09.10.2012

Якая з'явілася ў сетцы разнамасная інфармацыя аб тым, што шматлікія вэб-сайты пацярпелі ад апошняга абнаўлення алгарытмаў Panda і Google Penguin, выклікала пэўную паніку ў оптимизаторских палестынах. Але не будзем спяшацца раздаваць ўсім сёстрам па завушніцах, лаючы распрацоўнікаў буйнакалібернага аналітычнага софту за залішнюю колкасць вожыкавых рукавіц алгарытмаў. Асабліва з улікам таго, што іх віны ў гэтай сітуацыі з гулькин нос: проштрафились арміі SEO-шнікаў, якія, ці то па сваім няведанні, ці то з-за сваёй расхлябанасці і веры ва ўсёдазволенасць, папросту вымусілі пайсці на крытычныя меры. Такім чынам, Google у чарговы раз даў зразумець, што выкарыстанне ценявых прыёмаў маніпулявання рэйтынгам будзе карацца па ўсёй строгасці.

Нягледзячы на засакрэчаным алгарытмаў Penguin, якія выкарыстоўвае Google, ужо цяпер можна з высокай доляй верагоднасці вызначыць першапрычыны пакаранняў :

  • Ненатуральныя спасылкі
    Старое добрае нарошчванне снежнага кома спасылкавай масы, якая ніякім бокам не адносіцца да разгляданай тэме або рэсурсу, з'яўляецца адным з самых папулярных ценявых прыёмаў накруткі рэйтынгу пры прасоўванні сайта Яшчэ больш празрыстым для алгарытму Penguin з'яўляецца прымітыўны дзедаўскі спосаб стварэння «ссылок дзеля ссылования».
  • Нізкая варыятыўнасць анкораў
    Зразумела, што любы тэкст на вэб-старонцы, заменчаны пры дапамозе якароў выключна на павышэнне рэйтынгу, нават пры велізарным старанні аптымізатара не будзе выглядаць натуральна ў вачах бяздушнага алгарытму. Таму куды лепш выкарыстоўваць прывязку анкорного тэксту да назвы брэнда, а таксама забяспечваць разнастайнасць.
  • Сверхоптимизация.
    Аб метадах барацьбы са сверхоптимизацией шляхам стварэння выдасканаленых алгарытмаў Google не так даўно ўжо паведамляў нам Мэт Каттс. Што ж, падобна, яго слова не разыходзяцца са справай.

  • Мяне пакараў Google Penguin. Што рабіць?


    Татальны кантроль над рэйтынгавымі маніпуляцыямі, тым не менш, незваротнага характару змен не нясе. Таму не спяшаецеся закідваць стары рэсурс і марнаваць ўсе намаганні на распрацоўку новага сайта, Бо спачатку вы проста абавязаны паспрабаваць некалькі рэабілітацыйных прыёмаў :

    Разбавіць анкорный тэкст, Выкарыстоўваючы больш спасылак на назву брэнда і ўнутраныя пераходы па сайце.
    Выкарыстоўваць толькі якасныя спасылкі на свой сайт.
    Прааналізаваць існуючыя прыёмы аптымізацыі. Часам бывае дастаткова нават візуальнага прагляду тэксту на прадмет заспамливания ключамі. Бо калі гэта кідаецца ў вочы жывому чалавеку, то для алгарытму Google такія прыёмы будуць тым больш відавочныя.
    Скараціць лік ўнутраных спасылак. У Google ужо не раз паказвалі на тое, што зніжэнне колькасці ўнутраных пераходаў на сайце будзе аказваць дабратворны ўплыў на рэйтынг рэсурсу.
    Забяспечыць высокую якасць кантэнту. Змястоўны, канкрэтны, унікальны, а значыць, і годны ўвагі кантэнт падабаецца карыстальнікам. Значыць, напэўна спадабаецца ён і алгарытмах Google.
    Выкарыстоўваць кнопкі сацыяльных сетак. Нягледзячы на тое, што аргументавана даказаць карысць гэтага фактару пры прасоўванні не ўяўляецца магчымым, выкарыстанне кнопак Google+, Twitter, Facebook і т.п. апрыёры не можа негатыўна адбіцца на рэйтынгу. А ўсё, што не ва зло, то, як вядома, толькі на карысць.
    Іншыя артыкулы па тэме:
    Артыкул
    Налада рэкламы ў Google Adwords

    Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

    Артыкул
    Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

    Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.