09.28.2012

У сапраўдны момант існуе незлічоная колькасць сродкаў стварэння лагатыпаў. Да звыклым афлайнавым пакетам сёння дадаўся яшчэ і віртуальны інструментар на розных тэматычных сайтах. Аднак у любой справе існуе тэорыя і практыка. Усе апісанае вышэй дае нам магчымасць прыкладнога, практычнага прымянення назапашаных навыкаў. А вось пра «теории», у прыватнасці, пра тое, што трэба для стварэння ўдалага лога, інфармацыі не так ужо і шмат.

Дызайн


Працэс распрацоўкі дызайну мае на ўвазе ўжо на пачатковай стадыі стварэнне лагатыпа, які будзе прыцягваць увагу, захапляць, здзіўляць і дэманстраваць перавагу. Лагатып – гэта твар брэнда, калька эканамічнай сутнасці кампаніі. Асноўная задача лагатыпа – дапамагчы ідэнтыфікаваць кампанію або прадукт, зрабіць яго выдатным ад іншых прадуктаў і суб'ектаў гэтага сектара рынку. Важна разумець, што лагатып ня створаны для таго, каб прадаваць. У гэтым яго адрозненне ад прадае інфармацыі або рэкламы. Ён – ідэнтыфікатар. Бо лагатып не так значны для нас, як сам тавар. Нам куды важней якасць тавару, чым яго знешні аблічча.

Структура


Наяўнасць выразнага сэнсавага шкілета ў лагатыпе дапамагае з максімальнай дакладнасцю перадаваць задума ўладальніка. Эфектыўнасць лагатыпа павінна выяўляцца ў некалькіх аспектах: важна прэзентабельна выглядаць лагатыпу ў любых памерах і на любым фоне, даваць магчымасць выразна ідэнтыфікаваць прадукт нават у бясколерным выкананні. Такім чынам, структура ўдалага лагатыпа простая: ён павінен мець дакладную канцэпцыю і выдатнае выкананне.

Працэс стварэння


Для іншага назіральніка маленькі лагатып не адлюстроўвае велізарнай колькасці сіл і цярпення, загубленых на яго стварэнне. І даказаць адваротнае досыць складана. Таму пры стварэнні лагатыпа дызайнеру варта строга прытрымлівацца ўстаноўленых патрабаванняў заказчыка, якімі б спецыфічнымі яны б ні былі. Калі нешта не ясна, заўсёды задавайце кліенту дадатковыя пытанні. Гэта дапаможа істотна скараціць час на дапрацоўку, калі ў ёй наогул будзе неабходнасць. Асаблівая ўвага трэба надаць спецыфіцы сегмента рынку, для якога ствараецца лагатып. Тут важна па магчымасці ўлічваць вопыт іншых кампаній, гісторыю развіцця галіны. Знайдзіце паспяховыя лагатыпы. Правядзіце паралелі. Памятаеце, што прытрымліванне тэндэнцыям моды павінна быць умераным, бо нам трэба стварыць даўгавечны і актуальны лагатып. Таму неабходна прытрымлівацца працэсу стварэння, праверанага досведам. Якога? У кожнага дызайнера ён свой. Агульнае толькі адно – такі алгарытм павінен прыносіць вынік.

Прамалёўка


Такім чынам, патрабаванні сфармаваныя. Ідэі і канцэпцыі знойдзеныя. Інструментар падрыхтаваны. Цяпер роля першай скрыпкі адвядзем працэсам творчым: здольнасці крэатыўна і думаць і лавіць натхненне. Вазьміце чысты ліст паперы і ўключыце фантазію. І вы зразумееце, што на стадыі прамалёўкі лагатыпа нараджаецца не толькі асноўная ідэя, але і першы чарнавы варыянт лагатыпа. Не спяшаецеся. Рабіце перапынкі. Давайце ідэям магчымасць спець. Раніца вечара мудрэйшая.

Прэзентацыя


Старайцеся прэзентаваць заказчыку толькі самую лепшую, на ваш погляд, версію дызайну. Выкарыстоўвайце шырокія магчымасці прадстаўлення, стварайце PDF-прэзентацыі, у якіх вы б маглі больш падрабязна апісваць сваё бачанне канцэпцыі лагатыпа і індывідуальнасці брэнда. Прэзентацыя з'яўляецца прадавальным звяном паслуг дызайнера. Яркая, маляўнічая абгортка вашага прадукту, які вяшчае аб яго высокай якасці і эфектыўнасці.

Падтрымка


Заўсёды важна ажыццяўляць своечасовую падтрымку кліента, па магчымасці ўносіць змены, реновировать. Гэта дазволіць вам высока пазіцыянаваць сябе ў вачах патэнцыйных кліентаў. Бо сарафаннае радыё ніхто не адмяняў.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.