Маркетынг-кіт: як яго скласці без лішніх праблем для нервовай сістэмы
Маркетынг-кіт – гэта комплекс маркетынгавых матэрыялаў, якія могуць быць прадстаўлены ў друкаваным / электронным выглядзе. Аптымальны варыянт – абодва выгляду адразу. Яго асноўнае прызначэнне – павышэнне эфектыўнасці допродажи гісторыі кампаніі.Калі ваш патэнцыйны кліент просіць прадаставіць яму дадатковую інфармацыю аб кампаніі: гісторыю, сутнасць паслуг, праектаў, агульную інфармацыю аб таварах, то лепшы варыянт – гэта менавіта Маркетынг-кіт.
Гэта не звычайная брашура, на якую мала хто звяртае ўвагу. Гэта шырокі, эфектыўны інструмент, які дазваляе максімальна выгадна падаць свае паслугі / тавар, брэнд у цэлым. Аднак каб ён быў такім, трэба прытрымлівацца некалькім галоўным правілах пры яго складанні. Гэта таксама важна, як і памятаць пра галоўныя прынцыпах стварэння web-сайтаў, Якія прадаюць старонак, пабудовы зручнага інтэрнэт-крамы.
Асноўныя нюансы складання маркетынг-кіта
Пра якія нюансах важна памятаць, складаючы маркетынг-кіт :
- Забудзьцеся пра форму стандартнай брашуры. Выкарыстоўвайце варыянт «папка на кольцах». Практыка паказвае, што такое друкаванае выданне спажывец доўга не выкідвае, у адрозненне ад звычайных папяровых праспектаў, буклетаў. Прычым гэта абумоўлена не толькі тым, што «жалко выбросить», але і тым, што ў такім выглядзе ён з цяжкасцю змяшчаецца ў смеццевым вядры, а значыць і ўвагі яму будзе ў выніку нададзена значна больш. Дадатковы плюс – такую тэчку можна з часам пры неабходнасці забяспечыць дадатковымі старонкамі.
- Адразу прадумайце, з якой мэтай вы будзеце складаць маркетынг-кіт, якую карысць ён будзе прыносіць. Ці патрэбны ён будзе для прасоўвання вашай маркі або проста будзе выконваць ролю прыгожай фармальнай «бумажки».
Абавязковыя элементы для прадае marketing-kit :
- Якія праблемныя пытанні, якія ўсталі перад кліентам, ваша кампанія можа вырашаць. Гэтая старонка павінна быць першай, бо так кліент адразу зможа зразумець выгаду супрацоўніцтва з вамі, паколькі кожны з іх у першую чаргу клапаціцца аб сваім дабрабыце. Размесціце сутнасць праблемы ў загалоўку, а пад ім кароткае апісанне рашэння. Выкарыстоўвайце просты, даступны кожнаму склад, забудзьцеся пра шаблонах і клішэ.
- Спіс вашых паслуг, аглядны пералік тавараў – на другой старонцы.
- Перавагі кампаніі перад канкурэнтамі. Фактычна, на трэцяй старонцы, вы размесціце, унікальнае гандлёвае прапанову, якое павінна зацікавіць кліента. Прыклад: даступныя цэны, шырокі спіс паслуг, бонусы, зніжкі, суперхуткая дастаўка і т.д. Наяўнасць не толькі асноўных, але і «сопровождающих» тавараў / паслуг – гэта дадатковы плюс, пра які варта заявіць. Напрыклад, калі вы прапануеце стварэнне сайтаў на Битрикс або любы іншы CSM, то не забудзьцеся згадаць пра сэрвісным абслугоўванні, магчымасці напаўнення сайта кантэнтам і т.п.
- Гісторыя кампаніі – прысвяціце ёй 4-ю старонку. Паспрабуйце выкласці ўсе коратка, але ёміста, не забывайце аб адкрытасці. Пры гэтым можна зрабіць упор не на саму кампанію, якая застаецца для людзей безасабовай, а менавіта чалавека, які стаіць за яе стварэннем. У цэлым прытрымвайцеся нестандартных рашэнняў – гэта выгадна вылучыць вас на фоне іншых фірмаў.
- Рэальныя гісторыі ці кейсы – на пятай старонцы. Галоўная іх задача – дэманстрацыя таго. Як ваша кампанія ліха спраўляецца нават з самымі складанымі сітуацыямі. Гісторыі натуральна павінны быць рэальнымі.
- На 6-й старонцы надасце ўвагу калектыву / каманды.
- Апісанню вытворчага працэсу з элементамі візуалізацыі самае месца на 7-й старонцы. Усё, што вы хацелі б паказаць кліенту, хай будзе размяшчацца тут.
- Водгукі і рэкамендацыі ад кліентаў, несумненна, важныя. Іх задача выклікаць давер у новых пакупнікоў. Аднак не варта выкарыстоўваць выключна станоўчыя водгукі. Такі падыход даўно не выклікае даверу. Бярыце зваротную сувязь сваіх кліентаў і выкарыстоўвайце іх пажаданні ў маркетынг-кіце.
- Сертыфікаты, ліцэнзіі, узнагароды абавязкова павінны прысутнічаць у маркетынг-кіце. Яны прыцягнуць увагу, падвысяць узровень даверу да вас.
- Тое ж самае тычыцца інфармацыі аб тым, што кампанія прымала ўдзел у буйных, выставах, канферэнцыях, нататкі пра яе былі апублікаваныя ў аўтарытэтных друкаваных выданнях.
- Апісанне «идеального клиента», на якога арыентавана дзейнасць кампаніі. Аднак апішыце ўсё так, каб да вас маглі звярнуцца з пытаннем аб магчымасці супрацоўніцтва нават «неидеальные» кліенты.
- Пабуджальная частка. Тут вы можаце размясціць заклік да дзеяння, апублікаваць кантактныя дадзеныя, цікавая прапанова для новых кліентаў і т.д. – коратка і выразна.
Гэта толькі асноўныя старонкі, якія павінны прысутнічаць у маркетынг-кіце. Іх пералік вы можаце пашырыць на сваё меркаванне. Аднак памяншаць іх колькасць ўсё ж не рэкамендуецца.
Асаблівасці дызайну маркетынг-кіта
Калі вопыту вэб-дызайнера ў вас няма, то лепш не эксперыментаваць, а даверыць пытанне дызайну дасведчанаму спецыяліста. Гатовымі шаблонамі карыстацца не рэкамендуецца, калі вы хочаце атрымаць сапраўды эфектыўны інструмент , адпаведны мэтам і патрабаванням вашай кампаніі.
Чаму варта выкарыстоўваць маркетынг-кіт
Асноўныя перавагі выкарыстання маркетынг-кіта :
- Высокая эфектыўнасць, магчымасць ствараць усё, што неабходна для бізнесу: ад улётак да лендингов.
- Магчымасць структураваць бізнес-вопыт, што будзе актуальна не толькі для кліентаў, але і для новых супрацоўнікаў, якім неабходна атрымаць поўнае ўяўленне аб дзейнасці кампаніі.
- Выдатная аснова для новай маркетынгавай стратэгіі.
- Магчымасць вылучыцца на фоне сваіх канкурэнтаў, паказаць сваім кліентам сваю мэтанакіраванасць, любоў да свайго бізнес-дзецішчу, а значыць і грунтоўнасць падыходу да вырашэння бізнес-задач.
- Магчымасць выкарыстоўваць яго, як інструмент для больш эфектыўных перамоваў, прэзентацыі, дзе няма месца прыкрай памылак, блытаніны фактаў і лічбаў.
- Эканомія часу, якое не прыйдзецца кожны раз марнаваць на складанне новых маркетынг-матэрыялаў.