11.16.2012

Многія дызайнеры спрабуюць памылкова выклікаць заказчыку, што паспяховы брэнд грунтуецца на фірмовых колерах, наборы дакументацыі і лагатыпе. Аднак любы пісьменны маркетолаг вам скажа, што фірмовы стыль павінен надаваць брэнду адрозненні, даваць магчымасць спажыўцу ідэнтыфікаваць яго ў лінейцы супастаўных прадуктаў на рынку. Фірмовы стыль павінен адпавядаць асаблівасцям прадукту, задавальняць пры гэтым патрэбы спажыўца, адрознівацца высокім якасцю.

Важна, каб прадукт ці паслуга былі належнай якасці. Пастаўце сябе на месца вашых кліентаў. Наколькі зручна і выгадна супрацоўнічаць з вамі? Наколькі адпавядаюць вашы прадукты (паслугі) і кампетэнтнасць вашых супрацоўнікаў вашым уласным патрабаванням?

Зусім не абавязкова, каб лагатып адлюстроўваў дзейнасць кампаніі, раскрываў нейкія мэты і задачы. Куды важней, каб лагатып адпавядаў візуальным мінімальным патрабаванням - быў маштабуецца, запамінаем, арыгінальны. Акрамя таго, трэба прадугледзець магчымасць нанясення лагатыпа на розныя носьбіты без страты яго ідэнтыфікацыйных уласцівасцяў.

Якасны лагатып дае спажыўцу права самастойна фармаваць меркаванне аб кампаніі, тавары, паслугі. Кожны ўбачыць у ім нешта сваё. Важна, каб асацыяцыі ў спажыўца з лагатыпам ўзнікалі выключна станоўчыя. Таму бессэнсоўна выкарыстоўваць у лагатыпе стаматалогіі зуб, а ў лагатыпе швейнай атэлье – нажніцы і скрутак нітак. Гэта, як правіла, вынікае з назвы кампаніі.

Меркаванне пра брэнд фармуе не лагатып, ня фірмовыя колеру і нават не тое, што на ім намалявана. Меркаванне пра брэнд ствараецца ў спажыўца сукупнасцю розных складнікаў брэнда – рэкламнай кампаніяй, якасцю прадукцыі або паслуг, фірмовым стылем, карпаратыўнай літаратурай.

Зараз становіцца зразумела, чаму шматлікія кампаніі, правёўшы поўны рэбрэндынг і зрабіўшы новы лагатып кампаніі, Не атрымліваюць імгненнага эфекту ў выглядзе росту продажаў, павышэнні попыту на паслугі і нават не рэгіструюць банальнага павышэння пазнавальнасці брэнда. Каб атрымаць станоўчыя водгукі ў пакупнікоў, трэба стварыць аб брэндзе добразычлівае меркаванне ў падсвядомасці. Толькі пасля гэтага можна будзе казаць, што праведзеныя мерапрыемствы былі эфектыўнымі.

Як дасягнуць станоўчых водгукаў пакупнікоў? Пачніце з радавых супрацоўнікаў. Падрыхтуйце калектыў да рэбрэндынгу. Зменіце якасць прадукцыі і паслуг да лепшага. Бо нават зрабіўшы рэбрэндынг без якаснага змены рэалізуецца прадукту, асаблівай цікавасці да яго з боку радавых спажыўцоў вы не атрымаеце.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.