01.10.2014

Калі ў вас ужо ёсць свой сайт і ёсць жаданне прадаваць з яго дапамогай свае тавары / паслугі, то настаў час для наступнага кроку – вывядзення рэсурсу на першую старонку пошукавай выдачы па выбраных вамі пошукавым запытам. Вашай мэтай можа быць ТОП-10 ці ТОП-5, ці нават ТОП-3 і ТОП-1, але ў любым выпадку варта назапасіцца цярпеннем, паколькі прасоўванне патрабуе часу. Таксама вам трэба мець спецыяльныя веды. Калі іх няма, то ўсяму можна навучыцца, альбо ж наняць тых, у каго гэтыя веды ўжо ёсць.

Але, ні ў якім разе не забывайце аб тым, што ваш вэб-рэсурс павінен прыносіць карысць не толькі вам, але і наведвальнікам, якія на яго заходзяць. Такім чынам , SEO-раскрутка сайта павінна быць накіравана не толькі на тое, каб вывесці яго на «верхние строчки» пошукавага рэйтынгу, але і на тое, каб кожны карыстальнік атрымаў тое, што шукаў.

А цяпер больш падрабязна пра тое, што вам трэба ведаць, каб атрымаць жаданае – сайт у ТОПе. Першае, што трэба запомніць – чым менш канкурэнцыя, тым прасцей атрымаць першае месца. Але нават калі канкурэнцыя досыць вялікая, то магчымасць пераадолець гэта перашкода ёсць. Зрабіць гэта можна так :

  • падабраць нізкачашчынныя запыты ;
  • выбіраць рэгіёны, дзе канкурэнцыя менш, не забываючы пра тое, што на ваш тавар там павінен быць попыт.

Чым больш адрозненняў ад «толпы», тым лепш. Поисковая оптимизация и продвижениеПаколькі на запыт карыстальнікаў пошукавыя машыны заўсёды імкнуцца даць максімальна поўны адказ, то паказваць у першай дзесятцы два падобных адзін на аднаго (кантэнтам) сайта, яны наўрад ці будуць. Гэта азначае, што калі паспрабаваць пайсці простым шляхам і проста скапіяваць з іншага сайта карцінкі і тэксты, то яны не дапамогуць вам патрапіць у ТОП. Да таго ж яшчэ можна атрымаць абвінавачванне ў плагіяце.

Карыстайцеся паслугамі вопытных копірайтэр, здольных пісаць якасныя тэксты, тым больш што для нізкачашчынных запытаў, па якіх будзе ажыццяўляцца стварэнне карпаратыўнага сайта, Інтэрнэт-крамы, сайта-візіткі або любога іншага вэб-рэсурсу гэтага цалкам дастаткова, каб атрымаць добрыя пазіцыі. З дапамогай добрых тэкстаў вы вылучыце свой сайт сярод іншых і пошукавыя машыны яго абавязкова заўважаць.

Акрамя таго, вам варта ведаць і заўсёды памятаць пра тое, што :

  • спасылкавая маса павінна быць якаснай ;
  • закупляць адразу шмат спасылак не варта, паколькі гэта прывядзе да трапляння пад пошукавыя фільтры ;
  • нельга выкарыстоўваць «черные» метады аптымізацыі, нават калі вельмі хочацца трапіць у ТОП хутчэй (вынік будзе зусім не такі, які вы чакаеце) ;
  • трэба клапаціцца аб добрым юзабіліці свайго сайта, каб карыстальнікі маглі дасягнуць мэты, з якой яны прыйшлі на ваш рэсурс, затрымліваліся на ім даўжэй і вярталіся зноў.

І апошняе – памятаеце, што значна прасцей спланаваць усё загадзя, чым потым выпраўляць дапушчаныя памылкі. Для гэтага трэба хаця б выкарыстоўваць seo-арыентаваную сістэму кіравання, Дзе будзе магчымасць прапісваць title, description і keywords для кожнай старонкі, выкарыстоўваць тэг noindex і іншыя карысныя тэгі.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.