06.13.2014

Пошукавыя сістэмы пастаянна ўдасканальваюцца і мяняюць свае алгарытмы ранжыравання. Патрабаванні адносна якасці прасоўвання становяцца ўсё вышэй. З-за гэтага праца SEO-спецыялістаў становіцца боле складанай. Абыйсціся толькі «стандартными» ўжо даўно праверанымі метадамі, якія яшчэ літаральна нядаўна прыносілі выдатны вынік, ужо нельга. Трэба пастаянна эксперыментаваць, каб здолець «угодить» зменлівым пошукавікам.

Самыя буйныя пошукавыя сістэмы - Яндэкс і Google ужо зусім мала ўвагі надаюць знешніх фактараў. Нашмат больш іх сталі цікавіць ўнутраныя і паводніцкія фактары. Прычым гэта тычыцца любых вэб-рэсурсаў. Ні інтэрнэт-крама, ні сайты-візіткі, ні любыя іншыя вэб-пляцоўкі не могуць пазбегнуць праверак, а значыць і ўнясення пэўных зменаў. Калі параўнаць сённяшні дзень і 2012 год, то за гэты час доля паводніцкіх фактараў па ступені ўплыву на прасоўванне вэб-рэсурсаў вырасла на 14 пунктаў.

Падрабязна пра змены


Немагчыма паспрачацца з тым, што SEO становіцца ўсё больш «человеконаправленным». Факторы ранжированияУ пошукавай выкладцы ў першую чаргу паказваюцца тыя сайты, якія спадабаліся не толькі пошукавым робатам, але і жывым карыстальнікам. Сёння ў Яндэкс і Google у пашане такія фактары, як :

  • хостынг. Тут цэніцца высокі Uptime, здольнасць сервера вытрымліваць вялікія нагрузкі. Таксама пад увагу прымаецца месцазнаходжанне сервера і добрыя суседзі ;
  • дамен. Тут пошукавікі звяртаюць увагу на ўзрост дамена, чытэльнасць яго імя, тэрміны рэгістрацыі і т.д.;
  • кантэнт. Тут важная яго чытэльнасць, здольнасць зацікавіць карыстальніка.

Калі стаіць задача выканаць якаснае прасоўванне сайта ў пошукавых сістэмах, То варта памятаць, што акрамя ўнутраных фактараў, пошукавікі ўважліва сочаць за тым, як паводзяць сябе на сайце карыстальнікі. Тут яны прымаюць пад увагу такія моманты, як :

  • наколькі часта клікаюць па тым ці іншым сайту ў пошукавай выдачы ;
  • колькі наведвальнікаў сыходзіць з сайта адразу ж пасля яго адкрыцця, колькі пасля прагляду адной старонкі, колькі вяртаецца да пошукавай выкладцы для пошуку патрэбнага выніку ;
  • колькі карыстальнікаў чытае інфармацыю далей ;
  • колькі часу наведвальніку спатрэбілася на вывучэнне сайта ;
  • колькі старонак карыстальнік прагледзеў пасля першага візіту ;
  • што цікавіць наведвальнікаў пры праглядзе мэтавай старонкі.

Стваральнікі сайта і SEO-спецыялісты таксама павінны памятаць пра тое, што патрабаванні карыстальнікаў пастаянна мяняюцца. Сёння звычайнымі сайтамі нікога не здзівіш, бо інтэрнэт-карыстальнікі хочуць бачыць нешта арыгінальнае, цікавае. Калі вам удалося стварыць такі сайт, то можна лічыць, што палова справы ўжо зроблена.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.