08.09.2013

Банэрная рэклама – гэта адзін з інструментаў, які дазваляе прыцягнуць яшчэ больш увагі да вашай гандлёвай марцы, зрабіць яе больш вядомай і папулярнай у патэнцыйных кліентаў. У пэўным сэнсе банеры падобныя з лагатыпамі, аднак працэсы і мэты іх стварэння зусім розныя.

Банеры ўяўляюць сабой малюнак з пэўнай сэнсавай нагрузкай, як і лагатып.

Эффективная баннерная рекламаАднак у адрозненне ад апошняга, яны зьяўляюцца не пасіўнымі, а актыўнымі рэкламнымі інструментамі. Акрамя таго, Flash банер можа быць не толькі статычнымі, але яшчэ і анімаваным і нават ўяўляць сабой невялікі мультыплікацыйны ролік. Лагатыпы не ўтрымліваюць у сабе ніякіх спасылак. А вось распрацоўка Flash банэра, як працэс, адным з пунктаў плана ставіць ўключэнне ў малюнак пэўнай спасылкі, якая пераправіць карыстальніка на рэкламуемы сайт, дзе размяшчаецца падрабязная інфармацыя аб тавары ці паслугі, пасля націску на карцінку.

Эфектыўнасць флэш банэраў


З дапамогай Flash банэра прыцягнуць увагу аўдыторыі да свайго сайту дастаткова проста. Таксама яны выдатна спраўляюцца з роляй сродкаў іміджавай рэкламы. Паказчык эфектыўнасці выкарыстання банэраў – гэта пэўны працэнтны каэфіцыент – суадносіны колькасці клікаў па банэры і лікі рэальных пераходаў на сайт праз яго. Напрыклад, калі па банэры клікнулі 1000 раз, а перайшлі на сайт толькі 100 разоў, то каэфіцыент эфектыўнасці будзе роўны 1%. Аднак гэта не тычыцца іміджавых банэраў, якія ствараюцца толькі для знаёмства з гандлёвай маркай.

Стварэнне банэрнай рэкламы


Flash банер выклікае ў карыстальнікаў пэўныя асацыяцыі адносна пазіцыянавання пэўных тавараў і паслуг, прапанаваных на рынку. Такім чынам, ён уплывае на асацыятыўнае мысленне патэнцыйных пакупнікоў, робіць тавары / паслугі, прапанаваныя вашай кампаніяй, больш вядомымі для іх. А тое, што добра знаёма спажыўцу, купляецца ім больш ахвотна.

Сярод асноўных фактараў важных для стварэння банэрнай рэкламы варта вылучыць :

  • якасць самога банэра ;
  • пісьменна аформлены графічны дызайн ;
  • падбор ўдалага слогана / рэкламнага тэксту ;
  • добра падабраны візуальны вобраз і т.д.

Стварэнне флэш банэраў – задача не лёгкая, тут патрабуецца вялікі вопыт і дастатковы багаж ведаў. Не абысціся тут і без добрага мастацкага густу. Гэта асабліва тычыцца анімаваных і мультыплікацыйных банэраў, эфектыўнасць якіх значна вышэй, чым у іх статычных «собратьев», паколькі яны могуць данесці значна больш інфармацыі патэнцыйнага кліенту пры выкарыстанні малюнкаў аднолькавага памеру, а сама інфармацыя здаецца пакупніку больш цікавай і дасканалай. Аднак не варта забываць аб абмежаванні банэраў па памерах і вазе. Самымі распаўсюджанымі сёння габарытамі для гэтага рэкламнага сродкі з'яўляюцца 468х60, 200х400, 100х100, 120х60 пікселяў, а вага яго павінен быць такім, каб нават пры самым слабым Інтэрнэт-злучэнні карыстачу не прыйшлося занадта доўга чакаць загрузкі малюнка. А выкарыстанне разнастайных видеоэффектов толькі дадасць цікавасці наведвальнікам да вашага сайту.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.