08.29.2013

Flat-дызайн у сферы стварэння сайтаў – гэта даволі проста, калі прытрымлівацца асноўных прынцыпаў, якія дапамагаюць зрабіць дызайн вэб-рэсурсу адпаведным сучасным патрабаванням, то ёсць плоскім.

«Без эффектов» - пункт першы

 

У аснове flat-дызайну ляжыць двухмерных стыль. Сутнасць у тым, каб цалкам пазбавіцца ад якіх-небудзь элементаў на краях, якія робяць яго аб'ёмным, глыбокім – кутоў, ценяў, скосаў, рэльефаў і т.д. Гэты вэб-дызайн патрабуе прытрымлівацца дадзенага правіла жорстка і няўхільна ў дачыненні да любога блока і кампанента – ад малюнкаў да кнопак.

Адсутнасць глыбіні, рэалістычнасці – гэта адно з асноўных адрозненняў дызайну «flat» ад дызайну « ад дызайну «3D». Але што робіць плоскі дызайн папулярным? Ярка выражаны знешні выгляд, выразная іерархія элементаў, прастата ўзаемадзеяння карыстальнікаў, прастата выканання адносна мабільных прыкладанняў, прызначаных для прылад з мінімальным наборам кнопак і опцый і параўнальна невялікім экранам.

Прастата элементаў – прынцып № 2

 

Распрацоўка вэб-сайтаў з плоскім дызайнам грунтуецца на выкарыстанні простых элементаў – кнопак і абразкоў звычайных геаметрычных формаў: прастакутнік, квадрат, трохкутнік, круг і т.д. часцей за ўсё краю іх маюць роўную форму, але часам дызайнеры надаюць ім невялікую крывулю. Галоўнае – лёгкасць і клікабельнасць кожнага элемента інтэрфейсу сайта.

Тут трэба адзначыць яшчэ неабходнасць адрозніваць прастату элементаў ад прастаты дызайну. Другое ніяк не адносіцца да стылю «flat».

Трэці прынцып – акцэнт на тыпаграфікі

 

Гаворка ідзе пра тое, што шрыфты, якія выкарыстоўваюцца дызайнерам, павінны адпавядаць агульнай схеме абранага вэб-дызайну. Гэта значыць не варта выкарыстоўваць празмерна упрыгожаны шрыфт, калі вы вырашылі зрабіць flat-дызайн – гэта будзе глядзецца дзіўна і недарэчна. Выбірайце лепш просты і легкопонятный, каб агульная канцэпцыя была завершанай.

Прынцып № 4 – акцэнтуем увагу на колеры

 

Колеравая палітра для плоскага дызайну можа быць абраная з ліку самых яркіх, маляўнічых і смелых, тых, што звычайна не выкарыстоўваюцца для стварэння дызайну іншых стыляў. Тут звычайна выкарыстоўваюцца спалучэння розных кветак, часцей за ўсё двух-трох, але часам іх колькасць даходзіць да шасці-васьмі, прычым усе выкарыстоўваюцца ў роўнай ступені.

Звярніце ўвагу, што для плоскага дызайну падыходзяць больш колеру асноўнага каляровага круга, а не іх адценні або тоны. Папулярныя таксама рэтра-колеры: salmon (ласосевый), purple (фіялетавы), green (зялёны) і blue (сіні).

Пяты прынцып – мінімалістычны падыходу

 

Пазбягайце «наворотов», калі вырашылі стварыць плоскі дызайн.Принципы разработки flat-дизайна Калі дадаеце фатаграфіі, то яны павінны быць простымі, не занадта адцягваючымі ўвагу, гарманічна ўпісваецца ў агульную ідэю.

Вось уласна і ўсе пяць прынцыпаў, на якія варта звяртаць асаблівую ўвагу пры распрацоўцы flat-дызайну. Але напрыканцы адзначым яшчэ адзін момант, які нельга выпусціць. Гаворка ідзе пра «почти плоском» дызайне, які ствараецца на аснове тэхнік «плоского» дызайну з даданнем дадатковых эфектаў: градыентаў, ценяў і т.д. Але не ўсіх разам, а толькі аднаго, вызначанага, які дызайнер прымяняе да ўсіх элементаў. Водгукі аб такім стылі дызайну супярэчлівыя. Адным ён падабаецца за дадатковыя тэкстуры і глыбіню? адсутнасць рэзкасці, а іншыя лічаць, што змешванне двух стыляў перашкодзіць вызначыць уласны стыль.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.