Асновы распрацоўкі сучаснага карпаратыўнага сайта
Працэс стварэння карпаратыўнага сайта цесна звязаны не толькі з it-распрацоўкамі, але і з правядзеннем аналізу вынікаў маркетынгавых даследаванняў. Гэта звязана з тым, што ў любой сферы бізнесу неабходна спачатку прааналізаваць бягучыя прапановы канкурэнтаў, і толькі затым выпрацаваць уласную стратэгію развіцця.
Працэс распрацоўкі карпаратыўнага сайта можна звесці да чатырох этапах :
- Ацэнка бягучага попыту на тавары ці паслугі ;
- Фарміраванне ўнутранага ядра сайта, яго навігацыі і дызайну ;
- Тэставанне і карэкціроўка ;
- Напаўненне кантэнтам і аптымізацыя.
Пры стварэнні сайта важна ўлічваць як станоўчы, так і адмоўны вопыт канкурэнтаў. Ацэньвайце працу іх SEO-спецыялістаў. Вызначыце круг канкурэнтаў па ключавых запытах, распрацуйце стратэгію выхаду ў ТОП. Памятаеце: трэба надаваць увагу кожнай дробязі, бо толькі прафесійна выкананы сайт з зручным юзабіліці гарантавана будзе павышаць імідж кампаніі.
На аснове атрыманых ад маркетолагаў вынікаў даследаванняў складаецца тэхнічнае заданне. У ім паказваецца пералік задач, якія павінны быць рэалізаваны ў будучыні сайце. Таксама ў тэхнічным заданні выказваюцца пажаданні адносна структуры і навігацыі сайта, дызайну і кантэнту. Тэхнічнае заданне адлюстроўвае таксама і кошт выконваемых работ.
Наступны этап – вёрстка шаблону, падбор ПА і дызайну. У гэты ж момант вырабляецца збор і падрыхтоўка кантэнту. Пасля вырашэння ўсіх апісаных працэсаў запускаецца тэставанне сайта ў некалькіх браўзэрах. Дадаткова правяраецца здольнасць вытрымліваць вялікую нагрузку і ацэньваецца юзабіліці. У ідэальным варыянце распрацоўшчык павінен прыйсці да сайта з зручнай і просты навігацыяй і высокай хуткасцю працы з ім.
Адзін з самых важных этапаў – аптымізацыя. Пісьменна выкананая раскрутка сайта прывядзе на ваш сайт мэтавую аўдыторыю і патэнцыйных кліентаў. Пры гэтым важна надаваць увагу не толькі на платныя рэкламныя блокі, банеры, але і на якасны кантэнт, а таксама на тэксты артыкулаў, якія будуць прыводзіць на ваш сайт карыстальнікаў з іншых рэсурсаў. Калі бюджэт кампаніі прадугледжвае марнаванні на рэгулярнае прасоўванне ў пошукавых сістэмах, То аптымальным варыянтам будзе знайсці для пастаяннага супрацоўніцтва прафесійную фірму або аддаленага спецыяліста з велізарным вопытам у SEO .