10.28.2013

Як зрабіць дызайн будучага лагатыпа эфектыўным, што для гэтага трэба? Тут усё будзе залежаць не ад аднаго, а ад некалькіх фактараў: мэты стварэння лагатыпа, дзе ён будзе апублікаваны ў будучыні, на якую аўдыторыю ён разлічаны, якія вобразы вы будзеце выкарыстоўваць пры яго стварэнні.

Мэта стварэння лагатыпаў


Распрацоўка лагатыпа (У Мінску, як і ў любым іншым горадзе свету), як працэс, ставіць сваёй мэтай павышэнне пазнавальнасці брэнда, яго прасоўванне. Дизайн логотипа компанииГэта значыць асноўная прычына стварэння лагатыпаў – жаданне, каб усе кліенты, як існуючыя, так і патэнцыйныя, запомнілі і маглі даведацца прадукцыю кампаніі заўсёды і ўсюды.

Яшчэ адной прычынай можна назваць жаданне ўзмацніць ўздзеянне на аўдыторыю вэб-прадстаўніцтва (або прадукцыі) кампаніі. Вынік досыць лёгка дасягнуць за кошт паспяховых рэкламных кампаній і арыгінальнасці лагатыпа.

Вы самі, як любы спажывец, ведаеце, што прафесійна распрацаваны і добра прадуманы лагатып прыцягне ўвагу. Прычым за кошт гэтага ў свядомасці трывала замацавацца думка пра надзейнасць і адказнасці кампаніі. У іншым выпадку, іміджу вашай кампаніі будзе нанесены практычна непапраўны ўрон.

Дзе будзе публікавацца лагатып?


Адразу запомніце адзін важны момант – розныя СМІ будзе адлюстроўваць ваш лагатып па-рознаму. Ёсць адно сакрэтнае правіла, якога варта прытрымлівацца. Каляровую гаму лагатыпа, які будзе размешчаны ў друкаваных выданнях, лепш абмежаваць 3-4 адценнямі, а то і менш. У першую чаргу, гэта паўплывае на кошт друку, цана якой расце з кожным дадатковым адценнем. А па-другое, не ўсе друкаваныя выданні могуць адлюстроўваць шырокую каляровую гаму.

Варта памятаць яшчэ аб адным правіле. Калі вы збіраецеся друкаваць лагатып ў высокім дазволе або проста вялікіх памерах, то пры яго распрацоўцы абавязкова варта выкарыстоўваць маштабуецца вектарную графіку. Калі ж ваш лагатып ніколі не выйдзе за межы інтэрнэт-прасторы, то вы можаце зрабіць яго максімальна складаным і насычаным.

Мэтавая аўдыторыя і фірмовы стыль: не забудзьцеся правесці паралель


Дызайн фірмовага стылю і лагатыпа павінен быць дакладна накіраваны на мэтавую аўдыторыю вашай кампаніі, бо вобраз лога будзе моцна ўплываць на чакання патэнцыйных кліентаў (даказана і не раз на практыцы). Выбіраючы дызайнера, звярніце ўвагу на яго партфоліо. Толькі так вы зможаце зразумець, ці спадабацца вам канчатковы варыянт вашага лога ці не. Да таго ж дасведчаны дызайнер (а ўзровень яго прафесіяналізму можна таксама вызначыць па партфоліо) зможа вам дапамагчы вызначыцца з многімі пытаннямі, якія датычацца вашага лагатыпа.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.