09.15.2015

Калі ў вас маецца мэтавая старонка, якая прыносіць пэўны трафік, то неабходна дамагчыся добрага ўзроўню канверсіі гэтага трафіку. Інакш, паспяховы праект будзе папросту бескарысным.

Канверсія - гэта колькасць наведвальнікаў сайта, якія ўчынілі дзеянне (купля тавару, заказ паслугі, платная кансультацыя і тд.) У адносінах да агульнай колькасці карыстальнікаў вашага рэсурсу.Конверсия сайта

Сярэдняй велічынёй канверсіі з'яўляецца 3-5%. Але каб дасягнуць такіх паказчыкаў вам варта ўважліва вывучаць CRO (Сonversion rate optimization) - сістэму аптымізацыі сайта для павелічэння канверсіі.

Павышэнне канверсіі сайта. Агульныя прынцыпы


Аптымізацыя сайта не можа быць аксіёмай. Пастаянна эксперыментуйце з дызайнам і аналізуйце паводзіны карыстальнікаў. Гэта падмурак павышэння продажаў. А акрамя таго, вам варта :

  • Мець выключна якасны кантэнт ;
  • Надаваць вялікую ўвагу загалоўках і падзагалоўкам ;
  • Акцэнтаваць увагу карыстальнікаў у патрэбных месцах ;
  • Рабіць простыя формы замовы і апісання тавараў ;
  • Не ўжываць заблытаныя і множныя заклікі да дзеяння.

У большасці выпадкаў, другарадныя фактары прымушаюць кліентаў пакідаць сайт без пакупкі. Таму неабходна надаваць дробязях вялікую ўвагу. А каб даведацца "народное мнение" праводзіце апытанні, стварайце форумы і формы для каментароў. Так вы зможаце падладзіцца пад інтарэсы большасці.

Выгада, карысць і яшчэ раз выгада


Кожны патэнцыйны кліент шукае ў інтэрнэце выгаду І. прасоўванне сайтаў (Як па колькасці, так і па якасці наведвальнікаў) залежыць ад утрымання прапаноў. Бо калі чалавеку падабаюцца вашы ўмовы, то ён знойдзе рэсурс без пошукавых сістэм і прывядзе туды сваіх сяброў. У сувязі з гэтым ваш лэндинг павінен змяшчаць :

  • Інфармацыю пра зніжкі ;
  • Прапановы для пастаянных кліентаў ;
  • Бонусныя праграмы ;
  • Дадатковыя магчымасці, якіх няма ў канкурэнтаў.

Усе дадзеныя павінны быць праўдзівымі. За падман можна атрымаць масу негатыўных водгукаў па ўсім інтэрнэце.

Аналагам выгады з'яўляецца зручнасць кліентаў. Калі вы дае магчымасць разлічыць цану дастаўкі або партыі тавару на онлайн калькулятары, прапануеце шмат спосабаў аплаты, даяце онлайн падтрымку і маеце якасны пошук па сайце, то можна разлічваць на высокую канверсію. Памятаеце пра тое, што некаторыя карыстальнікі купляюць там, дзе прасцей гэта зрабіць.

Мэта апраўдвае канверсіі


Колькасць продажаў напрамую залежыць ад аб'ёму мэтавага трафіку. Таму не варта грэбаваць seo пасоўваннем у пошукавых сістэмах. А пры выкарыстанні платнай рэкламы трэба добра наладзіць яе параметры. Лепш аддаваць перавагу таргетингу, Дзе можна з высокай дакладнасцю апісаць параметры патэнцыйнага кліента. Але перад гэтым трэба вызначыць - хто з'яўляецца вашым пакупніком. Прыцягваючы ня тых людзей, складана дамагчыся ад іх канкрэтных дзеянняў.

Часам не мэтавай трафік ствараюць няякасныя рэкламныя аб'явы. Калі вы прапануеце падарунак або бясплатную опцыю, то многія наведвальнікі зойдуць на сайт менавіта за гэтымі бонусамі, а не за канкрэтным таварам. Таму ўсе рэкламныя лозунгі павінны грунтавацца на рэальнай сітуацыі.

Каб ваша канверсія нястомна расла, варта распрацаваць зразумелы інтэрфейс, пісьменна спалучаць рэкламу і карысную інфармацыю, рабіць у патрэбных месцах агульныя падыходы з карыстальнікам (форма падпіскі, онлайн чат, галасаванне ў апытанні і тд.).

Памятаеце, што кожная сфера бізнесу мае свае паказчыкі канверсіі і асаблівасці рэкламы. Падрабязна вывучайце сваю дзейнасць, і толькі тады можна будзе думаць аб высокіх продажах.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.