Віншуем з надыходзячым 2018 годам!
Набліжаецца новы 2018 год.

Імклівае развіццё IT-тэхналогій, пашырэнне онлайн-прасторы рыхтуюць сюрпрызы і нечаканасці для ўсяго чалавецтва, футуролагі прадказваюць нам будучыню, контуры якога пакуль яшчэ толькі адгадваюцца.
Напярэдадні новага года мы прапануем азірнуцца назад і паглядзець, як змянілася онлайн-прастору ў 2017 годзе.
Па-першае, спецыялісты ўсё часцей гавораць аб тым, што любой кампаніі неабходна мець уласныя, незалежныя ад знешняга ўздзеяння каналы онлайн-камунікацыі з спажыўцом. Такімі каналамі можа выступаць сайт або блог. Сацыяльныя сеткі, гэтак бурна развіваліся ў папярэднія гады выклікаюць усё больш боязі, паколькі правілы гульні ў іх задае ўладальнік сетак. Усё часцей можна пачуць скаргі маркетолагаў на нечаканыя баны раскручаных груп у Facebook, што прыводзіць да істотных фінансавых і рэпутацыйнага страт.
Па-другое, усё часцей для працы з рассылкамі і камунікацыямі з спажыўцом выкарыстоўваюцца боты. Спецыялісты прадказваюць пашырэнне іх сферы дзейнасці: не за гарамі час, калі боты пачнуць пісаць артыкулы для блогаў, ствараць графічныя элементы і фармаваць персаналізаванай кантэнт.
Па-трэцяе, розныя каналы камунікацыі патрабуюць усё большай разнастайнасці кантэнту. Цяпер мала проста стварыць лонгрид і размясціць яго ў сваім блогу. Да яго абавязкова трэба дадаць цікавую інфаграфіку, зняць відэа ці намаляваць мультфільм і размясціць усё гэта не толькі на сваім сайце, але і на YouTube, Pinterest, падзяліцца з прафесійнай аўдыторыяй лайфхаками па рашэнні канкрэтных бізнес-задач.
Ну, а самай галоўнай навіной 2017 года, бясспрэчна, стаў той факт, што на расійскім рэкламным рынку Інтэрнэт ўпершыню абагнаў тэлебачанне. Каманда iMedia Solutions віншуе вас з надыходзячым новым годам і Калядамі, жадае новых здзяйсненняў на прафесійным ніве і раіць больш уважліва прыгледзецца да ўласных каналах онлайн-камунікацыі - напэўна, ваш сайт можна зрабіць больш дружалюбным карыстачу, а для блога вылучыць новыя сегменты мэтавай аўдыторыі.