09.09.2014

Далёка не кожная рэклама прыцягвае нашу ўвагу ў сілу пэўных прычын. Часцей за ўсё праблема заключаецца ў тым, што распрацоўшчыкі надаюць недастаткова часу і ўвагі асноўным яе складнікам :

  • зместу ;
  • падачы ўтрымання.

Каб ваша рэклама была цікавая карыстачу, памятаеце, што яна павінна быць накіравана на мэтавую аўдыторыю, тых, хто шукае інфармацыю аб канкрэтным прадукце / тавары / паслугі, наведвае профільныя інтэрнэт-рэсурсы. Пытаннем паказу на мэтавых сайтах і па мэтавым запытам займаюцца пэўныя інструменты інтэрнэт-маркетынгу: Яндэкс.Дырэкт, Google AdWord, ремаркетинг. Але засяродзімся мы на іншым пытанні - дызайн інтэрнэт-рэкламы , стварэнне банэраў і т.п.

Тыпы графічнай інтэрнэт-рэкламы


Каб зрабіць большае ўражанне на карыстальніка выкарыстоўваецца візуальны акцэнт. Дизайн рекламы в интернетеМенавіта за кошт гэтага прадстаўленая яго увазе рэклама аддрукоўваецца ў памяці.

Калі мы гаворым пра інтэрнэт-рэкламе, то маем на ўвазе медыйную рэкламу, якая мае форму статычных або дынамічных банэраў, якія размяшчаюцца на розных сайтах. Кожная прафесійная студыя распрацоўкі сайтаў ведае, што трэба прыкласці максімум намаганняў для таго, каб рэклама максімальна ўздзейнічала на карыстальніка, падахвочваючы яго перайсці па прапанаванай спасылцы на сайт рэкламадаўца. Размяшчаць такую рэкламу можна праз адмысловы сэрвіс, напрыклад, той жа Google AdWords, альбо наўпрост праз сайт, калі ён дае падобную паслугу.

Ёсць і іншыя візуальныя вылучэння рэкламных прапаноў :

  • загорнуты пэўным чынам куток старонкі сайта. Клікнуўшы на яе, карыстальнік зможа ўбачыць поўнае ўтрыманне ;
  • background банер. Яго размяшчаюць на тэматычных парталах. Ўяўляе сабой клікабельнасць фонавы малюнак, звычайна статычнае ;
  • усплывальныя ролікі і банеры ;
  • банеры інтэрактыўнага тыпу, якія не знікаюць, нават калі пракруціць старонку ўніз ;
  • рэклама, якая размяшчаецца ў відэароліках ;
  • банер, пры навядзенні мышкі на які можна ўбачыць дэталёвую інфармацыю.

Ствараць такую рэкламу павінны толькі прафесіяналы, якія маюць не толькі вялікі вопыт, але таксама ўмеюць разбірацца ў актуальных тэндэнцыях дызайну рэкламных банэраў, якія валодаюць усімі неабходнымі графічнымі сродкамі. Яны змогуць зрабіць такую рэкламу, якая дазволіць павялічыць зацікаўленасць мэтавай аўдыторыі ў таварах / паслуг вашай кампаніі, рост заказаў і пазнавальнасць брэнда ў некалькі разоў.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.