+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Асноўныя фактары ранжыравання ў сферы SEO

Пошукавыя сістэмы пастаянна ўдасканальваюцца і мяняюць свае алгарытмы ранжыравання. Патрабаванні адносна якасці прасоўвання становяцца ўсё вышэй. З-за гэтага праца SEO-спецыялістаў становіцца боле складанай. Абыйсціся толькі «стандартными» ўжо даўно праверанымі метадамі, якія яшчэ літаральна нядаўна прыносілі выдатны вынік, ужо нельга. Трэба пастаянна эксперыментаваць, каб здолець «угодить» зменлівым пошукавікам.

Самыя буйныя пошукавыя сістэмы - Яндэкс і Google ужо зусім мала ўвагі надаюць знешніх фактараў. Нашмат больш іх сталі цікавіць ўнутраныя і паводніцкія фактары. Прычым гэта тычыцца любых вэб-рэсурсаў. Ні інтэрнэт-крама, ні сайты-візіткі, ні любыя іншыя вэб-пляцоўкі не могуць пазбегнуць праверак, а значыць і ўнясення пэўных зменаў. Калі параўнаць сённяшні дзень і 2012 год, то за гэты час доля паводніцкіх фактараў па ступені ўплыву на прасоўванне вэб-рэсурсаў вырасла на 14 пунктаў.

Падрабязна пра змены


Немагчыма паспрачацца з тым, што SEO становіцца ўсё больш «человеконаправленным». Факторы ранжированияУ пошукавай выкладцы ў першую чаргу паказваюцца тыя сайты, якія спадабаліся не толькі пошукавым робатам, але і жывым карыстальнікам. Сёння ў Яндэкс і Google у пашане такія фактары, як :

Калі стаіць задача выканаць якаснае прасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах, То варта памятаць, што акрамя ўнутраных фактараў, пошукавікі ўважліва сочаць за тым, як паводзяць сябе на сайце карыстальнікі. Тут яны прымаюць пад увагу такія моманты, як :

Стваральнікі сайта і SEO-спецыялісты таксама павінны памятаць пра тое, што патрабаванні карыстальнікаў пастаянна мяняюцца. Сёння звычайнымі сайтамі нікога не здзівіш, бо інтэрнэт-карыстальнікі хочуць бачыць нешта арыгінальнае, цікавае. Калі вам удалося стварыць такі сайт, то можна лічыць, што палова справы ўжо зроблена.

Падзяліцца: