Распрацоўка прататыпу сайта
Для чаго патрэбна распрацоўка прататыпа сайта?
-
Эканомія часу
Прасцей загадзя ўнесці карэктывы, чым мноства раз правіць фінальны варыянт. У першым выпадку не трэба зноўку «копаться» ў кодзе, ўводзіць новыя элементы, мяняць структуру. У другім спатрэбіцца нашмат далей «отматывать» назад, выдаткаваўшы час на паўторную адмалёўку, перапраграмаванне і запуск.
-
Карэктная праца
Прататып візуальна дэманструе праект, што дазваляе прасцей ацаніць ідэю. На словах рэсурс можа выглядаць ідэальна, на справе ж высветліцца, што колеры не спалучаюцца, тэкст на іх фоне губляецца, кнопкі складана адшукаць, структура – сумбурная і ня лагічная для карыстальніка.
-
Размяшчэнне карыстальнікаў
Калі наведвальнік пры першым заходзе на сайт за некалькі секунд зразумее, што да чаго – гэта ўжо 90 % поспеху. Прататып дапамагае загадзя даведацца, наколькі структура будучага рэсурсу зручная для карыстальнікаў: колькі часу ён марнуе на пошук патрэбнага пункта, тэксту, кнопкі, пераходу.
Як мы працуем?
-
01Ствараем ТЗАснова – гутарка з кліентам. Высвятляем максімум карысных дэталяў: пажаданні па структуры, стылю, напаўненні, каляровай гаме, магчымасцям першарадным і патэнцыйным.
-
02Распрацоўваем макетСпачатку ствараем статычны вэб-дызайн старонкі, каб адлюстраваць агульную структуру, стылістыку, размяшчэнне элементаў. Затым ператвараем у html-версію, каб кліент ўбачыў макет у працы.
-
03УзгадваемАбмяркоўваем прататып з заказчыкам, ўносім карэктывы, зыходзячы з пераваг карыстальнікаў, найбольш просты схемы пераходаў, аптымальных каляровых і графічных спалучэнняў.
-
04Дапрацоўваем і вярстаемСтвараем канчатковую версію, паказваем яе заказчыку, прыступаем да вёрстцы.
Чаму iMedia Solutions?
Для чаго трэба стварэнне прататыпа?
-
01СвоечасовасцьАператыўна ўносім карэкціроўкі, не адкладаючы на «потом». Хутка размяркоўваем задачы паміж членамі каманды, але, нягледзячы на самастойнасць кожнага спецыяліста, разам абмяркоўваем стратэгічныя рашэнні датычна праекта.
-
02ВопытЗа 8 гадоў працы наша вэб-студыя Беларусі паспела завяршыць больш за 500 праектаў. А значыць – пазнаёміцца з рознымі сферамі бізнесу. Мы ведаем, ад чаго адштурхоўвацца ў той ці іншай вобласці, улічваючы паводзіны мэтавай аўдыторыі, палітыку канкурэнтаў, канчатковыя мэты.
-
03ВедыМы не проста выконваем, а вучымся на кожным сваім праекце. Таму ведаем, як утрымаць карыстальніка на сайце, зрабіць так, каб ён адразу зразумеў, куды націскаць і дзе знайсці патрэбную інфармацыю. Такім чынам, вы здабываеце новых кліентаў, мы – добрую рэпутацыю.