09.09.2013

Многія пачаткоўцы seo-аптымізатары робяць адны і тыя ж памылкі ў прасоўванні сайтаў, якія зводзяць усю працу да нуля. Пакажам на асноўныя з іх

:

размяшчэнне ключавых слоў у кантэнце сайта ў залішняй колькасці. Гэта не толькі не дапаможа вывесці рэсурс на першыя пазіцыі, але і можа і зусім адправіць яго ў «бан», паколькі празмернасць ключоў прымаецца пошукавымі сістэмамі за спам. Рашэнне праблемы: выкарыстоўваць «ключи» не ў дакладнай ўваходжанні, а ў словаформах, «разбавлять» іх дадатковымі словамі і сачыць за «тошнотой» тэксту. Аптымальны варыянт колькасці ключавікоў да агульнай колькасці слоў у кантэнце – 7: 100.
няправільны выбар ключавых слоў. Сутнасць праблемы: ня тэкст пішуць да ключоў, а ключы падбіраюць да ўжо гатоваму тэксту. Іншы варыянт – адсутнасць актуальных ключавых слоў. Рашэнне праблемы: складанне спісу найбольш папулярных ключавых запытаў, падобных з тэматыкай сайта, выбар найбольш значных з іх, напісанне тэкстаў да гэтых «ключам».
складанне загалоўкаў сайта і пунктаў меню ў выглядзе графічных малюнкаў. Наведвальнікаў, магчыма, прыцягне незвычайны выгляд сайта, аднак пошукавыя сістэмы не бяруць у разлік графіку пры індэксаванні рэсурсу. Рашэнне праблемы: выкарыстоўваць у пунктах замест графічных малюнкаў ключавыя словы, тады будзе больш шанцаў, што распрацоўка сайтаў пойдзе як трэба.
выкарыстанне скрыптоў для паляпшэння навігацыі. Сутнасць праблемы: пошукавікі не ўмеюць выконваць скрыпты, таму ўглыб старонкі для індэксацыі яны прасунуцца не змогуць. Рашэнне праблемы: выкарыстоўвайце спасылкі ці хаця б дублюйце імі выкарыстоўваюцца скрыпты.
выкарыстанне схаванага тэксту і спасылак на старонках сайта. Гэта метад «черного» прасоўвання, і ён не вітаецца пошукавымі робатамі, калі занадта перавышае дапушчальны парог. Сайт трапляе ў «бан» практычна маментальна, бо пошукавікі, у адрозненне ад наведвальнікаў, падмануць не атрымаецца. Рашэнне праблемы: не захапляцца падобнымі метадамі.

З найбольш распаўсюджанымі памылкамі мы разабраліся. SEO-прасоўванне сайтаў сайтаў (Мінск, Масква, Кіеў – па-за залежнасці ад горада), павінна праходзіць у адпаведнасці правілам, таму варта ўлічыць яшчэ некалькі важных рэкамендацый :

  • сочыце за юзабіліці сайта. Недасканаласць навігацыі прыводзіць да таго, што наведвальнікі губляюцца, а пошукавікі нізка ранжыруюць сайт, у якім складана знайсці патрэбную інфармацыю. Ошибки при продвижении сайтаРашэнне: вам трэба рабіць якасны дызайн і правільную перелинковку, пісьменна будаваць маршрут руху па рэсурсу, каб можна было лёгка дабрацца да любых раздзелаў.
  • своечасовае абнаўленне кантэнту. Усе састарэлыя артыкулы варта замяняць на новыя, больш інфарматыўныя і цікавыя карыстальнікам. Нагадаем - яны павінны быць унікальнымі.
  • структурнасць тэксту. Калі на старонках сайта прысутнічае занадта аб'ёмны кантэнт, ды яшчэ і без якіх-небудзь падзелаў (графічных або сэнсавых), то наўрад ці сайт спадабацца карыстальнікам. Пошукавікі ад яго таксама не будуць у захапленні. Вырашэнне пытання: старайцеся рабіць тэксты аб'ёмам каля 2000 знакаў (з простымі прапановамі), падзяляць яго падзагалоўкамі, спісамі, графічнымі элементамі.
  • старайцеся не выкарыстоўваць flash-графіку ў вялікіх аб'ёмах. Яна не бачная пошукавікам, большасць браўзэраў яе не адлюстроўваюць, а наведвальнікі часта не могуць дачакацца заканчэння загрузкі старонкі з-за занадта вялікай яе вагі (мінус flash-графікі) і сыходзяць з сайта.
  • правярайце напісаны код пастаянна. Ён павінен аднолькава прайгравацца рознымі браўзэрамі. У іншым выпадку наведвальнікаў будзе менш, а пошукавікі будуць «ставить минусы».
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.