11.28.2012

Уладальнікі ўласнага бізнэсу, якія, безумоўна, людзі разважныя, далёка не заўсёды прымаюць верныя рашэнні. На этапе стварэння сайта кампаніі або інтэрнэт-крамы вялікая ўвага надаецца карпаратыўным момантах і іншым нязначным дробязях, у той час як падтрымка сайта здаецца ім толькі дадатковай і непатрэбнай расходнай часткай бюджэту. Як вынік, падобнае грэблівае стаўленне можа нанесці сур'ёзны ўдар па эфектыўнасці бізнесу ў інтэрнэце і сур'ёзна пахіснуць рэпутацыю кампаніі..

Не рэдка сустракаецца сітуацыя, калі нежаданне рэгулярна плаціць за тэхнічную падтрымку сайта тлумачыцца верай ва ўласныя сілы (а калі быць дакладней, у бязмежныя магчымасці сваіх супрацоўнікаў). Аднак у канчатковым выніку высвятляецца, што «мастера на ўсе руки» ў наяўным персанале не валодаюць запазычанцамі прафесійнымі навыкамі ў галіне арганізацыі пісьменнай падтрымкі сайта.

Вядома, ніхто не адмаўляе, што сакратар або нават сістэмны адміністратар кампаніі могуць браць на сябе некаторы аб'ём работы па ажыццяўленню своечасовай падтрымкі карпаратыўнага рэсурсу. Аднак падобныя дзеянні не гарантуюць высокай якасці аказанай паслугі, плюс да ўсяго яны будуць адцягваць супрацоўнікаў ад іх непасрэдных абавязкаў. У рэшце рэшт, уладальнік кампаніі разумее, што арганізацыю абслугоўвання сайта павінен выконваць канкрэтны спецыяліст, бо ў адваротным выпадку будзе падаць наведвальнасць і запатрабаванасць рэсурсу, а значыць грошы, выдаткаваныя на стварэнне сайта, Не будуць кампенсавацца.

Аднак прыцягненне на пасаду спецыяліста па падтрымцы сайта – таксама задача не з лёгкіх. У прадстаўленні любога дырэктара гэта павінен быць пісьменны чалавек, які валодае шырокімі ведамі ў галіне прафесійнай тэрміналогіі, які валодае ў дасканаласці замежнай мовай (а лепш некалькімі), які мае навыкі аператара, фатографа, копірайтэр, аптымізатара, мэнэджэра і маркетолага. Атрымліваецца, што знайсці прыдатнага кандыдата, які б патрабаваў ўмераны аплату працы, практычна немагчыма. У выніку кіраўнік разумее, што яго кампанія на дадзеным этапе не можа сабе дазволіць спецыяліста службы падтрымкі сайта, і гэтае пытанне адкладаецца ў доўгую скрыню.

Аднак ва ўладальніка кампаніі сёння ёсць выдатная альтэрнатыва – спецыяльныя фірмы, якія аказваюць рэгулярныя паслугі па падтрымцы сайтаў на высокапрафесійным узроўні. Дагавор з падобнай кампаніяй адразу пазбавіць кіраўніка ад мноства праблем, прычым зробяць гэта па цалкам даступным цэнах. Зручна і тое, што такія кампаніі працуюць як сучаснымі web 3.0 сайтамі, так і з састарэлымі маральна рэсурсамі, «вдыхая» ў іх новае жыццё. Пры гэтым падтрымка ажыццяўляецца пісьменна і аператыўна, не адцягваючы пры гэтым заказчыка.

Аднак занадта нізкі кошт паслуг падтрымкі павінна прымусіць задумацца дасведчанага кіраўніка. Ён павінен разумець, што атрымаць прафесійную і своечасовую падтрымку за капейкі немагчыма. Таму лепш за ўсё карыстацца паслугамі вопытных, добра зарэкамендавалі сябе на рынку кампаній, якія выкарыстоўваюць напрацаваныя і эфектыўныя сістэмы планавання і алгарытмы дзеянняў, якія дазваляюць якасна і індывідуальна вырашаць пытанне з кожным асобна ўзятым кліентам.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.