Crowd marketing як інструмент фарміравання думкі аб брэндзе
На сённяшні дзень прасоўванне сайтаў шляхам скупкі спасылкавай масы рашуча немагчыма. Набываючы знешнія спасылкі можна лёгка патрапіць пад санкцыі Яндэкса або Гугла, І апынуцца ў так званым «черном» спісе
выбрацца з якога вельмі няпроста.
А паколькі раскручваць сайты ранейшымі спосабамі нельга, то прыходзіцца выдасканаліцца і шукаць новыя шляхі прасоўвання. Адным з сучасных і эфектыўных шляхоў раскруціць тавар ці інтэрнэт-пляцоўку з'яўляецца crowd marketing.
Што ўяўляе сабой крауд маркетынг?
Крауд маркетынг ўяўляе сабой працэс прасоўвання брэнда, тавару або сайта шляхам стварэння станоўчых водгукаў і спрыяльных каментароў. Выяўляючыся прасцей, гэта паўнавартаснае кіраванне меркаваннем, якое фармуецца вакол таго ці іншага прадукту.
Якасны крауд маркетынг – гэта аптымальнае спалучэнне SEO аптымізацыі і прасоўвання ў сацыяльных сетках. Для такіх мерапрыемстваў не патрэбна бяздумная масы спасылак. Прасоўванне адбываецца выключна сярод мэтавай аўдыторыі, і не патрабуе вялікай колькасці знешніх спасылак. Дарэчы, гэты від маркетынгу называюць яшчэ партызанскі маркетынг, так як ён з'яўляецца тайным для большасці карыстальнікаў і носіць не відавочны характар.
Асноўныя перавагі крауд маркетынгу.
Натуральна, крауд маркетынг не можа пахваліцца гэтак хуткімі вынікамі, як агрэсіўныя прасоўванне сайта з дапамогу спасылак, але і дадзены метад мае цэлы шэраг бясспрэчных пераваг. Дастаткова сказаць, што crowd marketing карыстаецца велізарнай папулярнасцю ў заходніх web-майстроў і маркетолагаў і з поўным правам лічыцца сапраўдным мастацтвам.
Такім чынам, перавагі крауд маркетынгу наступныя :
- Рызыка трапіць у «черные» спісы пошукавых сістэма зніжаецца да мінімуму. Большасць зваротных спасылак будуць трафікавым. Таму прасоўванне сайта або брэнда такім спосабам, цалкам і цалкам бяспечна.
- Раней набраная спасылкавая маса будзе разбаўлена безанкарнымі спасылкамі, якія так любяць пошукавыя сістэмы.
- Павялічваецца колькасць крыніц трафіку. Цяпер знешнія спасылкі вядуць не на адзін сайт, а адразу на добры дзясятак рэсурсаў.
- Тавар ці сайт набываюць папулярнасць у сеткі. І калі крауд маркетынг выраблены пісьменна, то прасоўваны прадукт застанецца вядомым на некалькі гадоў.
- Паколькі трафік ідзе мэтавай, то яго можна манетызаваць, і зарабляць грошы на падобных спасылках.
Як правільна праводзіць крауд маркетынг?
Па вялікім рахунку, кожная праца па партызанскім маркетынгу ўнікальная і непаўторная, і залежыць ад выгляду раскручваць прадукту. У любым выпадку, усю працу па крауд маркетынгу можна падзяліць на некалькі этапаў.
- Адсочванне любой інфармацыі аб прасоўваецца прадукцыі. Вядома-ж, раскручваць сайт або тавар не залаты чырвонец і не можа падабаецца абсалютна ўсім, таму вельмі важна старанна сачыць за абмеркаваннямі, якія ўзнікаюць вакол яго.
- Праверка каментароў у профільных блогах. Тут неабходна выкарыстоўваць натуральныя спасылкі. Звычайна, такія спасылкі жывуць вельмі доўга, і здольныя рэкламаваць рэсурс або тавар, лепш вялікага ліку няпрофільных спасылак. Варта ўступаць у абмеркавання прадукту, і ў самым мяккай форме даказваць яго карыснасць і прыдатнасць.
- Кантроль сацыяльных сетак. На сённяшні дзень, сацыяльныя сеткі маюць важнейшае значэння. У іх абмяркоўваюць усё хоць трохі важныя падзеі і прадметы, і таму, нельга выпускаць сацыяльныя сеткі з-пад увагі. Аднакласнікі, Фэйсбук – ўсюды трэба весці пільны маніторынг і мякка рэкламаваць сайт або тавар.
- Рэагаванне на атрыманыя вынікі.
Уся збіраная інфармацыя з глабальнай сеткі павінна быць сабрана і прааналізавана Такім чынам, выпрацоўваецца план работ па ўзмацненні прасоўвання прадукту па тых ці іншых напрамках. Шляху прасоўвання напрамую залежаць ад самога тавару або. сайта.
Варта сказаць, што крауд маркетынг досыць складаная і затратная праца, якая патрабуе ручной працы. Аднак, яна практычна не мае пабочных эфектаў, а натуральныя спасылкі могуць працаваць неабмежавана доўга.