10.30.2012

Кожны паспяховы банер, па-за залежнасці ад вобласці выкарыстання і мэтавай групы, павінен прыцягваць увагу, канцэнтраваць яго на важных дэталях і заахвочваць карыстальніка да дзеяння. Таму для павелічэння CTR неабходна не баяцца эксперыментаваць з банэрамі. Мабыць, непажадана карыстацца апісанай метадалогіяй толькі пры працы з іміджавай рэкламай і пры стварэнні банэраў для «целевой» групы.

Разгледзім у асобнасці кожны з асноватворных момантаў.

Прыцягненне ўвагі да банэра
Самы галоўны фактар, без якога канцэпцыя банэра і мэты будуць недасяжныя. Аптымальна выкарыстоўваць аніміраваныя банеры з яркімі, якія рухаюцца элементамі, якія крычаць фразамі. Яны выдатна выконваюць функцыю пачатковага прыцягнення ўвагі карыстальніка.
Улічвайце і тое, што пры скарачэнні плошчы канцэнтрацыі ўвагі скарачаецца і лік адценняў, якія візуальна фіксуе чалавечае вока на падсвядомым узроўні. Таму трэба старацца выкарыстоўваць пры стварэнні банэраў прымітыўную аптымізацыю колеру :
  • чорнага на белым ;
  • чорнага на жоўтым ;
  • жоўтага на чорным ;
  • сіняга на белым.
Гэты набор каляровых гам не канчатковы. Эксперыментуйце, і вы напэўна знойдзеце для свайго банэра аптымальнае спалучэнне.
Канцэнтрацыя ўвагі карыстальніка
Уменне затрымаць і сканцэнтраваць на банеры ўвагу карыстальніка без выканання дадатковых разумовых працэсаў – важная характарыстыка для эфектыўнага банэра. Пры гэтым галоўную ролю адыгрывае рух (анімацыя), колер або адценне, і толькі затым само малюнак. Тэкст, якім бы зазывалым ён ні быў, прыцягвае ўвагу карыстальніка ў апошнюю чаргу. Бо тэкст, якую б сэнсавую нагрузку ён не нёс, засвойваецца і ідэнтыфікуецца чалавечым мозгам куды цяжэй, чым, напрыклад, малюнак голай жанчыны ці грошай. Аднак нельга прымяншаць значнасць тэксту, бо такія словы, як «бесплатно», «халява», «жми здесь» заўсёды былі выдатнай прынадай для неспрактыкаванага карыстальніка.
Падахвочванне да дзеяння
Забаронены плод салодкі. Таму не з'яўляецца прыкметай дрэннага тоны ў вэб-дызайнераў выкарыстанне антанімічных заклікаў: «Не нажимать», «запретное видео», «только 18 + » і падобнае.
У апошні час асаблівую папулярнасць сталі набываць check boxes, pull down і іншыя дынамічныя банеры на flash, у якіх карыстачу прапануецца забіць мышкай мяч у вароты, застрэліць птушачку, збіць кансервавую банку і т.п. Такім чынам, прыцягваючы карыстальніка ў своеасаблівую гульню, мы на выхадзе атрымліваем гэтак патрэбны нам пераход.
Высокую эфектыўнасць дэманструюць і банеры-падманкі: у іх карыстальнік ўспрымае выкананыя ў gif-малюнку банеры за рэальныя элементы Windows з палосамі пракруткі і кнопкамі «Да», «Нет», «Отмена». У выніку, якое б дзеянне ні выконваў карыстальнік, якой бы пункт меню ні выбіраў, ён у канчатковым выніку ўсё роўна зробіць клік па банэры з пераходам па адной і той жа спасылцы.
Дэманстрацыя банэра
Не рабіце «тяжелых» банэраў – аптымальным аб'ёмам для банэра лічыцца 10-20 Кбайт. Гэта звязана не толькі з абмежаваннямі банэрных сетак, але і з тым, што «легкий» банер значна хутчэй грузіцца і карэктна адлюстроўваецца на старонцы.
Не бойцеся эксперыментаваць
Эксперыментуйце са сваімі банэрамі: мяняйце колеру і адценні, спалучэння, памеры, месцазнаходжанне і тэкст банэра. Памятаеце: няма адзінага рэцэпту паспяховага банэра. Будзьце паслядоўныя, не змяняйце параметры аўральна. Зменіце адзін элемент банэра і паглядзіце, што з гэтага атрымалася. У рэшце рэшт, у вас ёсць набор інгрэдыентаў, і ваша задача - атрымаць на выхадзе сапраўды эфектыўны CTR прадукт для канкрэтных мэтаў.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.