+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Фірмовы стыль - што гэта і для якіх мэт ён служыць

Самая актуальная разнавіднасць рэкламы і ўнікальная візітная картка любога прадпрыемства - яго асаблівы фірмовы стыль.

У чым лёгка можна пераканацца, прайшоўшы па гэтай спасылцы Пад гэтым паняццем маюць на ўвазе комплекс асобных элементаў, якія гарманічна выкарыстоўваюцца ў адзіным характары.

Галоўныя кампаненты

Асноўнымі элементамі гэтага віду рэкламы служаць :

Разработка фирменного стиля

Іншыя складнікі

Несумненна , распрацоўка лагатыпа або таварнага знака, як галоўных стылеўтваральнага элементаў, патрабуе максімальна адказнага падыходу, дбайнай падрыхтоўкі і максімальнай аддачы. Яны абавязаны несці асноўны аб'ём інфармацыі. Аднак ані не менш значнымі кампанентамі з'яўляюцца і некаторыя іншыя складнікі. Напрыклад, вядомы і арыгінальны фармат друкаванай прадукцыі дазваляе больш паспяхова данесці неабходную інфармацыю да мэтавай аўдыторыі. Прыцягне ўвагу і нейкі прыдуманы персанаж, які будзе ўвасабляць вобраз кампаніі, адпавядаць галоўным прыкметах яе дзейнасці.

Розныя эмблемы і малюнкі, выкарыстанне ладу вядомага асобы, арыгінальныя графічныя сімвалы, стыль адзення і зносін - усе гэтыя складнікі, уяўныя на першы погляд нязначнымі, здольныя стварыць скончаны вобраз фірмовага стылю і спрыяць паспяховасці кампаніі.

Фірмовы стыль - ці так ён неабходны

Асноўныя функцыі фірмовага стылю звязаны з запамінаннем ладу кампаніі, закліканы спрыяць прыцягненню патрэбнай аўдыторыі. Забеспячэнне лёгкай пазнавальнасці і даверу да прадпрыемства ў патэнцыйных спажыўцоў, выклік у іх станоўчага эмацыйнага настрою і імкнення скарыстацца паслугамі, стварэнне годнага іміджу - прыярытэтныя мэты, паспяхова дасягаюцца якія з дапамогай лідзіруючай складнікам брэндынгу - фірмовага стылю.

Падзяліцца: