Пашырэнне функцыяналу карпаратыўнага партала
Кожная кампанія рана ці позна разумее, што без карпаратыўнага інтэрнэт-партала ёй не абысціся. Такія вэб-рэсурсы неабходныя самім супрацоўнікам для пошуку важнай і патрэбнай інфармацыі. Асабліва гэта актуальна ў тым выпадку, калі кампанія мае некалькі філіялаў у розных гарадах ці краінах. Карпаратыўны вэб-рэсурс зможа дапамагчы сабраць інфармацыю кожнага з іх у адным месцы, каб усе супрацоўнікі мелі да яе доступ.
Стварэнне сайта кампаніі – гэта толькі пачатковая стадыя працы. Важна зразумець, калі функцыянале рэсурсу патрабуецца пашырэнне, калі кантэнт састарваецца і патрабуе замены або абнаўлення. Вядома, можна паставіць зрабіць шматфункцыянальны партал, аднак гэтая ідэя на самай справе не так ужо і добрая. Справа ў тым, што не кожная кампанія можа са старту вылучыць сур'ёзныя фінансавыя сродкі на стварэнне такога вэб-рэсурсу. Да таго ж адразу будзе складана паставіць правільна галоўныя мэты і задачы, ацаніць рызыкі, зразумець, якія функцыі будуць патрэбныя, а без якіх можна абысціся. Таму спецыялісты заўсёды рэкамендуюць – спачатку варта зрабіць звычайны партал для кампаніі, а затым пашыраць і ўскладняць яго функцыянал па меры неабходнасці.
Як правільна правесці пашырэнне сайта кампаніі
Пачаць развіццё інфармацыйнага партала кампаніі варта наступным чынам :
- карпаратыўны сайт змяшчае аб'ёмны кантэнт, таму першае, што трэба зрабіць – класіфікаваць усю інфармацыю. Пры гэтым важна аддзяліць састарэлыя дакументы ад новых, каб яны не пераблытвацца паміж сабой, выклікаючы тым самым рызыка сур'ёзных страт. Справіцца з гэтым заданнем могуць адміністратары сайта. Памочнікамі ў гэтай справе могуць стаць спецыялісты кампаніі ;
- варта задумацца над укараненнем экспертнага партала. Справа ў тым, што немагчыма заліць на сайт усю наяўную ў наяўнасці інфармацыю. Аднак у кожнай кампаніі ёсць спецыялісты, які могуць даць кваліфікаваныя адказы на пытанні. Сутнасць экспертнага партала заключаецца не толькі ў размяшчэнні на ім спасылак, класіфікаваных па адпаведных рубрыках асноўнага партала, але яшчэ і спасылак вядучых на старонкі з рэзюмэ пэўных спецыялістаў, здольных дапамагчы вырашыць тую ці іншую задачу ;
- ўкараненне партала прыкладанняў – яшчэ адзін этап пашырэння карпаратыўнага вэб-партала. На ім будуць знаходзіцца файлы прыкладанняў, якія могуць спатрэбіцца супрацоўнікам у працэсе іх работы ;
- інтэграцыя магчымасці сумеснай працы не толькі офісных супрацоўнікаў, але і тых, хто працуе выдалена, а таксама пастаўшчыкоў, іншагародніх партнёраў, партнёраў і т.д. Гэта дазволіць аўтаматызаваць бізнес-працэсы незалежна ад таго, дзе знаходзіцца той ці іншы іх удзельнік ;
Карпаратыўны вэб-рэсурс павінен забяспечваць калектыўную працу супрацоўнікаў кампаніі, іх ўсебаковую інфармацыйную і дакументацыйнага падтрымку на ўсіх этапах працы, уключаючы прамежкавыя. Пры гэтым не варта адразу займацца ўсімі задачамі карпаратыўнага сайта адначасова. Лепш рабіць усё паступова. Хай будзе крыху больш павольна, затое вынікова. Пакуль адны задачы рэалізоўваюцца і асвойваюцца супрацоўнікамі, на іх аснове ўзнікаюць новыя, якія фармуюцца ў выглядзе тэхнічных заданняў для далейшага развіцця. Такі падыход мінімізуе рызыкі, а ўкараненне дадатковых функцый і магчымасцяў адбываецца больш гладка і хутка.