06.06.2014

Калі вы хочаце, каб ваш сайт выклікаў у наведвальнікаў і патэнцыйных кліентаў толькі станоўчыя эмоцыі і падштурхоўваў іх да думкі пра тое, што гэта лепшае месца, каб здзейсніць куплю або замовіць паслугу, то трэба зусім няшмат – проста сысці з дарогі «шаблонных решений». Гэта дапаможа вылучыцца ваш сайт на фоне канкурэнтаў, лёгка заваёўваць давер спажыўцоў, прымусіць прадаюць тэксты працаваць у поўную сілу, забяспечваючы вас кліентамі.

Новае вырашэнне пытання дазволіць кантэнту знайсці водгук у мэтавай аўдыторыі, Усе карысныя тэксты, размешчаныя на сайце, будуць дачытвацца да канца. Усё, што трэба зрабіць – проста рэгулярна напаўняць вэб-сайт эмацыйнымі, візуальна прывабнымі і цікавымі вобразамі. Рабіць гэта трэба да таго часу, пакуль вы не будзеце задаволены вынікам. Ці варта казаць, што для атрымання максімальнага эфекту трэба звяртацца да прафесіяналаў, а не старацца вырашыць праблему самастойна, маючы толькі невялікі вопыт падобнай працы? Наўрад ці трэба паўтараць вялікія ісціны, бо пра іх ведае кожны ўладальнік сайта, які клапоціцца аб тым, каб яго рэсурс працаваў максімальна эфектыўна, і які мае ўяўленне пра тое, што стварэнне вэб-сайтаў – гэта працэс, якія патрабуе пэўнага ўзроўню ведаў і вопыту.

Робім рэсурс эфектыўным і прыбытковым


Ужо даўно даказана, што мозг чалавека працуе так, што 80% інфармацыі ўспрымаецца ім візуальна, а астатнія 20% - іншымі спосабамі. ИнфографикаМенавіта таму Інфаграфіка – новае слова ў галіне распрацоўкі вэб-рэсурсаў, менавіта тое, што вам трэба. Яе можна назваць новым спосабам зносін з карыстальнікамі, новым узроўнем, на якія не так ужо і складана выйсці, калі мець трохі смеласці адмовіцца ад звыклых метадаў.

Калі вы вырашылі замовіць сайт і хочаце выкарыстоўваць Інфаграфіка, але ўсё яшчэ сумняваецеся ў правільнасці свайго рашэння, то ўспомніце аб адным важным факце – візуальныя вобразы ва ўсіх сферах дзейнасці дазваляюць данесці інфармацыю максімальна хутка. Тыя ж графікі ў бухгалтарскіх справаздачах – чым вам не спосаб проста і даходліва паказаць зыход ўсіх фінансавых аперацый? А цяпер уявіце, калі б уся інфармацыя з графікаў была аформлена ў выглядзе тэксту. Дык чаму б не паспрабаваць выкарыстоўваць даўно правераныя і працуюць ва ўсіх сферах спосабы ў галіне Інтэрнэту?

Інфаграфіка дазволіць данесці да карыстальніка важную інфармацыю, якая раней не была ім пачутая па розных прычынах, у просты, даходлівай і нават жартоўнай форме (што таксама цалкам дазволена).

Калі казаць тэзісна, то Інфаграфіка – гэта :

  • яркасць, прывабнасць, прыкметнасць і ніякага аднастайнасці ;
  • лёгкае ўспрыманне інфармацыі, бо карыстачу паказваюць толькі галоўныя моманты ;
  • высокі вірусны патэнцыял. Дзяліцца ў сацыяльных сетках старонкамі вашага сайта будзе нашмат прасцей і зручней.
    Вынік – пазнавальнасць брэнда ўзрасце, а СЕО прасоўванне будзе яшчэ больш эфектыўным.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.