11.08.2012

Сайт-візітоўка, як і любы карпаратыўны сайт, гуляе важную ролю ў структуры прадпрыемства - ён даносіць да карыстальнікаў не толькі афіцыйную інфармацыю, звесткі аб прадукцыі і кантактныя дадзеныя, але і з'яўляецца па сваёй сутнасці прадстаўніцтвам кампаніі ў Інтэрнэце, яе тварам. Як вядома, сустракаюць па вопратцы. Таму кожны кіраўнік возжелает, каб яго сайт быў не толькі эфектыўным, але і прэзентабельным віртуальным інструментам.

Аднак прызначэнне сайта-візіткі і карпаратыўнага сайта – адзінае, што іх аб'ядноўвае. Ва ўсім астатнім гэтыя прадукты віртуальнай дзейнасці выдатныя.


Сайт-візітоўка


  • простая, немудрагелістая структура, адсутнасць складаных модуляў ;
  • невялікі аб'ём і лімітавая сцісласць інфармацыі, прытрымліванне афіцыйнаму стылю выкладу ;
  • рэдкае абнаўленне (змяненне) інфармацыі ;
  • адсутнасць у вялікай колькасці інтэрактыўных элементаў і кнопак абмену з сацыяльнымі сеткамі ;
  • нізкі кошт стварэння, мінімальная рэсурсная база, практычна поўная адсутнасць выдаткаў на прасоўванне і абнаўленне інфармацыі.

Карпаратыўны сайт


  • складаная разгалінаваная структура сайта ;
  • вялікі аб'ём інфармацыі, які можа падавацца як у выглядзе статычнай інфармацыі, так і ў выглядзе навіннай стужкі ;
  • наяўнасць карпаратыўнага каталога з дэталёвым апісаннем кожнага прадукту (паслугі) ;
  • рэгулярнае абнаўленне інфармацыі ў каталогах і катэгорыях ;
  • высокі ўзровень інтэрактыўнасці, наяўнасць кнігі водгукаў, F.A.Q, формы адпраўкі электронных паведамленняў адміністратару або мадэратару, гасцявой кнігі ;
  • наяўнасць складаных модуляў: форумаў, галасаванняў, кнопак постынгу навін або старонак каталога ў сацыяльных сетках ;
  • высокі кошт стварэння і падтрымкі.

Вядома , карпаратыўны сайт з'яўляецца вельмі эфектыўным інструментам росту продажаў, так як такі сайт можа быць падвергнуты куды больш гнуткім і ўніверсальным прасоўванні, чым сайт-візітоўка Аднак калі бюджэт кампаніі невялікі, ці ён не прадугледжвае марнаванні на прасоўванне, выкарыстанне сайта-візіткі з'яўляецца аптымальным. Такі невялікі сайт можа маніторыць і дапаўняць непасрэдна сам кіраўнік кампаніі. Пры гэтым функцыі знаёмства з прадпрыемствам, яго прадукцыяй, перавагамі і асаблівасцямі супрацоўніцтва сайт-візітоўка можа выконваць не горш за карпаратыўнага сайта, а ўтрымліваць яго будзе не так складана і дорага.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.