09.23.2016

Аддаючы грошы за SEO, уладальнік сайта жадае бачыць вынік. Але каб ацаніць маніпуляцыі падрадчыка, неабходна разбірацца ў асновах прасоўвання сайта.

Якія ж хітрасці выкарыстоўваюць сумнеўныя "помощники", каб прыцягнуць уладальнікаў рэсурсаў?


Белые методы продвижения сайтов

Хітрасць №1 Раскручванне сайта без закупкі спасылак (Эка-seo).

Патрабуючы ад заказчыка ганарар у 1,5-2 разы больш, спрытныя аптымізатары абяцаюць не проста стварэнне вэб-сайта, А яго трапленне ў ТОП-10 без куплі спасылак. Нарошчванне спасылкавай масы - важны фактар ранжыравання пошукавікаў. Пры прасоўванні без спасылак праводзяцца аналагічныя працы, што і пры традыцыйнай аптымізацыі. Розніца ў тым, што пасля ўнутранай аптымізацыі не будуць купляцца спасылкі.

Хітрасць №2 Месяц прасоўвання ў якасці бонуса.

Галоўны закон бізнесу - ніхто не працуе задарма. Альбо на працягу бясплатнага месяца сайту кліента аптымізатары нададуць мінімум увагі, альбо "бесплатные" паслугі ўключаны ў кошт работ.

Хітрасць №3 Прасунуць можна любы сайт.

Не, не любы. Слоган ня падыходзіць для :

  1. Лендингов, дзе кліент праводзіць занадта мала часу, каб вылічыць паказчык адмоў, праведзены на сайце час і іншыя паводніцкія фактары.
  2. Сайтаў з адштурхвае дызайнам і незразумелым інтэрфейсам, парталаў без абазначэння кошту тавару, функцыяналу "купить" і "корзина". Састарэлае афармленне cтраниц, роўна як і адсутнасць магчымасці даведацца кошт тавару, будзе зводзіць да нуля паводніцкія фактары.
  3. Рэсурсаў, створаных на бясплатных канструктарах WIX і TIU з-за адсутнасці паўнавартаснага доступу да кода сайта.

Выключэння - нізкаканкурэнтныя запыты з адсутнасцю якасных пазіцый. Тады пошукавікі выдаюць карыстачу "что-нибудь".

Хітрасць №4 Аплата па факце.

Сітуацыя, аналагічная "бесплатному месяцу". На партале ў лепшым выпадку правядуць мінімальныя працы па змене структуры сайта і кантэнту. З'явіўся вынік - добра. Не - таксама не страшна.

Хітрасць №5 Не будзе выніку - вернем грошы.

сео гарантии по возврату денег

Натуральна, грошы вяртаць ніхто не будзе. У дагаворы загадзя прадугледжваецца - вяртанне аплаты магчымы пры выкананні Заказчыкам цэлага шэрагу патрабаванняў (часцяком невыканальных). Прыклад – абавязковае ўнясенне рэкамендацый Выканаўца на працягу 10 дзён. Але што будзе, калі seо-агенцтва запатрабуе ўнесці столькі змен, што час на пераробку сайта зойме больш, чым 10 дзён?

Хітрасць №6 Сайт патрапіць у ТОП за 1-2 месяцы.

Сайт сапраўды можа гэтак хутка трапіць у ТОП-10 па СЧ і НЧ (сярэднечашчынным і нізкачашчынным запытам). Як правіла, НЧ і СЧ запыты хутка трапляюць у топ у тэматыках з нізкай канкурэнцыяй, але для гэтага сайт павінен адказваць цэлым шэрагу патрабаванняў, а seo агенцтва валодаць належнай кампетэнцыяй:

  • умець аператыўна падладжвацца пад новыя алгарытмы пошукавых сістэм ;
  • ствараць якасны, аптымізаваны пад ключевики кантэнт ;
  • мець высокі трафік да пачатку аптымізацыі і знаходзіцца недалёка ад ТОП ;
  • бізнес павінен мець высокі попыт на паслугу або тавар, эфектыўную рэкламу.

Калі вышэйпералічаныя ўмовы не выконваюцца, можна разлічваць на прасоўванне сайта толькі па нізкачашчынным запытам.

Черные методы продвижения сайтов

Хітрасць №7 Ўласнае ноу-хау для траплення сайта ў ТОП.

Адзіны спосаб убачыць сайт у ТОП - падладзіцца пад пошукавыя алгарытмы Google і Яндэкс. Нібы аксіёмы ў матэматыцы, законы ранжыравання сайтаў пры выдачы аднолькавыя для ўсіх вэбмайстроў. Іх немагчыма абыйсці унікальнай методыкай або ноу-хау. Неабходна аптымізаваць рэсурс згодна з правіламі прасоўвання і паляпшаць бачнасць сайта. Калі вам кажуць аб выключнай схеме развіцця, на справе гэта будзе "черное сео" (за выкарыстанне "черных" метадаў прасоўвання пагражае накладаннем санкцый ад пошукавых сістэм у выглядзе выключэння сайта з выдачы або песімізацыі) або паслуга не будзе адрознівацца ад класічнага прасоўвання.

Яшчэ некалькі заяў аптымізатараў, якім не варта верыць.


"Ссылки не прыносяць вынік. Выдаткі на іх можна сократить."

Адказ Imedia Solutions: Спасылкі працуюць, але не так эфектыўна, як раней. Наадварот, каб спасылкавая стратэгія прынесла плён, неабходна закупляць толькі якасныя, дарагія спасылкі. Каб трапіць на патрэбную пазіцыю ў ТОП, замест вялікай колькасці танных спасылак лепш купіць некалькі, але якасных і натуральных.

"Из-за канкурэнцыі прасоўваць сайт па ВЧ запыце складаней, чым па НЧ."

Адказ Imedia Solutions: Усё залежыць ад тэматыкі і колькасці буйных канкурэнтаў. У некаторых сферах колькасць кампаній, эфектыўна прасоўваюць свае сайты, такая вялікая, што з НЧ запытам патрапіць на першую старонку вынікаў пошуку вельмі складана.

"Иногда ў ТОП Яндэкса і Google з'яўляюцца парталы, якія не паддаюцца вашай логіцы. Як так атрымліваецца?"

Адказ Imedia Solutions: Надоўга ў ТОП затрымліваюцца толькі тыя сайты, якія адказваюць усім патрабаванням пошукавікаў. Нізкаякасныя рэсурсы могуць з'явіцца ў першай дзесятцы, але толькі на абмежаваны час. Гэта неабходна для ўдасканалення алгарытмаў пошуку.


Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.