10.16.2013

Рашэнне, на якой CRM-сістэме будзе працаваць ваш будучы сайт, павінна прымацца пасля дбайных разважанняў і ўважлівага вывучэння асноўных асаблівасцяў кожнай з іх.

Часцей за ўсё выбар аўтаматызаванай сістэмы ўскладняецца :

  • высокай коштам праграмнага забеспячэння ;
  • высокімі патрабаваннямі да ўніверсальнасці (сістэма павінна адпавядаць запытам не аднаго чалавека, а цэлага калектыву) ;
  • складанасцямі карэктнага ўкаранення.

І гэта толькі асноўныя фактары, пра якія варта памятаць, калі пачынаецца распрацоўка карпаратыўнага сайта (Роўна як і любога іншага сайта), паколькі існуюць і іншыя нюансы, якія робяць выбар CRM-сістэмы няпростай задачай.

Аналіз патрабаванняў і чаканняў


Карпаратыўны сайт – гэта не просты вэб-рэсурс, гэта партал, дзе ўсе тавары, паслугі, магчымасці вашай кампаніі будуць апісаны максімальна поўна. Яго можна назваць сапраўдным онлайн прадстаўніцтвам любой кампаніі, таму да выбару CRM-сістэмы для яго варта паставіцца яшчэ больш уважліва, чым у любым іншым выпадку.

Параметры аналізу патрабаванняў :

  • тып CRM-сістэмы: аперацыйны, аналітычны, коллаборационный :
    • першы тып дазволіць ствараць базу звестак аб кліентах, паслугах, таварах ;
    • другі – дазволіць зрабіць бізнес-працэсы аўтаматычнымі, а правядзенне маркетынгавых мерапрыемстваў – больш маштабнымі, назапашваючы і аналізуючы пры гэтым інфармацыю аб кліентах ;
    • трэці тып дазволіць кліентам прымаць непасрэдны ўдзел у вытворчасці прадукцыі кампаніі і іншых працэсах.
  • адзнака неабходнасці сувязі CRM-сістэмы з іншымі аўтаматызаванымі сістэмамі, усталяванымі ў вашай кампаніі (бухгалтарскай праграмай, сістэмай кіравання гандлёвым працэсам і т.д.). Выбор CRM-системыТолькі магчымасць працы ў комплексе можа даць выдатныя вынікі. А лепш за ўсё – гэта стварэнне адзінай кліенцкай базы, з якой змогуць працаваць спецыялісты ўсіх аддзелаў вашай кампаніі ;
  • аналіз магчымасцяў ўкаранення і суправаджэння CRM-сістэмы. Не варта выбіраць тую, далейшае абслугоўванне якой абыйдзецца вам даражэй, чым яе купля ;
  • магчымасць выкарыстання CRM-сістэмы з адкрытым кодам. Гэта дае магчымасць атрымаць перайначанае праграмнае забеспячэнне, якое зможа працаваць ва ўжо звыклым алгарытме вашай кампаніі. Выдатны варыянт – платформа сістэмы зможа падладжвацца пад гэты алгарытм за кошт напісання новых і змены старых модуляў. Асабліва зручна гэта для тых карыстальнікаў, якія не маюць спецыяльных навыкаў працы, неабходных для выкарыстання складаных CRM-сістэм.

Таксама важна адзначыць, што абраная вамі CRM-сістэма павінна быць адаптаваная для працы ў вашым рэгіёне, мець магчымасць інтэграцыі з рознымі прыкладаннямі, А таксама дазваляць працаваць у аддаленым рэжыме.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.