09.04.2020

Каб пачаць выкарыстанне сістэм вэб-аналітыкі, трэба дадаць іх скрыпты ў код свайго сайта.

Гэта нескладана, але часам выклікае цяжкасці: як дадаць, каб не зламаць сайт і ён працягнуў нармальную працу, а Метрыка і Analytics счытвалі інфармацыю правильно. 

Google стварыў адмысловы інструмент, які спрашчае абнаўленне кодаў адсочвання на сайтах. Гэта інструмент Google Tag Manager, або дыспетчар тэгаў Google, або GTM. 

Палітыка Imedia Solutions ў дачыненнi да работы з GTM

1. Стварэнне / падключэнне GTM

Google Tag Manager ствараецца / падключаецца да акаўнта кліента, на які, як правіла, зарэгістраваны і Google Analytics. 

2. Правы администратора 

Даступамі можна дзяліцца з іншымі акаўнтамі, але доступ да базавага павінен захоўвацца. Адміністрацыйны доступ да акаўнта прадастаўляецца:  

  • кіраўнікам аддзела па працы з кліентамі ;
  • спецыялістам SEO-аддзела ;
  • аддзела разработки. 

3. Паўтараюцца значэння

Для паўтаральных значэнняў ствараем зменныя. Гэта ставіцца да ID лічыльнікам: Яндэкс Метрыкі і Google Analytics.

4. Падключэнне сэрвісаў

Падключаць толькі з дапамогай Google Tag Manager, у адваротным выпадку перадача дадзеных можа быць некарэктнай. 

5. Стандарты наймення

Назвы сутнасцяў будуюцца з аднаго або двух слов. 

  • першая – кажа аб прыналежнасці да пэўнага сэрвісу ;
  • другая – паказвае на назву сутнасці.

Прыклад: GA counter_id – паказвае на канкрэтны лічыльнік Google Analytics GA – першае слова, counter_id – другое, аб'яднанае прэфіксам.

Тэгі

Лічыльнікі падключаюцца з выкарыстаннем стандартаў :

  • GA counter – тэг для лічыльніка Google Analytics ;
  • YM – для метрики. 

Пры фарміраванні тэга задаем id канкрэтнага лічыльніка.

Тэгі для мэтаў

Такім жа чынам фарміруем назвы для мэтаў з прывязкай да лічыльніка.

Прыклад: GA пакінута заяўка – мэта «оставлена заявка» ў Google Analytics.

Фарматаванне трыгераў

У іх можа не ўтрымліваць прэфікс прыналежнасці да лічыльніка GA або YM. Трыгеры могуць працаваць адразу з некалькімі тегами. 



Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.