05.08.2013

Сайт-візітоўка ўяўляе сабой невялікі вэб-рэсурс, аб'ём якога складае каля 10-15 старонак. Такія сайты звычайна выкарыстоўваюцца невялікімі кампаніямі ля прадстаўніцтва сябе і сваіх прадуктаў у сеткі. Прасоўванне сайта-візітоўкі мае свае нюансы, пра якія ведае кожны які паважае сябе вэб-майстар. У першую чаргу варта адзначыць, што прасоўванне такога сайта абцяжарана невялікім аб'ёмам тэксту, а значыць, і невялікай колькасцю ключавых слоў, якія ў гэтых тэкстах можна размясціць.

Аднак гэта не азначае, што яго немагчыма вылучыць у першыя пазіцыі пошукавіка. Для пісьменнага спецыяліста не існуе нічога нерэальнага.

Тэксты для сайта-візіткі


Нягледзячы на тое, што падзелаў на сайце-візітоўцы зусім няшмат , Особенности продвижения сайта-визиткиможна знайсці выйсце і размясціць на ім даволі вялікая колькасць тэкстаў, не змяняючы пры гэтым структуры рэсурсу, не ствараючы лішнія раздзелы. Вам трэба ўсяго толькі зрабіць адзін-адзіны раздзел, назваўшы яго «Статьи», або «Полезная информация», і напаўняць яго неабмежаваным колькасцю тэкстаў. Так вы вырашыце праблему. З аднаго боку – не будзе з'яўляцца лішніх раздзелаў, структура сайта застанецца класічнай, а з другога – рэсурс не будзе пакутаваць ад недахопу тэкставага матэрыялу. Акрамя таго, такія тэксты могуць стаць выдатным рэкламным ходам, застаючыся, па сутнасці, сродкам прасоўвання сайта.

Асаблівасці выбаркі слоў


Звычайна для прасоўвання сайта-візіткі ўжываюць нізка-і среднечастотные запыты. Высокачашчынныя запыты выкарыстоўваць не варта, паколькі яны патрабуюць вялікіх аб'ёмаў тэксту і частага паўтарэння. І тэксты з падзелу «Полезная информация» тут не дапамогуць, паколькі высокачашчынныя запыты трэба размяшчаць на асноўных старонках сайта, толькі гэтым выпадку яны будуць «работать». Таму лепш спыніцца на нізкачашчынных і сярэднечашчынных запытах, якія будуць у выпадку з сайтам-візіткай больш актуальнымі і эфектыўнымі.

Спасылкі для сайта візітоўкі


Прасоўванне сайта ўключае ў сябе і неабходнасць куплі спасылак, паколькі «ссылочная масса» гэтак жа магутны інструмент прасоўвання, як і выкарыстанне ключавых слоў. Да таго ж у выпадку з сайтам-візітоўкай, набытыя спасылкі змогуць кампенсаваць недахоп старонак.

Выкарыстанне рэкламных пляцовак і прэс-рэлізаў


Прэс-рэлізы – гэта неабавязковая, але пажаданая опцыя, якая можа стаць эфектыўным сродкам аптымізацыі і прасоўвання вашага сайта-візіткі. Прэс-рэлізы можна размяшчаць на рэкламнай пляцоўцы, дзе будуць купляцца спасылкі. Але лепш за ўсё размясціць іх на сапраўдным, наведвальным і запатрабаваным навінавым рэсурсе. Вядома, гэты спосаб больш дарагі, чым класічная схема закупкі спасылак, аднак варта адзначыць, што папулярныя ў карыстальнікаў навінавыя рэсурсы – гэта, па сутнасці, велізарная маса мэтавай аўдыторыі. Аднак тут трэба ўлічваць, што гэты спосаб прасоўвання будзе эфектыўным, калі інфармацыя, якая размяшчаецца на навінавым рэсурсе, будзе цікавая СМІ, напрыклад, інфармацыя аб запуску новага прадукту або з'яўленні эксклюзіўнай паслугі.

Калі вы будзеце ўлічваць усе гэтыя нюансы, тады можна казаць пра эфектыўным прасоўванні сайта-візітоўкі на першыя пазіцыі пошукавых сістэм.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.