09.18.2012

Гледзячы на шматлікія забугорные рэсурсы, мімаволі адзначаеш для сябе той факт, што рэдызайн сайта становіцца ў наш час ужо усвядомленай неабходнасцю. Аналагічныя павевы можна ўбачыць у асяроддзі рэкламы і PR: МТС, Microsoft, Zepter і многія іншыя кампаніі ў розныя гады прымалі вельмі складанае і важнае рашэнне аб змене лагатыпа Усё гэта заахвоціла мяне адправіцца на пошукі першапрычыны такой заразлівай тэндэнцыі, як рэдызайн.

Наогул пошук чагосьці новага і змяненне добра вядомага і прыеўшагася нам старога з'яўляецца штодзённым працэсам у гісторыі чалавецтва. Няўмольнасць прагрэсу, эстэтычныя меркаванні і, нарэшце, мода, пастаянна падштурхоўваюць нас да пастаяннага рэдызайн уласнага жыцця. Так, хто-то ў бліжэйшы час купіць за вар'яты грошы новы iPhone 5, каб здавацца модным і стыльным. А хто-то памяняе сваю машыну на больш эканамічную. Прычым зробіць гэта ўжо не ў эстэтычных, а ў практычных мэтах.

Тыя ж законы дзейнічаюць і ў web-дызайне. З'яўленне новых, прагрэсіўных тэхналогій падахвочвае вэб-майстроў ісці ў нагу з часам, перакройваючы свае рэсурсы пад новыя павевы. Бо «моральная старость» дызайну стварае ўражанне занядбанасці рэсурсу, што падахвочвае мэтавую аўдыторыю ўжо на стадыі візуальнага знаёмства пакідаць сайт. Ўтрымаць у такім выпадку карыстальніка можа толькі хвацкае якасць і эксклюзіўнасць кантэнту, але дамагчыся гэтага куды складаней, чым зрабіць рэдызайн.

Як правіла, новыя трэнды з'яўляюцца тады, калі існуючыя знаходзяцца на піку папулярнасці, а аўдыторыя пачынае адчуваць «психологическое насыщение». Гэта падштурхоўвае шукаць нешта новае. Калі разумець пад рэдызайн не толькі змену афармлення рэсурсу з устаноўкай новых блокаў, але і валіднасць напісання кода, якасць вёрсткі, інструментар сайта і яго функцыянальнасць, то можна вылучыць наступныя прычыны яго неабходнасці :

  • Тэхнічныя інавацыі
    З'яўленне новых, запатрабаваных девайсов адразу дае вялікую перавагу адкрываюцца сайтам, якія будуць мець набор дружалюбнага інструментара, заменчанага пад апошнія версіі аперацыйных сістэм смартфонаў, планшэтаў і іншых прылад. Так і з'яўленне шырокафарматных манітораў прымусіла распрацоўшчыкаў перастаць працаваць выключна над вертыкалізацыяй кантэнту.
  • Сацыялізацыя інтэрнэту
    Даказана, што абмен кантэнтам з сацыяльнымі сеткамі пашырае мэтавую аўдыторыю і дабратворна ўплывае на пошукавыя алгарытмы. Таму такая інтэграцыя ў юзабіліці сайта сёння проста неабходная.
  • Папулярнасць
    У пэўны момант запатрабаванасць рэсурсу падштурхоўвае на рэдызайн на карысць юзабіліці і камфорту наведвання. Прыбіраецца flash і іншая «тяжелая» графіка, а які атрымліваецца на выхадзе лёгкі і зручны дызайн падкрэслівае фірмовы стыль кампаніі, становіцца асновай для ненадакучлівага інтэгравання рэкламы.
  • Змена віртуальнага трэнду моды
    Мода дыктуе свае парадкі не толькі вопратцы і абутку, але і віртуальным рэсурсам. Для сайта вельмі важна выглядаць сучасным. Гэта падкрэсліць сур'ёзнасць рэсурсу і яго актуальнасць. Так, new retro прыйшоў на змену web 2.0. І, цалкам магчыма, што ўжо хутка нас чакае нешта новае.
    Важна памятаць, што новы трэнд - не абавязкова лепшы трэнд. Вядома, свежасць ідэі надае сайту сучасны выгляд. Але дзівяць уяўленне сваім дызайнам сайты добрыя толькі ў кароткатэрміновай перспектыве. Карыстацца папулярнасцю доўгі час будзе рэсурс, у якім акцэнт зроблены на прастату канструкцый і юзабіліці.
  • Іншыя артыкулы па тэме:
    Артыкул
    Налада рэкламы ў Google Adwords

    Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

    Артыкул
    Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

    Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.