10.22.2012

Большасць заказчыкаў сайтаў, якія робяцца затым уладальнікамі інтэрнэт-рэсурсаў рознага прызначэння і маштабу, не маюць належнага прадстаўлення аб магчымасцях сучасных web-тэхналогій. У сувязі з гэтым ім часта даводзіцца дэ-факта сутыкацца з сітуацыяй, калі выкананы дылетантам або далёкім ад web-тэхналогій чалавекам сайт папросту не валодае належным функцыяналам, а яго юзабіліці не нясе ў сабе максімальнай эфектыўнасці.

У выніку ўладальніку сайта даводзіцца сутыкацца з неабходнасцю выпраўлення сайта. А бо зрабіць гэта з максімальнай эфектыўнасцю куды складаней, чым стварыць новы сайт з нуля.

Што рабіць?

 

Можна, вядома, запатрабаваць або папрасіць у пачатковага распрацоўніка ўнесці змены ў сайт. Аднак важна зразумець, што менавіта патрабуецца памяняць. Далёка не факт, што зыходны распрацоўшчык валодае належным навыкам у рэдызайне або пераносе сайта на іншую CMS. Варыянтаў у такім выпадку некалькі: прафесійная студыя, фрылансер, штатны спецыяліст (вэбмастер, аптымізатар).

Актуальнасць дапрацоўкі сайта

 

Як правіла, працу над чужымі памылкамі як фрылансеры, так і студыі выконваюць з вялікай неахвотай і за вельмі самавітыя грошы. Больш за тое, дапрацоўваць сайт, зроблены некалькі гадоў таму, і зусім няма сэнсу, так як раней распрацоўшчыкі не маглі ўлічваць сучасныя тэндэнцыі, а значыць, многія модулі (кнопкі сацыяльных сетак і т.п.) Ўкараніць папросту немагчыма.

Актуальнасць рэдызайну

 

Рэдызайн – гэта змена абгорткі. Ніякіх тэхналагічных плюсаў або значнага паляпшэння юзабіліці ён, як правіла, не нясе. Лепш рабіць новы сайт, і эфектыўна прасоўваць яго. Гэта будзе і танней, і рацыянальней.

Каму даверыць выпраўленне сайта?

 

Варыянтаў, як ужо адзначалася, тры: фрылансер, студыя і штатны спецыяліст. Кожны з іх мае свае плюсы і мінусы. Фрилансер, як правіла, можа самастойна выправіць наяўныя памылкі, дадаць ці змяніць модулі на сайце і т.п. Але пры гэтым часта сустракаюцца сітуацыі, калі фрылансер мэтанакіравана дадае ў код новых памылак, якія потым гераічна ліквідуе. Натуральна, за грошы.

Варыянт са студыяй, у якой працуе пэўную колькасць кампетэнтных, вузкаспецыялізаваных работнікаў, значна даражэй «фрилансерского» варыянту. Ды і там вам недвухсэнсоўна намякнуць, што зрабіць новы сайт будзе і танней, і больш эфектыўна.

Штатны спецыяліст з'яўляецца самым дарагім і немэтазгодным варыянтам. Працы для яго будзе не шмат, а зарплату плаціць прыйдзецца высокую. Акрамя таго, пад канкрэтныя мэты патрэбен канкрэтны спецыяліст. Так, аптымізатар, хутчэй за ўсё, і зусім не зможа выправіць сайт, бо ён арыентуецца зусім на іншым профілі. Аднак ён можа падкарэктаваць навігацыю, змяніць размяшчэнне пунктаў меню, дадаць унікальны кантэнт, змяніць кантактныя дадзеныя і іншую статычную інфармацыю.

Такім чынам, нежаданне большасці заказчыкаў глыбока ўнікаць у пытанне канцэпцыі ўласнага сайта, гнуткасці функцыяналу і рацыянальнасці, прыводзіць да таго, што кліент атрымлівае неэфектыўны вэб-прадукт. Бываюць і выпадкі, калі прычынай з'яўляецца невысокая кваліфікацыя выканаўцы. Скупы плаціць двойчы.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.