03.11.2013

Чалавечая натура ўладкованая такім чынам, што часта людзі выдаюць жаданае за рэчаіснасць. Такая ж сітуацыя склалася з паняццем капірайтынгу і seo-капірайтынгу. Уся сутнасць праблемы крыецца ў далёкіх дзевяностых, бо менавіта ў той перыяд, калі руская гаворка стала разводзіцца замежнымі словамі, у прыватнасці тых, хто прыйшоў з Амерыкі і Англіі.

Seo копирайтДык вось тады лічылася што копирайтинг – гэты занятак, накіраванае на напісанне рэкламных тэкстаў. На жаль, у многіх засталося гэта перакруціў вызначэнне дадзенага роду працы. На самай справе капірайт ўяўляе сабой напісанне аўтарскіх артыкулаў на самую разнастайную тэматыку. Для тых, хто трохі ведае ангельскую мову лёгка можна раскласці гэтае слова на дзве часткі: opy – значыць не копія, а праца, і right – значыць не пісаць, а права валодаць чымсьці. Гэта значыць капірайт – гэта аўтарская праца.

Адносна другога вызначэння, seo-капірайтынгу, так яго паняцце наогул знявечаны. Многія лічаць, што гэта проста бяздумная ўстаўка патрэбных ключавых слоў у тэкст. На самай жа справе, seo-капірайтынгу, гэта даволі складаная праца, якая патрабуе пэўных навыкаў. Такі выгляд працы патрэбен для таго, каб палегчыць працу пошукавым робатам ў сетцы Інтэрнэт выкананні пошукавых запытаў. Seo-аптымізацыя – гэта цэлая навука, якая дапамагае прасоўванні сайтаў або web-старонак на першыя пазіцыі ў пошукавых сістэмах. Таксама, важна адзначыць, што ёсць яшчэ адна асноўная задача seo-капірайтынгу – пісьменна сумясціць аптымізацыю тэксту з яго чытэльнасцю. Каб тэкст быў рэальна ўдалым яго, у першую чаргу, трэба пісаць для людзей, а не для робатаў. Як становіцца зразумелым, seo-капірайтынгу – гэта сумяшчэнне двух відаў дзейнасці: напісанне аўтарскай працы, і аптымізацыя яе для пошукавых робатаў. Галоўнай праблемай сярод пачаткоўцаў аўтараў як раз і з'яўляецца тое, што яны спрабуюць максімальна насыціць тэкст ключавымі словамі, што робіць яго ў сваю чаргу, незразумелым і абсалютна не цікавым.

Спадзяемся прыведзеная інфармацыя, хоць трохі дапамагла Вам разабрацца ў дадзеным пытанні і растлумачыць сітуацыю з нагоды капірайту і seo-аптымізацыі.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.