09.30.2013

Перелинковка сайта азначае звязак яго старонак паміж сабой з дапамогай гіперспасылак. Пісьменнае яе правядзенне дазваляе павышаць рэлевантнасць старонак пошукаваму запыце, паколькі кожная такая спасылка «сообщает» пошукавым робатам, што дадзеная старонка адпавядае пэўнаму запыце. Акрамя таго, за кошт перелинковки павялічваецца статычны вага старонак сайта, паскараецца яго індэксацыя, павышаецца зручнасць выкарыстання рэсурсу. Акрамя таго, размяшчаючы на старонках сайтах гіперспасылкі, можна ўзмацніць абарону кантэнту ад капіявання, калі нядобрасумленныя канкурэнты выкарыстоўваюць аўтаматычны грабінг (артыкулы будуць капіявацца з усімі размешчанымі ў іх спасылкамі).

Перелинковка можа быць ўнутранай або знешняй. Важна ведаць асаблівасці кожнага віду, каб праводзіць гэтую працу правільна і дасягнуць пастаўленай мэты - Топа пошукавікаў. Прасоўванне сайтаў у Мінску – адно з асноўных напрамкаў нашай працы, таму мы дакладна ведаем, пра што гаворым.

Унутраная перелинковка сайта – асноўныя правілы


Тут гаворка ідзе пра выкарыстанне гіперспасылак для пераходу з адной старонкі сайта на іншую. Звычайна ўнутраная перелинковка ажыццяўляе па нізка-і среднечастотным запытам. Галоўнае патрабаванне – спасылкі павінны весці на старонкі, тэматыка якіх адпавядае ключавых словах, зняволеным у спасылкі.

Правілы ўнутранай пералинковки :

  • тэкст спасылкі, як і тэма старонкі, павінны адпавядаць адзін аднаму ;
  • пры выкарыстанні ў якасці спасылкі малюнка, варта ўжываць тэг «alt», а ў назве карцінкі прапісваць ключавыя запыты, адпаведныя тэматыцы старонкі ;
  • спасылкі не павінны размяшчацца ў адным месцы, іх неабходна размяркоўваць па старонцы раўнамерна, сочачы, каб яны былі рэлевантныя навакольнага тэксту ;
  • не варта выкарыстоўваць словы «предыдущий пост», «смотреть здесь» і т.д. у назве спасылкі, калі вы хочаце нагадаць наведвальніку аб раней апублікаванай інфармацыі. Лепш ўстаўце назву артыкула або адпаведны ключавы запыт.

Перелинковка можа выконвацца аўтаматычным або ручным спосабам. Пры гэтым апошні лічыцца больш эфектыўным, а яго вынікі – доўгатэрміновымі. Галоўнае запомніць, што новыя матэрыялы павінны спасылацца на старыя, а не наадварот.

Знешняя перелинковка старонак: пра што трэба памятаць


Распрацоўка інтэрнэт-сайтаў ажыццяўляецца звычайна для таго, каб гэтыя сайты ў наступства прыносілі свайму ўладальніку дадатковы прыбытак ад росту тавараабароту або павелічэння колькасці кліентаў, якія будуць карыстацца паслугамі яго кампаніі. Перелинковка страниц сайтаАдным з асноўных спосабаў дасягнення пастаўленай мэты з'яўляецца знешняя перелинковка старонак, якую ажыццяўляюць для таго, каб павысіць рэлевантнасць старонак і падняць статыстычны вага спецыяльна створаных сайтаў-сатэлітаў.

Важна памятаць пра галоўную асаблівасці знешняй пералинковки старонак. Яна заключаецца ў тым, што вага і значнасць «слабому» вэб-рэсурсу надае больш «сильный» (аўтарытэтны і рэлевантны па пэўных запытах) сайт, размяшчаючы на сваіх старонках спасылкі на яго. Калі рабіць перелинковку паміж «равными» сайтамі, то перадаваны вага будзе крыху менш.

Акрамя таго, не варта рабіць «дружественную» перелинковку паміж двума сайтамі. Толку ад гэтага дзеяння не будзе, паколькі пошукавікі проста не возьмуць гэтыя спасылкі ў разлік пры індэксацыі.

Хоць як такіх правіл трохі, але ўсё ж лепш даверыць вырашэнне пытання пералінкоўцы дасведчаным спецыялістам, каб пазбегнуць непатрэбных выдаткаў часу і сіл.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.