Адрозненні, недахопы і годнасці сайта-візіткі і карпаратыўнага сайта
Сайт-візітоўка, як і любы карпаратыўны сайт, гуляе важную ролю ў структуры прадпрыемства - ён даносіць да карыстальнікаў не толькі афіцыйную інфармацыю, звесткі аб прадукцыі і кантактныя дадзеныя, але і з'яўляецца па сваёй сутнасці прадстаўніцтвам кампаніі ў Інтэрнэце, яе тварам. Як вядома, сустракаюць па вопратцы. Таму кожны кіраўнік возжелает, каб яго сайт быў не толькі эфектыўным, але і прэзентабельным віртуальным інструментам.
Аднак прызначэнне сайта-візіткі і карпаратыўнага сайта – адзінае, што іх аб'ядноўвае. Ва ўсім астатнім гэтыя прадукты віртуальнай дзейнасці выдатныя.
Сайт-візітоўка
- простая, немудрагелістая структура, адсутнасць складаных модуляў ;
- невялікі аб'ём і лімітавая сцісласць інфармацыі, прытрымліванне афіцыйнаму стылю выкладу ;
- рэдкае абнаўленне (змяненне) інфармацыі ;
- адсутнасць у вялікай колькасці інтэрактыўных элементаў і кнопак абмену з сацыяльнымі сеткамі ;
- нізкі кошт стварэння, мінімальная рэсурсная база, практычна поўная адсутнасць выдаткаў на прасоўванне і абнаўленне інфармацыі.
Карпаратыўны сайт
- складаная разгалінаваная структура сайта ;
- вялікі аб'ём інфармацыі, які можа падавацца як у выглядзе статычнай інфармацыі, так і ў выглядзе навіннай стужкі ;
- наяўнасць карпаратыўнага каталога з дэталёвым апісаннем кожнага прадукту (паслугі) ;
- рэгулярнае абнаўленне інфармацыі ў каталогах і катэгорыях ;
- высокі ўзровень інтэрактыўнасці, наяўнасць кнігі водгукаў, F.A.Q, формы адпраўкі электронных паведамленняў адміністратару або мадэратару, гасцявой кнігі ;
- наяўнасць складаных модуляў: форумаў, галасаванняў, кнопак постынгу навін або старонак каталога ў сацыяльных сетках ;
- высокі кошт стварэння і падтрымкі.
Вядома , карпаратыўны сайт з'яўляецца вельмі эфектыўным інструментам росту продажаў, так як такі сайт можа быць падвергнуты куды больш гнуткім і ўніверсальным прасоўванні, чым сайт-візітоўка Аднак калі бюджэт кампаніі невялікі, ці ён не прадугледжвае марнаванні на прасоўванне, выкарыстанне сайта-візіткі з'яўляецца аптымальным. Такі невялікі сайт можа маніторыць і дапаўняць непасрэдна сам кіраўнік кампаніі. Пры гэтым функцыі знаёмства з прадпрыемствам, яго прадукцыяй, перавагамі і асаблівасцямі супрацоўніцтва сайт-візітоўка можа выконваць не горш за карпаратыўнага сайта, а ўтрымліваць яго будзе не так складана і дорага.