09.14.2012

Ва ўмовах вар'яцкай канкурэнцыі на віртуальных прасторах электронныя гандлёвыя пляцоўкі вымушаныя выкарыстоўваць абсалютна ўсе даступныя прыёмы прасоўвання тавараў і паслуг. Не дзіва, што пісьменныя маркетолагі ў апошні час асаблівую ролю ў працэсе кіравання мадэллю продажаў адводзяць рэкламе на YouTube. Балазе, апошні з вялікай радасцю расхінае свае видеохостинговые дзверы, прапаноўваючы выкарыстоўваць для рэкламавання такія інструменты, як In-Display Video і TrueView In Search.

Аднак прасоўванне паслуг на YouTube тоіць у сабе мноства падводных камянёў, здольных не толькі нівеліраваць карысць ад такога прыёму павелічэння продажаў, але і нават вырабіць зваротны эфект, выклікаўшы адрыньванне мэтавай аўдыторыі. Таму варта гранічна ўважліва падысці да аспектаў, пералічаных ніжэй.

Працягласць роліка


Мабыць, самы важны нюанс. Навукоўцамі даказана, што даўжыня відэа цесна звязана з задачамі, якія перасьледуе кампанія, рэтранслюе відэа праз відэахостынгі. Так, ўступны 30-секундны ролік будзе аптымальным для YouTube InStream. Больш працяглы (да 3-5 хвілін) відэа здольна заахвоціць гледача да дзеяння (зрабіць званок, замовіць тавар).

Аднак абсалютна не значыць, што 20-хвіліннае відэа не будзе мець поспеху. Тут важна навучыцца адсочваць за кошт статыстычнага інструментара YouTube Insight час спынення прагляду (у некаторых выпадках – «точку перемотки»). Гэта дасць магчымасць не толькі інакш планаваць відэа ў будучыні, але і ўжо ў сучаснасці вызначаць, дайшла Ці да гледача асноўная інфармацыя роліка, ці ж ён спыніў прагляд да наступлення General Point.

Аптымізацыя канала


Выкарыстанне па максімуму магчымасцяў старонкі канала на YouTube дасць магчымасць не толькі з досыць высокай інтэнсіфікацыяй даносіць інфармацыю пра брэнд, але і дазволіць павялічыць канверсію за кошт публікацыі падобных відэа, а таксама праз абмен спасылкамі на сацыяльныя рэсурсы або зыходныя старонкі. Пры гэтым не трэба баяцца выхваляння і хвальбы, смелых лозунгаў і абяцанняў. Усё гэта падабаецца аўдыторыі, а значыць, і прыцягвае яе.

Эфектыўным будзе выкарыстанне ў рэкламных мэтах і Channel Banner. Гэты інструмент з'яўляецца выдатнай пляцоўкай для падахвочванні аўдыторыі да дзеяння, што павялічыць візіты на ваш сайт, а разам з тым і канверсію.

Ключавыя словы


Выкарыстанне гэтага деривативного SEO-шного прыёму на YouTube з'яўляецца важным інструментам у працэсе пошуку відэа. Аднак тут важна не колькасць, а якасць: пісьменна спланаваныя і складзеныя групы аб'яваў павінны ўтрымліваць ключавыя словы, а ў ідэальным выпадку і зусім прадстаўляць сабой неокаймленные тэкстам кароткія ключавыя фразы. Пры гэтым кошт такіх аб'яў не ударыць па бюджэце – плата за прагляд на YouTube куды танней, чым плата за клік.

Эфектыўная рэклама


Правільна падабраныя мініяцюры відэа ад AdWords таксама здольныя павялічваць рэйтынг. Павелічэння паказчыкаў канверсіі можна дамагчыся за кошт налады прагляду відэа на старонцы канала, а не на старонцы выдачы. І тут у справу пойдзе крычыць і пазваў Channel Banner.

Эфектыўнасць выкарыстання заўваг


Заклік да дзеяння са спасылкай у ключавым моманце відэа з'яўляецца досыць папулярным прыёмам на YouTube. Нягледзячы на тое, што пры гэтым клікабельнасць толькі ўнутраныя спасылкі на матэрыялы і інструментарый YouTube, аўдыёвізуальны эфект яшчэ ніхто не адмяняў.

Карыстацкая падтрымка


Своечасовыя адказы на пытанні і каментары да відэа дазваляюць карыстальнікам пераканацца ў тым, што перад імі «живая» паслуга. Больш за тое, канструктыўны дыялог можа заахвоціць да пакупак не толькі канкрэтна ўзятага апанента, але і іншых, якія чытаюць пасля каментары да тэмы.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.