10.03.2012

Практычнасць, унікальнасць і эфектыўнасць простых формаў – вось рэцэпт паспяховага лагатыпа. Але рэцэпт немагчымы без правільна падабраных інгрэдыентаў, змешаных ў дакладнай прапорцыі. Так і дызайн лагатыпа немагчыма стварыць без выканання пяці важных правілаў.

Прастата
Даўгавечнасць і пазнавальнасць лагатыпа прасцей прадвызначыць выкарыстаннем у дызайне простых, немудрагелістых формаў. Гледзячы на лагатып Nike або Яндэкс, разумееш, што нечаканая унікальнасць без лішніх элементаў – заклад поспеху.
Запамінальнасць
Мэтазгоднасць выкарыстання тых ці іншых элементаў разам з прастатой даюць лагатыпу запамінальнасць. Для пераследу гэтай мэты можна выкарыстоўваць сімвалы, антаганізмы і іншыя атрыбуты лагічнай сувязі.
Даўгавечнасць
Нават самы перспектыўны і ўдалы лагатып з часам губляе сваю актуальнасць па тых ці іншых прычынах. Таму важна пры яго распрацоўцы зрабіць так, каб гэты момант наступіў як мага пазней. Не вынікайце тэндэнцыям. Памятаеце: нешта модна, а нешта – вечна.
Гнуткасць
Сучасныя тэхналогіі не пакідаюць выбару дызайнерам, прымушаючы іх распрацоўваць універсальныя вектарныя лагатыпы. Удачные логотипы компанийПацвярджае вернасць абранага кірунку і той факт, што нават самыя старыя, але пры гэтым простыя чорна-белыя лагатыпы падвяргаюцца толькі касметычнай апрацоўцы, у той час як многія папулярныя ў свой час нестандартныя лагатыпы ўжо не адказваюць сучасным патрабаванням, чым падштурхоўваюць кампаніі да рэбрэндынгу. Дызайнеру важна ўмець крэатыўна працаваць у чорна-белым кантрасце. Падабраць колеру можна потым. У некаторых выпадках, калі дазваляе сумленне і рэпутацыя, можна даць права замалёўкі чорна-белага варыянту самому заказчыку. Прынамсі, гэта пазбавіць вас ад варажбы на кававай гушчы і істотна скароціць працоўны працэс.
Актуальнасць
Яркі, аранжавы слон падыдзе для крамы дзіцячых тавараў, а ніяк не для сур'ёзнай юрыдычнай кампаніі. Просты лагатып ў форме раскрытай кнігі можа азначаць што заўгодна: і прыналежнасць да выдавецтва, і ажыццяўленне інтэлектуальнай дзейнасці, і нават арганізацыю цэлюлозна-картаннай вытворчасці. Таму не варта завастраць увагі на знаках.
Не варта адлюстроўваць зубы на лагатыпе зубной клінікі – лагатып не павінен тлумачыць, ён павінен ідэнтыфікаваць паслугу, прадукт ці кампанію на рынку. Паспяховы лагатып Apple ніяк не звязаны з кампутарам, а лога Mercedes або Subaru – з аўтамабілем. Таму важна запомніць, што лагатып – гэта не інструмент прасоўвання. Лагатып - элемент прасоўвання Прачуйце розніцу.


Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.