05.30.2013

Калі вы вырашылі напісаць артыкул, але не занадта спакушаны ў гэтай справе, то нашы парады дапамогуць вам стварыць тэкст, які будзе сапраўды добры. Напісанне артыкулаў у Мінску, у Маскве ці Кіеве заўсёды падпарадкоўваецца вызначаным правілах, калі вядома, аўтар зацікаўлены ў добрым выніку.

У першую чаргу варта адзначыць, што недастаткова толькі выкарыстоўваць прыгожыя словы, выбудаваныя ў правільным парадку. Написание статей для сайтаТрэба памятаць таксама пра тое, што самае галоўнае – гэта наяўнасць сутнасці, сэнсу тэксту. І пачынаць тут трэба з самага пачатку, а менавіта з загалоўка. Паколькі большая частка тэкстаў сёння пішацца пад пэўныя пошукавыя запыты, то і загаловак павінен адпавядаць пэўным патрабаванням. Пра што ўласна гаворка: загаловак тэксту павінен адлюстроўваць яго сутнасць і сэнс, але пры гэтым і не быць занадта доўгім. Так адразу будзе зразумела, пра што распавядае артыкул.

Звярніце ўвагу, што трэба старацца пісаць досыць коратка, але ёміста, не трэба выходзіць за рамкі, і «лить воду» (дадаваць мала адносяцца да пэўнай тэме факты). Ваша артыкул павінна атрымацца «живой» і цікавай, з першых прапаноў прываблівае ўвагу чытача, каб ён, прачытаўшы іх, захацеў чытаць далей. Рэкамендуецца выкарыстоўваць у тэкстах канкрэтныя лічбы і факты, можна рабіць спасылкі да якіх-небудзь падзеям, што тычацца тэмы тэксту.

Цяпер пра больш складаных для пачаткоўца момантах – ўстаўкі ў тэкст ключавых запытаў. І тут памятайце аб тым, што тэкст пішацца для чалавека, а значыць, яму павінна быць зручна і лёгка чытаць тое, што вы напісалі. Самае галоўнае – ня трэба перанасычаць артыкул ключавымі словамі, звычайна досыць выкарыстоўваць кожнае з іх па 1-2 разы. Многія пачаткоўцы аўтары памылкова лічаць, што ключавыя запыты трэба ўстаўляць толькі ў прамым уваходжаньні, але на самой справе іх можна змяняць: схіляць, перастаўляць складнікі месцамі і т.д. Галоўнае – якасць тэксту, бо наборы незразумелых прапаноў нікому не патрэбныя. Вы пішыце артыкул для жывых людзей, якія хочуць прачытаць прапанаваны ім тэкст лёгка і без намаганняў.

Перад тым, як пачаць пісаць, складзіце план, якога і будзеце прытрымлівацца. Гэта дазволіць вашым думкам не разбягацца ў бакі, а прытрымлівацца адной выразнай сэнсавай лініі. Вядома, вы не можаце ведаць усё і пра ўсё, таму будзеце карыстацца рознымі крыніцамі інфармацыі. Іх пошук палягчаецца пасля таго, як вы вызначыліся са структурай будучага тэксту. І не забываеце пра ўнікальнасць і плагіяце. Вас не хваляць, калі ў вашай артыкуле будуць выяўленыя урыўкі, узятыя з чужых тэкстаў. Бярыце іх за аснову, але не трэба капіяваць – гэта непавагу да заказчыка, да іншага аўтару і да самога сябе.

Дарэчы пра жению… Не рэкамендуецца выкарыстоўваць у артыкуле жаргонныя выразы, слэнг і т.д., Яны не маюць ніякага дачынення да мастацкіх абаротах гаворкі. Хіба што тэкст будзе пісацца для пэўнай сацыяльнай групы, якая не ўмее размаўляць па-іншаму. Але такія заказы вельмі рэдка можна сустрэць на прасторах сферы капірайтынгу.

Як бачыце, нічога асабліва складанага ў нашых саветах няма. Не бойцеся пачынаць, памыляцца і выпраўляць свае памылкі. А галоўнае сядайце за напісанне артыкулаў толькі ў добрым настроі, каб бачыць матэрыял такім, якім яго хоча бачыць ваш заказчык!

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.