02.13.2014

Тэхнічны аналіз сайта – аперацыя неабходная, але не варта абмяжоўвацца толькі яе правядзеннем, паколькі для вашага сайта мала проста падабаецца пошукавым сістэмам. Рэсурс павінен быць яшчэ прывабным для сваіх наведвальнікаў. Каб высветліць, наколькі моцна ён падабаецца карыстальнікам, трэба правесці яшчэ адну аперацыю – аўдыт юзабіліці. Акрамя таго, гэта дапаможа зрабіць працу сайта яшчэ больш эфектыўнай.

Юзабіліці – ці сапраўды гэта важна?


Спецыялісты, для якіх стварэнне вэб-сайтаў – асноўны від дзейнасці, ведаюць, што пісьменнае правядзенне аўдыту юзабіліці дазволіць ператварыць вялікую частку патэнцыйных кліентаў у сапраўдных пакупнікоў. І ў гэтым немалую ролю згуляе той факт, што ў працэсе працы структура сайта будзе старанна перапрацаваная і аптымізавана настолькі, што любому карыстальніку будзе адразу зразумела, як працаваць з ім. Да таго ж праца рэсурсу стане больш эфектыўнай, Бо ўсе непатрэбныя старонкі, на якія наведвальнікі звярталі мала ўвагі (ці не звярталі яго зусім), будуць выдаленыя.

Доўга распавядаць пра тое, што менавіта робяць спецыялісты падчас правядзення аўдыту юзабіліці, не трэба. Лепш скажам пра гэта коратка, пералічыўшы некалькі асноўных метадаў, з дапамогай якіх праводзяць аўдыт :

  • ацэнка ступені зручнасці перамяшчэння карыстальніка па сайце ;
  • аналіз напаўнення і структуры галоўнай старонкі рэсурсу ;
  • аналіз напаўнення і структур астатніх старонак сайта, а таксама іх шаблонаў ;
  • аналіз якасці і эфектыўнасці кантэнту ;
  • аналіз кліенцкай часткі вэб-сайта ;
  • адзнака карэктнасці адлюстравання web-сайта ў розных браўзэрах ;
  • праверка хуткасці загрузкі рэсурсу ў розных браўзэрах.

Вядома, вырашыць усе праблемы сайта можа і яго ўладальнік пры ўмове наяўнасці некаторага вопыту ў гэтай галіне. Аудит юзабилити сайтаАднак досвед паказвае, што лепш, больш эфектыўна і хутчэй гэтую задачу вырашаць кваліфікаваныя спецыялісты. Звернем вашу ўвагу на той факт, што незалежна ад таго ці ажыцьцяўляецца раскрутка сайта ў Мінску або іншым горадзе (краіне), патрабаванні пошукавых сістэм застаюцца заўсёды аднолькавымі для ўсіх.

Тое ж самае можна сказаць і пра карыстальнікаў. Кожнаму з іх будзе прыемней купляць тавар або заказваць паслугі на сайце, якім зручна карыстацца. Менавіта таму кожнаму ўладальніку неабходна клапоціцца не толькі аб тэхнічнай баку пытання прасоўвання свайго сайта ў ТОП пошукавых сістэм, але таксама аб прывабнасці яго для кожнага патэнцыйнага кліента. Правядзенне аўдыту юзабіліці дазволіць палепшыць працу вашага рэсурсу, а таксама не дапусціць тых жа памылак, калі вы вырашыце пачаць распрацоўку новых рэсурсаў.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.