07.01.2013

Фірмовы стыль ўяўляе сабой цэлы комплекс рашэнняў (графічных, шрыфтавых), прызначаны для стварэння вядомага ладу для спажыўцоў. Па сваёй сутнасці, карпаратыўны стыль – гэта не толькі аснова, база іміджу любой кампаніі, але яшчэ і эфектыўнае сродак яе прасоўвання на рынку тавараў і паслуг.

Асноўныя элементы фірмовага стылю, Які ствараецца для кожнай арганізацыі ў індывідуальным парадку – гэта рэкламныя матэрыялы, дзелавая карэспандэнцыя, а таксама візітныя карткі персаналу. Акрамя таго, фірмовы стыль «складывается» з уніформы супрацоўнікаў, афармлення вэб-сайта, і нават віншавальных паштовак, якія рассылаюцца кліентам па важных дат і святаў. Прычым усё гэта павінна распрацоўвацца ў комплексе, не паасобку.

Ёсць яшчэ адзін элемент фірмовага стылю, які вельмі важны для кожнай кампаніі. Основные элементы фирменного стиляЛагатыпы, якія вы бачыце на ўпакоўцы, на візітных картах, ручках супрацоўніках і т.д., - гэта той знак, які стане залогам пазнавальнасці кампаніі на рынку. Акрамя таго, з дапамогай лагатыпа спажывец можа адрозніць арыгінальнае выраб ад кантрафакту, падробкі.

Пры стварэнні лагатыпа неабходна прыняць рашэнне аб тым, якія колеру будуць выкарыстаныя пры гэтым, а таксама які шрыфт выбраць для стварэння надпісаў. Звычайна каляровая гама – гэта фірмовыя колеры самой кампаніі, якія фігуруюць на рэкламнай паліграфіі кампаніі, сувенірнай прадукцыі і т.д. Шрыфт таксама даволі важны элемент. Доказам гэтага можа стаць той факт, што ў такіх вядомых кампаній, як Apple і Mercedes-Benz, ёсць свой уласны фірмовы шрыфт, які адрозніваецца ад сотняў іншых характарам нахілу, малюнка, памерам і т.д.

Лагатыпы друкуюцца на карпаратыўнай дакументацыі, якая выкарыстоўваецца ў працэсе працы кампаніі з кліентамі, партнёрамі. Сюды ўваходзяць дагавора, візітоўкі, камерцыйныя прапановы і т.д. І ўся гэтая дакументацыя павінна стаць міні-прэзентацыяй вашай кампаніі.

Дызайн гэтых дакументаў, а тым ліку і візітовак, ствараецца, зыходзячы з пераваг і патрабаванняў ўладальніка кампаніі. Але калі гаворка ідзе пра афармленне візітоўкі, то вельмі важна выконваць некалькі устаноўленых правілаў. Назва кампаніі паказваецца ў верхняй частцы візітоўкі, пасярэдзіне, ніжэй яго пасаду і Прозвішча, імя супрацоўніка. Кантактныя дадзеныя змяшчаюцца ў ніжнім куце. Непажадана выкарыстоўваць двухбаковыя візітоўкі, дзе ангельскія інфармацыя дублюе рускія дадзеныя, лепш замовіць 2 камплекты на розных мовах.

І вядома нельга прайсці міма фірмовага афармлення вэб-сайта. Прычым яго дызайн можа пачаць распрацоўвацца ўжо тады, калі ажыццяўляецца фарміраванне агульнай фірмовага стылю кампаніі, аднак не варта рабіць гэтага да таго моманту, як працэс распрацоўкі стылю будзе пачаты. Паколькі сайт – гэта прадстаўніцтва вашай кампаніі ў інтэрнэт-прасторы, а не наадварот.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.