Landing Page з высокай канверсіяй
Сітуацыя, калі асноўны сайт кампаніі не можа ўжо прадаваць больш, чым ён прадае на дадзены момант – не так ужо і рэдкая. Але гэта не азначае, што нарасціць абароты і KPI немагчыма і застаецца задаволіцца тымі вынікамі, якія ёсць на дадзены момант. Рашэнне ёсць і назва яму - Landing Page.
Што ўяўляе сабой Landing Page
Landing Page – гэта адмысловая інтэрнэт-старонка, якую ствараюць для таго, каб павялічыць канверсію асноўнага сайта :
- куплю тавару ;
- заказ паслуг ;
- падпіску на рассылку.
У Рунэце ў сярэднім канверсія роўная 0,5%. Гэта значыць з 1000 чалавек толькі пяць здзяйсняе патрэбнае ўладальніку сайта дзеянне. Для інтэрнэт-крамаў яна складае максімум 3%, і гэта прытым, што яны з'яўляюцца самым шырокім камерцыйным тыпам вэб-сайтаў. Але стварэнне Landing Page здольна павялічыць гэты паказчык у 10 разоў, гэта значыць пры пісьменна распрацаванай пасадачнай старонцы канверсія для інтэрнэт-крамы можа скласці 30%.
Пераважныя асаблівасці Landing Page
Павышэнне канверсіі – не адзіная задача Landing Page, бо ёсць мноства іншых задач, якія можна вырашыць з дапамогай лэндинга. Ён дапаможа спрасціць кантроль аддачы ад праводзяцца рэкламных кампаній і рэалізацыю маркетынгавых мэтаў. Пры гэтым акупнасць праекта і рэкламы пралічваецца тут вельмі лёгка, а значыць, інтэрнэт-бізнэс становіцца больш празрыстым і прыбытковым.
Распрацоўка сайтаў Landing Page (пасадачных старонак) вядзецца спецыялістамі розных галін інтэрнэт-тэхналогій, але галоўную ролю тут гуляюць маркетолагі. Менавіта яны ведаюць, якую інфармацыю павінен атрымаць карыстальнік, каб здзейсніць патрэбнае дзеянне, а якая інфармацыя будзе перашкодай гэтаму. У выніку мэтавыя старонкі не ўтрымліваюць непатрэбных дадзеных, якія патрабуюць працяглага вывучэння, мноства графічных блокаў і іншых «лишних» элементаў.
Сакрэт паспяховасці лэндинга
Ёсць некалькі асноўных правілаў лэндинга, выконваючы якія вы атрымаеце жаданы вынік :
- прастата дызайну ;
- прыцягвае загалоўкі і ёмісты тэкставы кантэнт ;
- канверсійная форма (галоўны элемент) ;
- элементы даверу (кнопкі сацсетак з лічыльнікамі націскаў, розныя ўзнагароды, сертыфікаты і т.д.) ;
- абмежаванасць прапановы (акцыя, зніжкі да вызначанага ліку – ў цэлым стварэнне адчування дэфіцыту).
Тыпы Landing Page
- одностраничники (асобныя мэтавыя старонкі) ;
- микросайты (вэб-сайты, забяспечаныя самай простай навігацыяй) ;
- фан-старонкі (старонкі, размешчаныя ў сацсетках) ;
- асобныя старонкі асноўнага сайта (старонкі акцый, скідак, спецпрапановы).
Адно з галоўных умоў стварэння мэтавых старонак – цеснае ўзаемадзеянне дызайнера і маркетолага з уладальнікам сайта, то ёсць заказчыкам паслугі лэндинг. Толькі гэта дазволіць зрабіць аддачу ад фінансавых і часовых укладанняў максімальнай.