04.22.2014

Сітуацыя, калі асноўны сайт кампаніі не можа ўжо прадаваць больш, чым ён прадае на дадзены момант – не так ужо і рэдкая. Але гэта не азначае, што нарасціць абароты і KPI немагчыма і застаецца задаволіцца тымі вынікамі, якія ёсць на дадзены момант. Рашэнне ёсць і назва яму - Landing Page.

Што ўяўляе сабой Landing Page


Landing Page – гэта адмысловая інтэрнэт-старонка, якую ствараюць для таго, каб павялічыць канверсію асноўнага сайта :

  • куплю тавару ;
  • заказ паслуг ;
  • падпіску на рассылку.

У Рунэце ў сярэднім канверсія роўная 0,5%. Гэта значыць з 1000 чалавек толькі пяць здзяйсняе патрэбнае ўладальніку сайта дзеянне. Создание landing pageДля інтэрнэт-крамаў яна складае максімум 3%, і гэта прытым, што яны з'яўляюцца самым шырокім камерцыйным тыпам вэб-сайтаў. Але стварэнне Landing Page здольна павялічыць гэты паказчык у 10 разоў, гэта значыць пры пісьменна распрацаванай пасадачнай старонцы канверсія для інтэрнэт-крамы можа скласці 30%.

Пераважныя асаблівасці Landing Page


Павышэнне канверсіі – не адзіная задача Landing Page, бо ёсць мноства іншых задач, якія можна вырашыць з дапамогай лэндинга. Ён дапаможа спрасціць кантроль аддачы ад праводзяцца рэкламных кампаній і рэалізацыю маркетынгавых мэтаў. Пры гэтым акупнасць праекта і рэкламы пралічваецца тут вельмі лёгка, а значыць, інтэрнэт-бізнэс становіцца больш празрыстым і прыбытковым.

Распрацоўка сайтаў Landing Page (пасадачных старонак) вядзецца спецыялістамі розных галін інтэрнэт-тэхналогій, але галоўную ролю тут гуляюць маркетолагі. Менавіта яны ведаюць, якую інфармацыю павінен атрымаць карыстальнік, каб здзейсніць патрэбнае дзеянне, а якая інфармацыя будзе перашкодай гэтаму. У выніку мэтавыя старонкі не ўтрымліваюць непатрэбных дадзеных, якія патрабуюць працяглага вывучэння, мноства графічных блокаў і іншых «лишних» элементаў.

Сакрэт паспяховасці лэндинга


Ёсць некалькі асноўных правілаў лэндинга, выконваючы якія вы атрымаеце жаданы вынік :

  • прастата дызайну ;
  • прыцягвае загалоўкі і ёмісты тэкставы кантэнт ;
  • канверсійная форма (галоўны элемент) ;
  • элементы даверу (кнопкі сацсетак з лічыльнікамі націскаў, розныя ўзнагароды, сертыфікаты і т.д.) ;
  • абмежаванасць прапановы (акцыя, зніжкі да вызначанага ліку – ў цэлым стварэнне адчування дэфіцыту).

Тыпы Landing Page


  • одностраничники (асобныя мэтавыя старонкі) ;
  • микросайты (вэб-сайты, забяспечаныя самай простай навігацыяй) ;
  • фан-старонкі (старонкі, размешчаныя ў сацсетках) ;
  • асобныя старонкі асноўнага сайта (старонкі акцый, скідак, спецпрапановы).

Адно з галоўных умоў стварэння мэтавых старонак – цеснае ўзаемадзеянне дызайнера і маркетолага з уладальнікам сайта, то ёсць заказчыкам паслугі лэндинг. Толькі гэта дазволіць зрабіць аддачу ад фінансавых і часовых укладанняў максімальнай.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.