Фірмовы стыль - што гэта і для якіх мэт ён служыць
Самая актуальная разнавіднасць рэкламы і ўнікальная візітная картка любога прадпрыемства - яго асаблівы фірмовы стыль.
У чым лёгка можна пераканацца, прайшоўшы па гэтай спасылцы Пад гэтым паняццем маюць на ўвазе комплекс асобных элементаў, якія гарманічна выкарыстоўваюцца ў адзіным характары.
Галоўныя кампаненты
Асноўнымі элементамі гэтага віду рэкламы служаць :
- лагатып - спецыфічная надпіс, старанна прадуманая графіка скарочанага назвы таварнай групы або прадпрыемства ;
- таварны знак - яго прызначэнне складаецца ў унікалізацыі вырабляюцца тавараў. Ён можа быць як аб'ёмным, выяўленчым або гукавым, так і камбінаваным ;
- фірмовы блок - агульная кампазіцыя лагатыпа і таварнага знака. Прад'яўляюцца да яго патрабаванні - арыгінальнасць, выдатная запамінальнасць, эстэтычнасць ;
- слоган - галоўны рэкламны лозунг. Павінен валодаць кароткасцю, рытмічнасцю, даносіць максімум інфармацыі і камфортна ўпісвацца ў агульны стыль ;
- камплект шрыфтоў - немалаважная частка адзінага ладу. У залежнасці ад віду дзейнасці прадпрыемства можа быць сучасным або класічным, вытанчаным або асабліва дзелавым, тлустым або лёгкім. Асноўнае патрабаванне - выдатная чытальнасць ;
- каляровасць - удала выбраныя адценні надзейна фіксуюцца ў памяці. Іх спалучэнне павінна выклікаць неабходныя асацыяцыі з кампаніяй, якая прапануе пэўныя тавары ці паслугі.
Іншыя складнікі
Несумненна , распрацоўка лагатыпа або таварнага знака, як галоўных стылеўтваральнага элементаў, патрабуе максімальна адказнага падыходу, дбайнай падрыхтоўкі і максімальнай аддачы. Яны абавязаны несці асноўны аб'ём інфармацыі. Аднак ані не менш значнымі кампанентамі з'яўляюцца і некаторыя іншыя складнікі. Напрыклад, вядомы і арыгінальны фармат друкаванай прадукцыі дазваляе больш паспяхова данесці неабходную інфармацыю да мэтавай аўдыторыі. Прыцягне ўвагу і нейкі прыдуманы персанаж, які будзе ўвасабляць вобраз кампаніі, адпавядаць галоўным прыкметах яе дзейнасці.
Розныя эмблемы і малюнкі, выкарыстанне ладу вядомага асобы, арыгінальныя графічныя сімвалы, стыль адзення і зносін - усе гэтыя складнікі, уяўныя на першы погляд нязначнымі, здольныя стварыць скончаны вобраз фірмовага стылю і спрыяць паспяховасці кампаніі.
Фірмовы стыль - ці так ён неабходны
Асноўныя функцыі фірмовага стылю звязаны з запамінаннем ладу кампаніі, закліканы спрыяць прыцягненню патрэбнай аўдыторыі. Забеспячэнне лёгкай пазнавальнасці і даверу да прадпрыемства ў патэнцыйных спажыўцоў, выклік у іх станоўчага эмацыйнага настрою і імкнення скарыстацца паслугамі, стварэнне годнага іміджу - прыярытэтныя мэты, паспяхова дасягаюцца якія з дапамогай лідзіруючай складнікам брэндынгу - фірмовага стылю.