Інтэграцыя з 1С — папрацуем напільнікам
Інтэграцыя з 1С – гэта бесперапынная аднабаковая або шматбакова сувязь паміж сістэмамі, якая прадугледжвае абмен дадзенымі па абароненаму пратаколу.
Налада інтэграцыі – заклад паспяховай дзейнасці інтэрнэт-крамы.
Сінхранізацыя з 1С дазваляе :
- аўтаматызаваць працоўны працэс і знізіць нагрузку на менеджэраў ;
- прадастаўляць кліентам актуальную інфармацыю датычна коштаў, рэшткаў і асартыменту тавараў ;
- зручна апрацоўваць заказы, якія паступаюць на сайт.
Інтэграцыя сайта з 1С, што атрымлівае заказчык?
Для бізнесу інтэграцыя азначае :
- Эканомію сродкаў і часу персаналу, нанятага для вядзення інтэрнэт-крамы. Тавары і фатаграфіі, загружаныя ў 1С, з'яўляюцца на сайце ў патрэбным раздзеле.
- Абмен актуальнымі дадзенымі паміж інтэрнэт-крамай і сістэмай 1С: прадуктаў, цэн, колькасці тавару на складзе.
- Бяспека, паколькі абмен інфармацыяй адбываецца па бяспечным пратаколу. Нават атрымаўшы доступ, парушыць працаздольнасць сайта немагчыма.
Працэс інтэграцыі, як і стварэння інтэрнэт-сайта, Складаецца з некалькіх этапаў.
Ацэнка аб'ёму работ
Каб мы ведалі, з чым маем справу, а заказчык – кошт і тэрміны інтэграцыі, нам важна як мага раней зразумець маштабы задачы. На этапе пресейла менеджэр пачынае даймаць заказчыка пытаннямі тыпу «Какой версіяй 1С карыстаецеся?», «Есть Ці штатны спецыяліст па 1С?». Натуральна, заказчык не ў сілах даць ніякай канкрэтыкі, а мы – кошт правядзення інтэграцыі.
Каб пазбегнуць няспраўных роспытаў і атрымаць неабходныя звесткі, мы просім кліента запоўніць чэк-ліст, які пралье святло на версію праграмы 1С, адрозненні структуры каталога на сайце і ў 1С, дадатковыя патрабаванні. Гэта дазволіць зразумець, якая сістэма будзе крыніцай, а якая – прымачом.
Перадача дадзеных
Наступны этап - выгрузка дадзеных. Гэтая працэдура часам займае больш часу, чым сама інтэграцыя, паколькі :
- Праграміст 1С не можа ці не хоча даць выгрузку. Калі ён не разумее, што ад яго хочуць, мы запытваем доступ і вырашаем пытанне ўласнаручна.
- З'яўляюцца памылкі, ухіленне якіх адымае незвычайныя намаганні.
- Узнікаюць неспадзяванкі ў самых нечаканых месцах.
Пасля выгрузкі, складання тэхнічнага задання неабходна :
- выявіць рызыкі і абмаляваць іх заказчыку ;
- вызначыцца, якія з пажаданняў кліента атрымаецца рэалізаваць інтэгруючы дадзеныя ў 1С, а якія няма ;
- высветліць, як па максімуму з нестандартнай інтэграцыі зрабіць стандартную.
Кіраўнік праектаў :
«Сделать інтэграцыю з скрынкі на маёй памяці атрымалася толькі адзін раз. З боку сайта спатрэбілася падчысціць ўсяго дзве функцыі, адзінае – паўстаў маленькі неспадзяванка пры супастаўленні дадзеных. Калі праект складаны, ТЗ – адзіны шанец навесці парадак на сайце. Па-першае, Мы выразна выказваем свае патрабаванні спецыяліста 1С і дасягаем паразумення з заказчыкам. Па-другое, Праца працякае максімальна празрыста. Калі ёсць фіксаваныя тэрміны, фраза «сделаю потом» адпадае. Мы пастаянна на сувязі. Па-трэцяе, ТЗ – нібы часопіс, які дасць адказ у выпадку ўзнікнення спрэчных пытанняў. Калі па ходзе справы ўзнікаюць праблемы, яны вырашаюцца і не ставяць пад пытанне поспех проекта».
Абвяшчэнне кошту і тэрмінаў
Калі ТЗ гатова, можна смела паведаміць заказчыку кошт работ і пралічыць каштарыс. Грунтоўна на кошт паўплывае тое, колькі выкарыстана тыпавых рашэнняў і наколькі інтэграцыя адрозніваецца ад штатнай. Чым больш адрозненняў – тым вышэй кошт.
Так, часцяком інтэграцыя 1С з битрикс – эфектыўнае рашэнне, але справіцца з задачай можа толькі пры садзейнічанні дасведчанага спецыяліста.