04.07.2016

Інфармацыйная рэвалюцыя дыктуе свае ўмовы вядзення бізнесу. У дадзены момант часу, буйныя кампаніі або арганізацыі маюць сайты або інтэрнэт-парталы, якія распавядаюць аб іх дзейнасці.

Пры гэтым , стварыць паспяховы сайт не так проста, як можа здацца на першы погляд.

Многія афіцыйныя інтэрнэт-пляцоўкі не зьяўляюцца эфектыўнымі і толькі псуюць рэпутацыю кампаніі. Таму, да распрацоўкі такога праекта неабходна ставіцца максімальна адказна.

Распрацаваны спецыяльныя методыкі, якія дазваляюць павялічыць бачнасць сайта, а значыць і павялічыць колькасць наведвальнікаў. Іх выкарыстанне дазваляе зрабіць эфектыўным любы партал і павысіць рэспектабельнасць сайта ў цэлым.

Шэсць прыкмет паспяховага сайта.

Успешный сайт

Маюцца шэсць відавочных прыкмет, якія адрозніваюць якасных і эфектыўны сайт, ад няправільна якая працуе інтэрнэт-пляцоўкі. Далейшае развіццё інтэрнэт рэсурсу немагчыма калі няма хаця б аднаго з гэтых прыкмет.

  • Водгукі вельмі важныя!

Як сцвярджаюць статыстычныя дадзеныя, каля 85% усіх наведвальнікаў web-рэсурсаў у першую чаргу чытаюць водгукі. Павелічэнне мэтавай аўдыторыі партала немагчыма без добрых і падрабязных водгукаў ад наведвальнікаў.

Неабходна стварыць для гэтага спецыяльную старонку і максімальна спрасціць рэгістрацыю, каб кожны карыстальнік мог пакінуць уласны водгук. На першае месца варта выводзіць станоўчыя водгукі, але і адмоўныя таксама неабходныя і выдаляць іх не варта. Яны дапамогуць дапрацаваць рэсурс і зрабіць яго яшчэ лепш.

  • Майце зносіны з наведвальнікамі.

Ні ў якім разе нельга ігнараваць пытанні або пажаданні наведвальнікаў web-пляцоўкі! Добразычлівае зносіны з кліентамі не толькі зробяць іх сталымі, але і дапамогуць істотна пашырыць аўдыторыю Стварэнне інтэрнэт – крамы – важны этап для любога праекта, але штодзённа мець зносіны з кліентамі не менш важна.

Лепш за ўсё, стварыць спецыяльныя кнопкі «Поделится», каб людзі, якія наведваюць рэсурс, маглі дзеліцца інфармацыяй, якая ім спадабалася. Гэта і стане дадатковай (бясплатнай!) Рэкламай, і дазволіць прыцягнуць дадатковую кліентуру.

  • Знешні выгляд сайта павінен радаваць вачэй.

Забудзьцеся пра залішне яркіх колерах і недакладных фотаздымках. Усё гэта толькі адпудзіць людзей ад праекту. Web-рэсурс павінен быць зроблены з максімальнай эрганомікай і выкананы ў фірменным стылі Наведвальнікам павінна быць зручна карыстацца сайтам, а рух абавязаная быць простай і зразумелай.

Пры афармленні варта пазбягаць яркіх кветак, а фатаграфіі або ролікі павінны быць добрага (але не празмернага) якасці.

Выявы, размешчаныя на web-пляцоўцы, павінны дакладна адлюстроўваць тавары і паслугі, не выклікаючы сумненняў у іх якасці. Аптымальны варыянт – поўная унікальнасць ўсіх выкладаемых матэрыялаў.

Удобство online покупки
  • Спросціце любыя on-line пакупкі.

Непасрэдна працэс куплі павінен быць максімальна простым і хуткім. Усе непатрэбныя бар'еры павінны быць выдаленыя. Прыкладам такога ўзаемадзеяння можа служыць сайт Алі Экспрэс, на якім працэс набыцця тавару займае лічаныя секунды.

Павінны падтрымлівацца ўсе вядучыя аплатныя сістэмы і аплатныя карты міжнародных сістэм.

Кошык заказаў абавязаная мець «память» і запамінаць усе дасканалыя пакупкі на працягу доўгага тэрміну.

  • Актуальнасць прадстаўленай інфармацыі.

Няма патрэбы штодня абнаўляць ўвесь сайт. Лепш за ўсё, мець адну (або некалькі) старонку, якая будзе абнаўляцца з зайздроснай рэгулярнасцю.

Звычайна інфармацыя, якая размяшчаецца на такой старонцы, апісвае маючыя адбыцца падзеі (акцыі, зніжкі, распродажы). Гэта цудоўны спосаб паказаць кліентам, што бізнес кампаніі развіваецца сямімільнымі крокамі і робіцца ўсё магчымае для яго развіцця.

  • Прадэманструйце жывых людзей, якія стаяць за вэб-парталам.

У абавязковым парадку варта пакідаць сваю кантактную інфармацыю. Адрас электроннай пошты, нумары тэлефонаў, Skype – усё гэта павінна знаходзіцца ў вольным доступе. Не забывайце аб тым, што самыя скурпулёзныя кліенты патэлефануюць і пераканаюцца, што за сайтам стаяць жывыя людзі.

Правільна запоўненая старонка «Контакты» дадае даверу вэб-парталу і робіць яго больш аўтарытэтным у вачах кліентура.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.