+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Як заклікаць да дзеяння наведвальнікаў вашага сайта

Пачнем з таго, што універсальнага прызыву да дзеяння ў інтэрнэт-маркетынгу не існуе. Кожны патэнцыйны кліент індывідуальны, у кожнага з іх свае запыты і патрабаванні, таму, калі вы хочаце атрымліваць прыбытак з вашага сайта, неабходна прапанаваць кожнаму з іх «собственный» заклік да дзеяння, які скарочана называюць CTA (call to action).

CTA ўяўляе сабой графічна-тэкставы элемент, кліку на які карыстальнік зробіць канверсійных дзеянне на старонцы Звычайна CTA выглядае як «кнопка», якая з'яўляецца часткай лід-формы або размешчаная на старонцы незалежна.

Асноўныя тыпы прызыву да дзеяння :


Падзяліцца: