11.11.2013

Ўсё больш папулярнымі сёння становяцца інтэрнэт-крамы, якія не патрабуюць гандлёвых памяшканняў і велізарных складоў, могуць працаваць кругласутачна, забяспечваюць больш выгадныя пакупкі за кошт больш нізкіх коштаў. Да таго, ж асартымент тавараў тут можна павялічваць да максімуму, ажыццяўляючы гандаль хоць па ўсім свеце, а выдаткі на ўтрыманне персаналу застаюцца мінімальнымі.

Пра што трэба памятаць пры стварэнні і запуску інтэрнэт-крамы


Але каб інтэрнэт-крама быў прыбытковым, трэба надаць яго стварэнні, прасоўванні і падтрымцы дастаткова ўвагі.

У першую чаргу, варта вывучыць патрэбы і запыты патэнцыйных пакупнікоў. Создание и запуск интернет-магазинаГэта значыць варта вызначыцца з мэтавай аўдыторыяй, даведацца яе патрабаванні ў дачыненні да тавараў і працэсу пакупкі. Пасля гэтага падбірае гучнае і запамінальнае даменнае імя і назва крамы. Не забудзьцеся і аб аналізе працы сваіх канкурэнтаў, бо гэта можа даць вам масу карыснай інфармацыі адносна ажыццяўлення працы ўласнай гандлёвай інтэрнэт-пляцоўкі.

Вялікае значэнне будзе мець дызайн вэб-рэсурсу. І тут важна надаць увагу не толькі яго вонкавым выглядзе, што таксама неабходна, але яшчэ і сканцэнтравацца на выгодзе яго выкарыстання, прастаце прагляду і замовы тавараў. Гэта значыць чым зручней рух на сайце, тым больш ахвотна пакупнікі будуць рабіць свае заказы.

Тут варта адзначыць і важнасць падрабязнага апісання тавараў. Прайс-ліста з пералікам пазіцый будзе відавочна недастаткова, асабліва калі гаворка ідзе пра вопратку. Улічвайце, што інтэрнэт-купля не дазваляе разгледзець, памацаць або прымерыць ўпадабаны тавар. Таму вам варта даць пакупніку максімум апісальнай інфармацыі, паказаць на асобныя нюансы (напрыклад, сукенка маломерит, або што тканіна можа даць ўсаджванне), выкласці максімальна вялікія і якасныя фота з розных ракурсаў. Таксама варта пакінуць пакупнікам магчымасць звязацца з вамі ў любы момант і пакідаць свае водгукі аб працы інтэрнэт-крамы.

Акрамя таго, спецыялісты не раяць :

  • рабіць рэгістрацыю на сайце абавязковай для здзяйснення пакупкі ;
  • забываць аб правільнасці структурызацыі і групавання тавараў у каталогу ;
  • выкарыстоўваць дробны шрыфт, зліваюцца з фонам колер тэксту ;
  • выкарыстоўваць занадта шмат флэш-тэхналогій.

Не варта выкарыстоўваць бясплатную CMS-сістэму і хостынг, паколькі для сур'ёзных праектаў яны не падыходзяць ў сілу недасканаласці іх функцыяналу. Аднак не варта купляць шматфункцыянальную CMS і самы дарагі хостынг, калі ваша гандлёвая інтэрнэт-пляцоўка невялікая. Шукайце варыянты з аптымальным суадносінамі кошт-функцыянал.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.