11.13.2012

Любы дасведчаны SEO-шнік вам скажа, што можна раскруціць сайт любой тэматыкі і на любым рухавічку. Было б жаданне. Прычым далёка не абавязкова укладваць пры гэтым сродкі ў прасоўванне. Не верыце? Тады правядзем невялікі лікбез.

Унутраная аптымізацыя

Перш за ўсё трэба правесці ўнутраныя аптымізацыйных працы на сайце. Гэта паспрыяе лепшай індэксацыі старонак пошукавымі машынамі. За кошт пісьменнай ўнутранай аптымізацыі па нізкачашчынным запытам можна без працы трапіць у ТОП-ы пошукавых сістэм, тым самым атрымаўшы першы якасны трафік.

Даданне ў пошукавікі

Пасля таго, як сайт напоўнены некаторым кантэнтам і аптымізаваны пад пошук, самы час пачаць раскрутку. Для пачатку трэба дадаць сайт у пошукавыя базы, каб карыстальнікі Інтэрнэту маглі без працы яго адшукаць. Для гэтага лепш за ўсё скарыстацца наступнымі спасылкамі :


Рэгістрацыя ў каталогах

Сёння каталогі ўжо не так эфектыўныя для ўзняцця ТИЦ сайта, аднак у якасці «дрожжей» для росту пазіцый сайта па нізкачашчынным запытам і павелічэння спасылкавай масы падыдуць выдатна. Трапіць у некаторыя з іх, напрыклад ст Каталог Mail.Ru, Яндэкс.Каталог ці Каталог DMOZ неверагодна цяжка. Аднак паспрабаваць усё ж варта.
Для рэгістрацыі сайта ў тысячах іншых каталогаў сайтаў спатрэбіцца спецыялізаванае ПА, паслугі спецыяльных сэрвісаў або дапамогу вэбмайстра.

Даданне ў рэйтынгі

Калі ваш сайт варта разглядаць як блог, то яго варта дадаць у рэйтынгі блогаў Гэта дасць магчымасць атрымаць нязначны трафік праз индексируемую спасылку. Акрамя таго, рэйтынг – выдатны матывіровачную фактар, які прымушае пастаянна працаваць над блогам.
Уладальнікам жа сайтаў рознай тэматыкі не перашкодзіць дадаць іх у рэйтынгі Mail.ru і Рамблер Топ 100.

Даданне ў каталогі RSS-стужак

Дадаўшы RSS-стужку свайго сайта ў спецыялізаваныя каталогі, вы даможацеся публікацыі вашых матэрыялаў у каталогах RSS-стужак. Гэта дасць вам прыток новых карыстальнікаў і больш аператыўную індэксацыю старонак у пошукавіку.
Калі ў вас ёсць блог, то абавязкова трэба «прожечь» RSS-стужку праз feedburner.com.

Сэрвісы соц. закладак

У плане павелічэння наведвальнасці сацыяльныя закладкі не прынясуць ніякай аддачы. Аднак наяўнасць такіх закладак здольна станоўчым чынам паўплываць на ўспрыманне карыстальніка, таму грэбаваць імі не варта.

Сэрвісы «вопрос-ответ»

Як і сацыяльныя закладкі, аднесці гэты спосаб прасоўвання да паўнавартаснай раскрутцы можна з вялікім нацягам. Нават калі дадаць у сайтах па тэматыцы «вопрос-ответ» спасылку на свой сайт, яна ўсё роўна будзе зачынена ад індэксацыі адпаведнымі тэгамі. Аднак у выпадку траплення старонкі ў топ пошукавых сістэм вы практычна гарантуеце сабе трафік у некалькі чалавек у дзень.
Прыдатныя сэрвісы :


Рэгістрацыя ў панэлях вэбмайстра

Каб адсочваць эфектыўнасць раскруткі, неабходна аналізаваць індэксацыю сайта, ідэнтыфікаваць і выпраўляць памылкі. Для гэтага сайт дадаем у панэлькі вэбмайстроў Google, Bing, Яндэкс.Вэбмайстар.

Каментары ў Dofollow-блогах

Дадаючы унікальныя і карысныя матэрыялы на сайт або блог, нельга забываць і пра іншых спосабах павелічэння спасылкавай масы. Выдатным прыёмам для гэтага паслужыць каментаванне Dofollow-блогаў. У такіх блогах спасылкі ў каментарах не зачыненыя тэгам rel = ”nofollow”, а значыць, ёсць магчымасць атрымліваць пясчынку ТИЦ і PageRank для сайта. Пры гэтым ёсць верагоднасць, што з блогаў вы зможаце атрымліваць і часцінку трафіку, пры ўмове, што ваш каментар апынецца адным з першых на старонцы.

Размяшчэнне артыкулаў

Прасоўванне артыкуламі – правераны, бясплатны і эфектыўны спосаб раскруткі сайта Для гэтага неабходна проста напісаць артыкул і змясціць яе ў адпаведныя бясплатныя каталогі артыкулаў. Пры гэтым у артыкул ўстаўляецца некалькі спасылак на сайт. Тэксты артыкулаў выдатна індэксуюцца пошукавікамі, што дазваляе сур'ёзна падняць пазіцыі сайта па сярэднечашчынным і нізкачашчынным запытам. Акрамя таго, артыкулы здольныя яшчэ і прыносіць трохі трафіку.

Абнаўленне кантэнту

Рэгулярнае абнаўленне якасным кантэнтам – асноватворная частка эфектыўнай раскруткі. Ён прыцягне як новых карыстальнікаў, так ўтрымае і старых. Праз некаторы час на вас пачнуць спасылацца ў разнастайных чатах, форумах, сайтах, сістэмах і сэрвісах. Усё, што будзе патрабавацца ад вас – запаўняць сайт актуальнай інфармацыяй і прасоўваць яго па запытах праз куплю спасылак у біржах.
Для пошуку тэматычных запытаў, якія вы будзеце выкарыстоўваць у сваіх артыкулах, лепш за ўсё выкарыстоўваць наступныя сэрвісы :

Удалай раскруткі!

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.