Асновы выбару CRM-сістэмы для карпаратыўнага партала
Рашэнне, на якой CRM-сістэме будзе працаваць ваш будучы сайт, павінна прымацца пасля дбайных разважанняў і ўважлівага вывучэння асноўных асаблівасцяў кожнай з іх.
Часцей за ўсё выбар аўтаматызаванай сістэмы ўскладняецца :
- высокай коштам праграмнага забеспячэння ;
- высокімі патрабаваннямі да ўніверсальнасці (сістэма павінна адпавядаць запытам не аднаго чалавека, а цэлага калектыву) ;
- складанасцямі карэктнага ўкаранення.
І гэта толькі асноўныя фактары, пра якія варта памятаць, калі пачынаецца распрацоўка карпаратыўнага сайта (Роўна як і любога іншага сайта), паколькі існуюць і іншыя нюансы, якія робяць выбар CRM-сістэмы няпростай задачай.
Аналіз патрабаванняў і чаканняў
Карпаратыўны сайт – гэта не просты вэб-рэсурс, гэта партал, дзе ўсе тавары, паслугі, магчымасці вашай кампаніі будуць апісаны максімальна поўна. Яго можна назваць сапраўдным онлайн прадстаўніцтвам любой кампаніі, таму да выбару CRM-сістэмы для яго варта паставіцца яшчэ больш уважліва, чым у любым іншым выпадку.
Параметры аналізу патрабаванняў :
- тып CRM-сістэмы: аперацыйны, аналітычны, коллаборационный :
- першы тып дазволіць ствараць базу звестак аб кліентах, паслугах, таварах ;
- другі – дазволіць зрабіць бізнес-працэсы аўтаматычнымі, а правядзенне маркетынгавых мерапрыемстваў – больш маштабнымі, назапашваючы і аналізуючы пры гэтым інфармацыю аб кліентах ;
- трэці тып дазволіць кліентам прымаць непасрэдны ўдзел у вытворчасці прадукцыі кампаніі і іншых працэсах.
- адзнака неабходнасці сувязі CRM-сістэмы з іншымі аўтаматызаванымі сістэмамі, усталяванымі ў вашай кампаніі (бухгалтарскай праграмай, сістэмай кіравання гандлёвым працэсам і т.д.). Толькі магчымасць працы ў комплексе можа даць выдатныя вынікі. А лепш за ўсё – гэта стварэнне адзінай кліенцкай базы, з якой змогуць працаваць спецыялісты ўсіх аддзелаў вашай кампаніі ;
- аналіз магчымасцяў ўкаранення і суправаджэння CRM-сістэмы. Не варта выбіраць тую, далейшае абслугоўванне якой абыйдзецца вам даражэй, чым яе купля ;
- магчымасць выкарыстання CRM-сістэмы з адкрытым кодам. Гэта дае магчымасць атрымаць перайначанае праграмнае забеспячэнне, якое зможа працаваць ва ўжо звыклым алгарытме вашай кампаніі. Выдатны варыянт – платформа сістэмы зможа падладжвацца пад гэты алгарытм за кошт напісання новых і змены старых модуляў. Асабліва зручна гэта для тых карыстальнікаў, якія не маюць спецыяльных навыкаў працы, неабходных для выкарыстання складаных CRM-сістэм.
Таксама важна адзначыць, што абраная вамі CRM-сістэма павінна быць адаптаваная для працы ў вашым рэгіёне, мець магчымасць інтэграцыі з рознымі прыкладаннямі, А таксама дазваляць працаваць у аддаленым рэжыме.