Асновы тэхнічнага аналізу вэб-рэсурсу
Каб ваш сайт працаваў эфектыўна і прыносіў прыбытак, не застаючыся на апошніх пазіцыях пошукавага рэйтынгу, неабходна надаваць яму дастаткова ўвагі. Калі ў працы сайта ўзніклі праблемы, неабходна правесці тэхнічны аналіз, каб выправіць іх і дазволіць рэсурсу працаваць паўнавартасна.
Праблемы, якія патрабуюць неадкладнага выпраўлення
Якасная распрацоўка інтэрнэт-сайтаў мае на ўвазе пад сабой комплекс работ , які складаецца з некалькіх этапаў, пачынаючы з стварэння праекта, заканчваючы пераносам гатовага рэсурсу на хостынг-пляцоўку. Нядобрасумленныя распрацоўшчыкі могуць дапусціць пры гэтым некалькі памылак, якія будуць у будучыні негатыўна ўплываць на працу сайта, хуткасць і эфектыўнасць яго прасоўвання.
Тэхнічны аналіз дазволіць выявіць усе гэтыя «пробелы» і выправіць іх да таго, як праблема пяройдзе ў катэгорыю «неразрешимых задач». Пачынаецца ўсё з праверкі унікальнасці кантэнту, напаўняе вэб-рэсурс. Калі унікальнасць занадта нізкая, тэксты варта перапісаць. Праверыць ўзровень унікальнасці можна з дапамогай любой антиплагиаторской праграмы, напрыклад AdvegoPlagiatus, альбо онлайн-сэрвісаў, напрыклад, text.ru.
Іншыя праблемы, якія пакажа тэхнічны аналіз, і якія патрабуюць неадкладнага вырашэння :
- непрапісаныя або няякасна тэгі title, description, keywords. Рашэнне :
- тэг title павінен быць унікальным, утрымліваць ключавыя словы, не перавышаць ў аб'ёме 70-80 знакаў ;
- тэг description павінен утрымліваць карысную для наведвальнікаў інфармацыю, аб'ём тэксту не павінен перавышаць 150-180 знакаў.
- адсутнасць тэгаў h1-h6, strong, em і i, якія адказваюць за лагічнае фарматаванне і разметку старонкі. Рашэнне: выкарыстоўваць іх у тэкстах досыць часта, але не занадта захапляцца вялікім аб'ёмам падкрэсленага тэксту, вылучэннем шрыфтам і т.д.;
- непрадуманая, нелагічна пабудаваная навігацыйная структура сайта. Рашэнне – такая структура сайта, якая дазволіць карыстачу патрапіць на асноўныя яго раздзелы без якіх-небудзь цяжкасцяў.
Тыя, для каго seo прасоўванне сайтаў – асноўны від дзейнасці, ведаюць, што адсутнасць ЧПУ-адрасы не дазволіць эфектыўна і аператыўна раскруціць рэсурс. ЧПУ – гэта человекопонятный URL, які будзе выглядаць так «www.imedia.by/sozdanie-saitov», замест «www.imedia.by/id 567890.html».
Знешнія фактары, якія замінаюць прасоўванні сайта
Каб сайт нармальна працаваў, і не ўзнікала ніякіх праблем з яго раскруткай, неабходна :
- выдаліць усе ўнутраныя і знешнія спасылкі, якія звязваюць паміж сабой незвязаныя па тэме старонкі і рэсурсы ;
- зарэгістраваць сайт у асноўных інтэрнэт-каталогах, напрыклад, Яндэкс.Каталогу і ў каталогу DMOZ ;
- пераканаецца, што захаваныя копіі старонак адпавядаюць арыгіналу.
Пасля выпраўлення памылак, трэба правесці праверку і пераканаецца, што :
- час адказу сайта не займае больш за 1000 м.с.;
- ён карэктна адлюстроўваецца ў розных браўзэрах ;
- «физические» адхіленні адсутнічаюць ;
- кадоўка па мета-тэгу і адказу сервера – карэктная.