўсе устаноўленыя на іх прыладах праграмы ствараліся не адзін месяц і праходзілі дбайныя праверкі для таго, каб быць паказанымі шырокай публіцы. IMedia Solutions імкнецца да таго, каб яе прадукт быў якасным і запатрабаваным.

Бо любы, нават нязначны дэфект, можа сапсаваць ўражанне ад карыстання сайтам. За якасць прадукту адказвае QA - аддзел, які сочыць за тым, каб нішто не перашкаджала карыстачу працаваць з ПА. Тэставанне спецыфікацый. Для тэставання розных тыпаў web-праектаў прымяняецца некалькі відаў тэставання.

Нашы QA-спецыялісты распрацоўваюць стратэгію, вызначаюць неабходныя метады тэставання, разлічваюць час для яго выканання. Сам працэс тэставання пачынаецца не з гатовага прадукту, а з этапаў праектавання і дызайну, што дазваляе звесці часовыя і фінансавыя выдаткі на выпраўленне багаў да мінімуму. Напрыклад, у нашай кампаніі тэставанне пачынаецца з аналізу спецыфікацыі і выяўлення лагічных “дыр” ў тэхнічным заданні. Гэта дазваляе значна скараціць рызыкі, прэвентаваць з'яўленне багаў і павысіць якасць на самым пачатковым этапе стварэння сайта. Бо, па сутнасці, тэставанне – гэта працэс праверкі адпаведнасці заяўленых да прадукту патрабаванняў і рэалізаванай функцыянальнасці.

Пасля аналізу і зацвярджэння патрабаванняў да праекту тэстыравальнік складае план тэставання

На гэтым этапе ствараюцца тэст-кейсы, па якіх у далейшым будзе праходзіць працэс праверкі адпаведнасці заяўленых патрабаванняў і канчатковага прадукту. Варта ўлічваць, што патрабаванні з часам могуць мяняцца, і некаторыя, ужо створаныя тэст-кейсы, не будуць падыходзіць для даследавання прадукту. Змяненне патрабаванняў дадаткова фіксуецца праектным мэнэджэрам у тэхнічным заданні, па якім працуюць праграмісты. Любое змяненне ў патрабаваннях абмяркоўваецца з камандай праекта і заказчыкам, што дазваляе своечасова заўважыць магчымыя складанасці рэалізацыі сукупнасці першапачатковых і новых патрабаванняў. Тэставанне макетаў і вёрсткі.

Пасля аналізу тэхнічнага задання QA-спецыяліст правярае макеты будучага сайта

Усе элементы на старонках макета павінны не проста адпавядаць патрабаванням, але і павышаць канверсійнасць будучага рэсурсу.На гэтым этапе праводзіцца юзабилити–тестирование і тэставанне інтэрфейсу, падчас якога тэстыравальнік робіць дадатковыя feature requests, частка з якіх ўкараняецца пасля абмеркавання з дызайнерам і заказчыкам. Пасля зацвярджэння дызайну заказчыкам і складання тэхнічнага задання на карыстацкі інтэрфейс, нашы спецыялісты прыступаюць да вёрстцы, якая тэстуецца на адпаведнасць тэхнічнаму задання і логіцы праекта. Часцяком на этапе тэставання front-end можна выявіць і ліквідаваць прапушчаныя поп-апы або ховеры, неабходныя для павышэння канверсійнасці рэсурсу. Фінальнае тэставанне функцыяналу. Аднак найбольш важным этапам з'яўляецца функцыянальнае тэставанне, т. к.

наша задача - стварыць карэктна працуе рэсурс для заказчыка

На гэтым этапе правяраецца карэктнасць працы асноўнага і дапаможнага функцыяналу. Для інтэрнэт-крамы, напрыклад, асноўным функцыяналам з'яўляюцца сцэнары па здзяйсненні пакупкі: карыстальнік павінен мець магчымасць выбраць тавар, пакласці яго ў кошык і аплаціць.

QA-спецыяліст стварае асноўныя, альтэрнатыўныя і выключныя прыстасаваныя сцэнары для кожнага функцыянальнага модуля. Ён правярае працу асобнага модуля функцыяналу, а затым карэктнасць функцыянавання аб'яднаных модуляў і канцэптуальных сцэнарыяў. Даследчыя туры.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.