08.20.2014

Сэрвіс Instagram быў створаны першапачаткова для абмену фатаграфіямі паміж карыстальнікамі. З яго дапамогай можна не проста ствараць фота, але яшчэ апрацоўваць змяняць, удасканальваць іх, распаўсюджваючы потым праз сацыяльныя сеткі. І гэты сэрвіс можна выкарыстоўваць для прасоўвання свайго бізнесу на прасторах Інтэрнэту. Якім чынам? Давайце разгледзім гэтую магчымасць дэталёва.

Асаблівасці прасоўвання брэнда ў Instagram


З чаго пачынаецца прасоўванне у Instagram? З ўстаноўкі прыкладання і рэгістрацыі ў ім. Але тут не ўсё так проста. Важна памятаць пра такія нюансах, як :

  • калі ёсць профіль у Twittere, то называць свой рахунак на Instagram лепш гэтак жа ;
  • ўстаноўка прыкладання магчымая на мабільных прыладах, якія працуюць на такіх АС, як iOS і Android ;
  • ўсталяваць сэрвіс можна і ПК, але для гэтага трэба будзе ўсталяваць на яго дадаткова эмулятар Android-девайса.

Не забудзьцеся ўключыць апавяшчэння аб новых сімпатыях і каментарах. Продвижение аккаунта в InstagramГэта неабходна на першым часе, пакуль пра новы профілі ў Instagram ніхто не ведае. Калі ёсць магчымасць, можна прарэкламаваць яго дадаткова.

Пасля вам неабходна звязаць свой новы рахунак на Instagram з акаўнтамі ў іншых сацыяльных сетках: Twitter, Facebook, Flickr і т.д., Вывучыць асаблівасці рэдагавання і карэкцыі фота, прынцып рассылання іх падпісчыкам, асвоіць выкарыстанне хэш-тэгаў.

Важна, каб фатаграфіі былі цікавыя аўдыторыі. Не варта дадаваць «скучные» фота. Трохі вытанчанасці, прыроды, непасрэднасці і арыгінальных бізнес-ідэй і здымкі будуць карыстацца поспехам. А калі вы не будзеце скупіцца на каментары да фота іншых карыстальнікаў, то яны ў падзяку будуць пакідаць і свае пад вашымі фатаграфіямі – ўзаемадзейнічайце з імі, гэта пойдзе на карысць вашаму бізнесу ў канчатковым выніку.

Раскрутка бізнесу ў Instagram – гэта не распрацоўка вэб-сайта, І ні яго прасоўванне, хоць падабенства сёе ў чым ёсць. Напрыклад, на сайце можна размяшчаць фатаграфіі, якія дэманструюць працоўны працэс. Гэта будзе карысна і пры раскрутцы ў Instagram. Тут ёсць і сэрвіс для адсочвання статыстычнай інфармацыі (InstagramAnalytics), які мае нешта агульнае з лічыльнікам наведванняў пошукавай сістэмы Яндэкс, які часта размяшчаюць на старонках інтэрнэт-рэсурсаў.

І напрыканцы, некалькі карысных саветаў :

  • выкарыстоўвайце фота з гео-тэгамі – карысна для прыцягнення лакальнага трафіку ;
  • праводзіце апытанні, якія тычацца вашых тавараў або паслуг ;
  • змяняючы афармленне свайго акаўнта, не забывайце аб фірменным стылі ;
  • не злоўжывайце хэш-тэгамі ;
  • старайцеся размяшчаць новыя фота ў перыяд з 17 да 18 гадзін вечара. У гэты прамежак часу карыстальнікі Instagram найбольш актыўныя.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.