06.24.2013

Калі вы вырашылі стварыць новы сайт, то ў першую чаргу, вам трэба падумаць аб яго далейшым прасоўванні. Галоўная ваша мэта пры гэтым – пошукавыя сістэмы Яндэкс і Google, ад якіх вы атрымаеце вялікую частку свайго трафіку. І каб яны ведалі пра з'яўленне ў інтэрнэце новага вэб-рэсурсу і прынялі яго неабходна не толькі ведаць аб інструментах прасоўвання сайта, але яшчэ і актыўна іх выкарыстоўваць.

Фільтры для «молодняка»

 

Пачнем мы з таго, што адзначым наяўнасць у пошукавых сістэм спецыяльнага фільтра для «новорожденных» сайтаў - «Песочница». Ён створаны для таго, каб малады рэсурс, незалежна ад таго, дзе праходзіла распрацоўка сайта – ў Мінску, Маскве ці Кіеве, не мог першыя 6 месяцаў свайго існавання патрапіць на сур'ёзныя пазіцыі, а развіваўся і фармаваўся. У гэты час пошукавікі «приглядывают» за ім, назіраюць за наведваннямі і т.д.

Калі вы хочаце быць уладальнікам сайта, які будзе ў ТОПе праз пару дзён, то вам не трэба ствараць новы рэсурс, а прасцей купіць той, якому ўжо больш за паўгода і «Песочница» яму ўжо не пагражае. У гэтым выпадку можна адразу займацца пытаннем прасоўвання, аднак варта ведаць, што цэны на гатовыя сайты дастаткова высокія.

Інструменты прасоўвання

 

Калі ваш сайт ужо прайшоў «Песочницу», можна пачынаць рухаць яго ў ТОП пошукавікаў. Продвижение молодого сайтаВаша галоўная мэта, як ужо было сказана – гэта Яндэкс і Google, але не варта грэбаваць і іншымі пошукавымі сістэмамі - Rambler, Aport, Bing і Yahoo. Звычайна ў пошукавіку ёсць спецыяльная форма, праз якую вам будзе даволі проста дадаць свой праект, паказаўшы пры гэтым яго URL-адрасы. Адразу можна зарэгістраваць яго і ў розных каталогах, што дасць магчымасць не толькі атрымаць праіндэксаваць спасылку, але і невялікі прыток патэнцыйных кліентаў.

Далей варта інтэграваць свой сайт у сацыяльныя сеткі і закладкі. Для гэтага проста дадайце на старонкі свайго вэб-рэсурсу адпаведныя кнопкі, з дапамогай якіх наведвальнікі змогуць дзяліцца з сябрамі цікавымі фактамі, знойдзенымі ў вас. Адразу можна стварыць у сацыяльнай сетцы і тэматычную групу для атрымання пастаяннага трафіку.

Не забудзьцеся і пра такі інструменце як рассылка, якая дапаможа не толькі распаўсюджваць інфармацыю пра яго ў вялікіх колькасцях, але яшчэ і ўтрымліваць пастаянных кліентаў.

Выбіраючы інструменты для прасоўвання сайта, Абапірайцеся на свае фінансавыя магчымасці. Калі яны не занадта вялікія, то надасце больш увагі бясплатным метадам СЕО. Аднак памятайце, што ў гэтым выпадку часу на раскрутку сыдзе больш. Пашукайце сайты з добрымі паказчыкамі ТИЦ і PR, якія пагодзяцца размясціць на сваіх старонках вашы спасылкі. Некаторыя бяруць за гэтую паслугу зусім няшмат грошай, а некаторыя наогул згаджаюцца супрацоўнічаць бясплатна.

Калі ж вы не абмежаваныя з фінансавага боку пытання, то можаце скарыстацца больш эфектыўнымі і хуткімі спосабамі раскруткі – банэрная рэклама, кантэкстная рэклама. Але памятайце, што размяшчаць іх трэба толькі на тэматычных рэсурсах. Толькі ў гэтым выпадку ад іх будзе карысць. Пісьменны падыход да справы – практычна 100% -й поспех!

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.