06.04.2013

Многія думаюць, што стварыць лагатып – гэтую справу літаральна некалькіх хвілін. Ну што там хітрага? Прыдумаў карцінку, ўпісаў назву фірмы і ўсё. Ну так, можна яшчэ з кветкамі паэксперыментаваць. Але на самой справе гэтая задача некалькі больш складаная.

Дызайн лагатыпа неабходна старанна прадумаць, ды і дызайнерскія навыкі павінны быць дастаткова высокімі, інакш вынік наўрад ці будзе здавальняючым. Такім чынам, пачніце з вывучэння кампаніі, для якой уласна і будзе стварацца лагатып, не абмяжоўваючыся толькі інфармацыяй аб яе плацежаздольнасці. Дизайн логотипа фирмыАхапіць прыйдзецца не толькі персанал фірмы, але і яе кліентаў, а дакладней, іх перспектывы: жадання, чакання, ацэнка дзейнасці кампаніі. Адзначце для сябе асаблівасці той сферы, у якой яна вядзе сваю дзейнасць. Пажадана, каб вашы высновы былі аб'ектыўнымі.

Не спрабуйце схалтурыў і стварыць новы лагатып для новай кампаніі па ўзоры раней створанаму вамі для іншай фірмы. Улічыце, што лога для рэстарана не зможа быць гэтак жа эфектыўным для будаўнічай фірмы, паколькі патрэбы і чаканні іх кліентаў розныя. Толькі той лагатып, які адказвае ўсім запытам замовіла яго кампаніі, (пры гэтым лёгка запамінальны) зможа ўтрымаць рынак і стаць вядомым сярод спажыўцоў.

Звярніце ўвагу на тое, што лагатып павінен несці эмацыйную нагрузку, паколькі гледзячы на яго, кліенты будуць складаць сваё ўражанне аб кампаніі ў цэлым, пра супрацоўнікаў, якія там працуюць, пра ўзровень прапанаванага сэрвісу. Калі заказчык хоча, каб яго патэнцыйныя кліенты думалі пра яго фірме, як аб стабільным прадпрыемстве, то лагатып павінен выклікаць у людзей падобныя адчуванні сваім выглядам з першага погляду.

Дызайн лагатыпаў – асноўныя прынцыпы стварэння


Такім чынам, якія ж рэкамендацыі мы можам прапанаваць вам адносна стварэння лагатыпа? Існуе некалькі момантаў, на якія трэба звярнуць асаблівую ўвагу пры выкананні пастаўленай задачы.

У першую чаргу неабходна вызначыцца са шрыфтам і каляровай гамай. Тут важна памятаць аб тэорыі кветак, каб правільна вызначыць эмацыйную мэта і таксама правільна перадаць яе канчатковага спажыўца. Калі ведаў у гэтай галіне ў вас асаблівых няма, то рэкамендуем пашырыць свой кругагляд.

Далей вызначыцеся з формай будучага лога. Калі казаць увогуле, то закругленыя формы азначаюць нейкую пасіўнасць, інертнасць, а вострыя грані і куты – агрэсію, напор. Калі заказчык жадае, каб лагатып падахвочваў да якога-небудзь дзеяння, то выкарыстоўваць закругленыя формы будзе не самым правільным рашэннем.

Пазбегнуць перагружанасці лагатыпа зместам, у прыватнасці формамі і тэкстам даволі проста. Каб праверыць, ці не дапусцілі Ці вы такую памылку, трэба проста раздрукаваць эскіз лога на паперы і паглядзець на яго з боку, праз люстраны адбітак.

Таксама высветліць спадабацца Ці лагатып мэтавай аўдыторыі можна пры выкарыстанні апытанняў. Пакажыце сваю працу вызначанага колькасці людзей (можна выкарыстоўваць форумы і іншыя рэсурсы), і хай яны ацэняць яго свежым поглядам.

Ствараючы лагатып, не разлічвайце на хуткі вынік. Прыгатуйцеся да таго, што вам прыйдзецца прыкласці нямала намаганняў для таго, каб стварыць паспяховы, вядомы і эфектыўна працуе лога.


Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.