07.08.2013

Альтэрнатыўны доступ да вэб-сайту – гэта важны момант, на які варта звярнуць асаблівую ўвагу. Пра што пойдзе размова?

А пойдзе ён а распрацоўцы і запуску мабільных прыкладанняў, З дапамогай якіх карыстальнік можа зайсці на сайт у любы момант, з любога смарт-прылады. Падыходзіць да вырашэння распрацоўкі такіх прыкладанняў варта вельмі сур'ёзна, асцерагаючыся трапіць у пасткі, якія могуць звесці ўсе вашы намаганні «на нет».

У галіне распрацоўкі прыкладанняў для мабільных прылад, вас будуць высочваць некалькі пастак, да вырашэння якіх варта падыходзіць пісьменна :

Мабільны тэлефон – гэта не ПК. Варта гэта запомніць, перш чым пачаць распрацоўваць прыкладанне для яго. Памылка тут крыецца ў тым, што думаючы пра смартфоне, як пра кампутары ў паменшаным памеры, распрацоўшчык проста памяншае сайт да памераў, прыдатных для вываду на экран мабільнага прылады. Аднак прыкладанне патрабуе іншага падыходу: павелічэнне выразнасці шрыфтоў і кветак, паляпшэнне рэзкасці за кошт рэгулявання кантраснасці і дазволу, прастата дызайнерскіх рашэнняў. А важныя элементы павінны размяшчацца так, каб усе яны памяншаліся на адным экране.
Разумейце аўдыторыю. Пішыце сцэнары тлумачальна, прадумана, не спяшаючыся, бо галоўная памылка тут крыецца ў тым, што распрацоўшчык зусім не думае пра магчымасць выкарыстання прыкладання ў рэальным жыцці. Важна: непатрэбную інфармацыю прыбраць, паказальнікі і спасылкі зрабіць кароткімі і ёмістымі, забяспечыць хуткі доступ да шуканым звестках. Таксама паклапаціцеся аб магчымасці працы з дадаткам «на бегу».
Шмат – не значыць добра. Не варта захапляцца ў пытанні выдачы інфармацыі. Скароціце яе аб'ём да важных момантаў. Памылка заключаецца ў тым, што мабільныя прылады ў сілу пэўных абмежаванняў не могуць выводзіць шмат інфармацыі на экран, але распрацоўшчык, забываючы пра гэта, «нашпиговывает» прыкладанне велізарнай колькасцю опцый. Важна: пры распрацоўцы прыкладання надасце ўвагу пытанню удумлівага падзелу інфармацыі, прастаце навігацыі, дакладнай арганізацыі старонак, выгодзе спасылак.

Акрамя таго, распрацоўнікам прыкладанняў для мабільных прылад Ошибки при разработке мобильных приложенийварта звярнуць асабліва ўвагу на такія моманты, як выбар рэсурсаў (фота, відэа, партфоліо). Прыкладання грузяцца павольней, чым звычайныя сайты, таму, калі выбіраць занадта «тяжелые» па вазе дадзеныя, то карыстальнік можа проста не захацець чакаць іх загрузкі, або папросту не мець магчымасці іх праглядзець з-за нізкай хуткасці інтэрнэту. І ні ў якім разе не выкарыстоўвайце замкнёных «вкруговую» спасылак – вы хутка разгубілася ўсіх наведвальнікаў.

Не забывайце аб тым, што прыкладання для iPhone працуюць зусім не так, як прыкладання, прызначаныя для прылад на Android і іншых аперацыйных сістэмах. Ўлічвайце гэта пры распрацоўцы прыкладанняў. Лепш стварыць некалькі версій для розных восяў альбо прадугледзець магчымасць змены некаторых налад у залежнасці ад прылады, якое выкарыстоўваецца карыстальнікам для прагляду сайта.

І ўжо вядома, ні ў якім разе, не грэбуйце стадыяй тэставання перад тым, як выпусціць прыкладанне ў свабоднае карыстанне.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.