+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Аўдыт юзабіліці сайта – павышаем эфектыўнасць работы любога рэсурсу

Тэхнічны аналіз сайта – аперацыя неабходная, але не варта абмяжоўвацца толькі яе правядзеннем, паколькі для вашага сайта мала проста падабаецца пошукавым сістэмам. Рэсурс павінен быць яшчэ прывабным для сваіх наведвальнікаў. Каб высветліць, наколькі моцна ён падабаецца карыстальнікам, трэба правесці яшчэ адну аперацыю – аўдыт юзабіліці. Акрамя таго, гэта дапаможа зрабіць працу сайта яшчэ больш эфектыўнай.

Юзабіліці – ці сапраўды гэта важна?


Спецыялісты, для якіх стварэнне вэб-сайтаў – асноўны від дзейнасці, ведаюць, што пісьменнае правядзенне аўдыту юзабіліці дазволіць ператварыць вялікую частку патэнцыйных кліентаў у сапраўдных пакупнікоў. І ў гэтым немалую ролю згуляе той факт, што ў працэсе працы структура сайта будзе старанна перапрацаваная і аптымізавана настолькі, што любому карыстальніку будзе адразу зразумела, як працаваць з ім. Да таго ж праца рэсурсу стане больш эфектыўнай, Бо ўсе непатрэбныя старонкі, на якія наведвальнікі звярталі мала ўвагі (ці не звярталі яго зусім), будуць выдаленыя.

Доўга распавядаць пра тое, што менавіта робяць спецыялісты падчас правядзення аўдыту юзабіліці, не трэба. Лепш скажам пра гэта коратка, пералічыўшы некалькі асноўных метадаў, з дапамогай якіх праводзяць аўдыт :

Вядома, вырашыць усе праблемы сайта можа і яго ўладальнік пры ўмове наяўнасці некаторага вопыту ў гэтай галіне. Аудит юзабилити сайтаАднак досвед паказвае, што лепш, больш эфектыўна і хутчэй гэтую задачу вырашаць кваліфікаваныя спецыялісты. Звернем вашу ўвагу на той факт, што незалежна ад таго ці ажыцьцяўляецца раскрутка сайта ў Мінску або іншым горадзе (краіне), патрабаванні пошукавых сістэм застаюцца заўсёды аднолькавымі для ўсіх.

Тое ж самае можна сказаць і пра карыстальнікаў. Кожнаму з іх будзе прыемней купляць тавар або заказваць паслугі на сайце, якім зручна карыстацца. Менавіта таму кожнаму ўладальніку неабходна клапоціцца не толькі аб тэхнічнай баку пытання прасоўвання свайго сайта ў ТОП пошукавых сістэм, але таксама аб прывабнасці яго для кожнага патэнцыйнага кліента. Правядзенне аўдыту юзабіліці дазволіць палепшыць працу вашага рэсурсу, а таксама не дапусціць тых жа памылак, калі вы вырашыце пачаць распрацоўку новых рэсурсаў.

Падзяліцца: