Google Tag Manager: налада і вядзенне
Каб пачаць выкарыстанне сістэм вэб-аналітыкі, трэба дадаць іх скрыпты ў код свайго сайта.
Гэта нескладана, але часам выклікае цяжкасці: як дадаць, каб не зламаць сайт і ён працягнуў нармальную працу, а Метрыка і Analytics счытвалі інфармацыю правильно.
Google стварыў адмысловы інструмент, які спрашчае абнаўленне кодаў адсочвання на сайтах. Гэта інструмент Google Tag Manager, або дыспетчар тэгаў Google, або GTM.
Палітыка Imedia Solutions ў дачыненнi да работы з GTM
1. Стварэнне / падключэнне GTM
Google Tag Manager ствараецца / падключаецца да акаўнта кліента, на які, як правіла, зарэгістраваны і Google Analytics.
2. Правы администратора
Даступамі можна дзяліцца з іншымі акаўнтамі, але доступ да базавага павінен захоўвацца. Адміністрацыйны доступ да акаўнта прадастаўляецца:
- кіраўнікам аддзела па працы з кліентамі ;
- спецыялістам SEO-аддзела ;
- аддзела разработки.
3. Паўтараюцца значэння
Для паўтаральных значэнняў ствараем зменныя. Гэта ставіцца да ID лічыльнікам: Яндэкс Метрыкі і Google Analytics.
4. Падключэнне сэрвісаў
Падключаць толькі з дапамогай Google Tag Manager, у адваротным выпадку перадача дадзеных можа быць некарэктнай.
5. Стандарты наймення
Назвы сутнасцяў будуюцца з аднаго або двух слов.
- першая – кажа аб прыналежнасці да пэўнага сэрвісу ;
- другая – паказвае на назву сутнасці.
Прыклад: GA counter_id – паказвае на канкрэтны лічыльнік Google Analytics GA – першае слова, counter_id – другое, аб'яднанае прэфіксам.
Тэгі
Лічыльнікі падключаюцца з выкарыстаннем стандартаў :
- GA counter – тэг для лічыльніка Google Analytics ;
- YM – для метрики.
Пры фарміраванні тэга задаем id канкрэтнага лічыльніка.
Тэгі для мэтаў
Такім жа чынам фарміруем назвы для мэтаў з прывязкай да лічыльніка.
Прыклад: GA пакінута заяўка – мэта «оставлена заявка» ў Google Analytics.
Фарматаванне трыгераў
У іх можа не ўтрымліваць прэфікс прыналежнасці да лічыльніка GA або YM. Трыгеры могуць працаваць адразу з некалькімі тегами.