04.04.2014

Пачнем з таго, што універсальнага прызыву да дзеяння ў інтэрнэт-маркетынгу не існуе. Кожны патэнцыйны кліент індывідуальны, у кожнага з іх свае запыты і патрабаванні, таму, калі вы хочаце атрымліваць прыбытак з вашага сайта, неабходна прапанаваць кожнаму з іх «собственный» заклік да дзеяння, які скарочана называюць CTA (call to action).

CTA ўяўляе сабой графічна-тэкставы элемент, кліку на які карыстальнік зробіць канверсійных дзеянне на старонцы Звычайна CTA выглядае як «кнопка», якая з'яўляецца часткай лід-формы або размешчаная на старонцы незалежна.

Асноўныя тыпы прызыву да дзеяння :


  • Генерацыя лідаў. Тут усё дастаткова проста. Вам трэба размясціць CTA на самай наведвальнай старонцы свайго сайта. Звычайна ён знаходзіцца ўнізе старонкі і мае выгляд плавае банэра. Карыстальнік клікае на яго, пераходзіць на лэндинг, дзе адбываецца генерацыя і канвертацыя падпісны базы.
  • Форма збору дадзеных. Распрацоўка сайтаў прадугледжвае своечасовае стварэнне розных формаў збору дадзеных, якія карыстальнік запаўняе, згаджаючыся (націскам адпаведнай кнопкі) на перадачу сваіх дадзеных у базу CRM. Натуральна, што форма запаўнення павінна быць забяспечаная тлумачэннем, навошта карыстачу трэба запоўніць анкету, што ён атрымае ў выніку. Прыклад, падарунак, карысную інфармацыю, падпіску, адказ на пытанне і т.д.
  • Кнопка «Узнать больше», «Подробнее» і т.д. Размяшчаць на старонках вялікія, хай і карысныя тэксты ў поўным аб'ёме – нерацыянальнае рашэнне. Создаем призыв к действию для посетителей сайтаЗначна лепш працуе іншы прыём: вы размяшчае невялікі кавалак тэксту з важнай інфармацыяй, а астатнюю частку артыкула змяшчаеце пад кнопку «Узнать неделею», «Узнать далее» і т.д.
  • Кароткія агляды прадукцыі ці паслугі. Ня трэба вялікіх апісанняў, калі можна абысціся лаканічнай інструкцыяй або тлумачэннем, што рабіць карыстачу далей. Пераканайцеся самі, што стварэнне лэндингов – выдатная магчымасць павялічыць канверсію.
  • Сацыяльныя сеткі. Яшчэ адзін просты тып CTA – гэта заклік дзеліцца інфармацыяй у сацыяльных сетках. Гэта адзін з самых лёгкіх шляхоў выказаць сваю сімпатыю брэнду, які не патрабуе складання адклікання, доўгага працэсу «копировать-вставить» і т.д.
  • Рассылка Lead Nurturing. Гэты спосаб мае на ўвазе прыцягненне ўвагі карыстальніка да вашага прадукту шляхам прапановы яму чагосьці цікавага і каштоўнага, а галоўнае – бясплатнага, напрыклад, пробнай версіі прадукта, электроннай кнігі, відеокурса. Па сутнасці, тут вы сумясціце аффер з кропельным маркетынгам, а мэтай гэтага дзеяння стане давядзенне ліда да продажу.
  • Закрыццё продажу. Калі лід сфарміраваны, яго проста перадаюць для канвертацыі ў продаж з дапамогай СТА-элемента ў аддзел продажаў або call-цэнтр.
  • Прасоўванне падзеі. Анонс падзеі паказвае, што вы жадаеце не толькі расказаць пра яго наведвальнікам сайта, але таксама заахвоціць іх сачыць і ўдзельнічаць у гэтай падзеі. Размяшчаць такія СТА-элементы, якія будуць больш падобныя на банеры, можна ў любым месцы сайта, куды могуць зазірнуць вашыя патэнцыйныя кліенты.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.