01.27.2016

Самая актуальная разнавіднасць рэкламы і ўнікальная візітная картка любога прадпрыемства - яго асаблівы фірмовы стыль.

У чым лёгка можна пераканацца, прайшоўшы па гэтай спасылцы Пад гэтым паняццем маюць на ўвазе комплекс асобных элементаў, якія гарманічна выкарыстоўваюцца ў адзіным характары.

Галоўныя кампаненты

Асноўнымі элементамі гэтага віду рэкламы служаць :

Разработка фирменного стиля
  • лагатып - спецыфічная надпіс, старанна прадуманая графіка скарочанага назвы таварнай групы або прадпрыемства ;
  • таварны знак - яго прызначэнне складаецца ў унікалізацыі вырабляюцца тавараў. Ён можа быць як аб'ёмным, выяўленчым або гукавым, так і камбінаваным ;
  • фірмовы блок - агульная кампазіцыя лагатыпа і таварнага знака. Прад'яўляюцца да яго патрабаванні - арыгінальнасць, выдатная запамінальнасць, эстэтычнасць ;
  • слоган - галоўны рэкламны лозунг. Павінен валодаць кароткасцю, рытмічнасцю, даносіць максімум інфармацыі і камфортна ўпісвацца ў агульны стыль ;
  • камплект шрыфтоў - немалаважная частка адзінага ладу. У залежнасці ад віду дзейнасці прадпрыемства можа быць сучасным або класічным, вытанчаным або асабліва дзелавым, тлустым або лёгкім. Асноўнае патрабаванне - выдатная чытальнасць ;
  • каляровасць - удала выбраныя адценні надзейна фіксуюцца ў памяці. Іх спалучэнне павінна выклікаць неабходныя асацыяцыі з кампаніяй, якая прапануе пэўныя тавары ці паслугі.

Іншыя складнікі

Несумненна , распрацоўка лагатыпа або таварнага знака, як галоўных стылеўтваральнага элементаў, патрабуе максімальна адказнага падыходу, дбайнай падрыхтоўкі і максімальнай аддачы. Яны абавязаны несці асноўны аб'ём інфармацыі. Аднак ані не менш значнымі кампанентамі з'яўляюцца і некаторыя іншыя складнікі. Напрыклад, вядомы і арыгінальны фармат друкаванай прадукцыі дазваляе больш паспяхова данесці неабходную інфармацыю да мэтавай аўдыторыі. Прыцягне ўвагу і нейкі прыдуманы персанаж, які будзе ўвасабляць вобраз кампаніі, адпавядаць галоўным прыкметах яе дзейнасці.

Розныя эмблемы і малюнкі, выкарыстанне ладу вядомага асобы, арыгінальныя графічныя сімвалы, стыль адзення і зносін - усе гэтыя складнікі, уяўныя на першы погляд нязначнымі, здольныя стварыць скончаны вобраз фірмовага стылю і спрыяць паспяховасці кампаніі.

Фірмовы стыль - ці так ён неабходны

Асноўныя функцыі фірмовага стылю звязаны з запамінаннем ладу кампаніі, закліканы спрыяць прыцягненню патрэбнай аўдыторыі. Забеспячэнне лёгкай пазнавальнасці і даверу да прадпрыемства ў патэнцыйных спажыўцоў, выклік у іх станоўчага эмацыйнага настрою і імкнення скарыстацца паслугамі, стварэнне годнага іміджу - прыярытэтныя мэты, паспяхова дасягаюцца якія з дапамогай лідзіруючай складнікам брэндынгу - фірмовага стылю.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.