Асаблівасці стратэгіі раскруткі бізнесу ў Instagram
Сэрвіс Instagram быў створаны першапачаткова для абмену фатаграфіямі паміж карыстальнікамі. З яго дапамогай можна не проста ствараць фота, але яшчэ апрацоўваць змяняць, удасканальваць іх, распаўсюджваючы потым праз сацыяльныя сеткі. І гэты сэрвіс можна выкарыстоўваць для прасоўвання свайго бізнесу на прасторах Інтэрнэту. Якім чынам? Давайце разгледзім гэтую магчымасць дэталёва.
Асаблівасці прасоўвання брэнда ў Instagram
З чаго пачынаецца прасоўванне у Instagram? З ўстаноўкі прыкладання і рэгістрацыі ў ім. Але тут не ўсё так проста. Важна памятаць пра такія нюансах, як :
- калі ёсць профіль у Twittere, то называць свой рахунак на Instagram лепш гэтак жа ;
- ўстаноўка прыкладання магчымая на мабільных прыладах, якія працуюць на такіх АС, як iOS і Android ;
- ўсталяваць сэрвіс можна і ПК, але для гэтага трэба будзе ўсталяваць на яго дадаткова эмулятар Android-девайса.
Не забудзьцеся ўключыць апавяшчэння аб новых сімпатыях і каментарах. Гэта неабходна на першым часе, пакуль пра новы профілі ў Instagram ніхто не ведае. Калі ёсць магчымасць, можна прарэкламаваць яго дадаткова.
Пасля вам неабходна звязаць свой новы рахунак на Instagram з акаўнтамі ў іншых сацыяльных сетках: Twitter, Facebook, Flickr і т.д., Вывучыць асаблівасці рэдагавання і карэкцыі фота, прынцып рассылання іх падпісчыкам, асвоіць выкарыстанне хэш-тэгаў.
Важна, каб фатаграфіі былі цікавыя аўдыторыі. Не варта дадаваць «скучные» фота. Трохі вытанчанасці, прыроды, непасрэднасці і арыгінальных бізнес-ідэй і здымкі будуць карыстацца поспехам. А калі вы не будзеце скупіцца на каментары да фота іншых карыстальнікаў, то яны ў падзяку будуць пакідаць і свае пад вашымі фатаграфіямі – ўзаемадзейнічайце з імі, гэта пойдзе на карысць вашаму бізнесу ў канчатковым выніку.
Раскрутка бізнесу ў Instagram – гэта не распрацоўка вэб-сайта, І ні яго прасоўванне, хоць падабенства сёе ў чым ёсць. Напрыклад, на сайце можна размяшчаць фатаграфіі, якія дэманструюць працоўны працэс. Гэта будзе карысна і пры раскрутцы ў Instagram. Тут ёсць і сэрвіс для адсочвання статыстычнай інфармацыі (InstagramAnalytics), які мае нешта агульнае з лічыльнікам наведванняў пошукавай сістэмы Яндэкс, які часта размяшчаюць на старонках інтэрнэт-рэсурсаў.
І напрыканцы, некалькі карысных саветаў :
- выкарыстоўвайце фота з гео-тэгамі – карысна для прыцягнення лакальнага трафіку ;
- праводзіце апытанні, якія тычацца вашых тавараў або паслуг ;
- змяняючы афармленне свайго акаўнта, не забывайце аб фірменным стылі ;
- не злоўжывайце хэш-тэгамі ;
- старайцеся размяшчаць новыя фота ў перыяд з 17 да 18 гадзін вечара. У гэты прамежак часу карыстальнікі Instagram найбольш актыўныя.