Адрас офіса:
г.Мінск, Интернацыянальная 36
Час працы:
пн-пт 9.00 - 19.00
Адрас офіса:
г.Мінск, Интернацыянальная 36
Час працы:
пн-пт 9.00 - 19.00

Часта задаюць пытанні

  1. Ёсць гарантыя, што мой сайт патрапіць на першую старонку ў пошукавіках?

    Тэхналогія SEO не дазваляе даваць якія-небудзь гарантыі. Але тое, што ваш сайт стане лепш, мы гарантуем.


    Тут вырашальнае значэнне прымае на сябе вопыт кампаніі і яе спецыялістаў, якія прасоўваюць сайт. Мы ўжо вывелі сотні праектаў на першыя месцы ў выдачы Google і Яндэкс.

  2. Ад чаго залежыць кошт SEO ў Мінску?

    Ёсць шмат крытэрыяў, якія ўплываюць на кошт прасоўвання сайта. Вось некаторыя з іх :


    • Ўзрост сайта. Гэта новы дамен без гісторыі ці сайт ужо працуе больш за год. Звычайна, новыя сайты прасоўваць складаней, у іх няма ніякай рэпутацыі, няма старонак у індэксе пошукавых сістэм. Аднак ёсць сітуацыі, калі сайт, які працуе 1 або больш гадоў прасоўваць складаней, чым новы. Гэта выпадак, калі старонкі трэба выводзіць з пад фільтраў пошукавых сістэм.
    • Тып сайта. Колькі старонак, якое ў яго прызначэнне.
    • Бягучы стан рэсурсу. Працу істотна ўскладняюць памылкі кода, дрэнныя неаптымізаваныя і неуникальные тэксты, адсутнасць мабільнай версіі, санкцыі ад пошукавікаў.
    • Ўзровень канкурэнцыі ў нішы. Чым больш канкурэнтаў, тым складаней прабівацца ў ТОП.
    • Рэгіён прасоўвання. Чым шырэй, тым складаней. Прасоўваць сайт толькі ў Мінску прасцей, чым на ўсю Беларусь. А на ўсю Беларусь прасцей, чым на некалькі краін.
    • Задачы прасоўвання. Што будзе паказчыкам поспеху прасоўвання: пазіцыі ў пошуку, трафік або павелічэнне колькасці заявак.
  3. Калі будуць першыя вынікі прасоўвання?

    Для кожнага сайта выносяцца свае прагнозы. Практыка паказвае, што першыя паляпшэння назіраюцца ўжо ў другі месяц прасоўвання. Дасягненне ТОП-пазіцый патрабуе больш часу: 3-9 месяцаў.


    Для атрымання верхніх пазіцый у выдачы Яндэкс і Google можа спатрэбіцца розны час з-за розніцы алгарытмаў працы пошукавых сістэм.

  4. Хто будзе выконваць дапрацоўкі па сайце?

    Над вашым сайтам будзе працаваць цэлая каманда спецыялістаў :


    • SEO-спецыялісты зоймуцца падборам ключавых слоў, аналізам рынку і дапрацоўкамі ;
    • праграмісты выправяць тэхнічныя агрэхі ў працы сайта ;
    • копірайтэр напішуць якасныя прадаюць тэксты ;
    • дызайнеры выправяць недахопы афармлення і юзабіліці.

    Мы не проста прасоўваем сайты, мы паляпшаем іх.

  5. Ці ўваходзіць напісанне тэкстаў у кошт SEO?

    Так, распрацоўка кантэнту ўключана ў кошт.

  6. Вы закупляеце спасылкі? Гэта ўваходзіць у бюджэт на прасоўванне?

    Мы заўсёды імкнемся да арганічных (бясплатнаму) нарошчванню спасылачныя масы. Для гэтага прапрацоўваем ўнутраную перелинковку, выкарыстоўваем кантэнт-маркетынг і партнёрскія сувязі. Для паскарэння прасоўвання выкарыстоўваем пакупныя спасылкі: рэгістрацыя ў каталогах, на навінавых парталах і заказ артыкулаў на тэматычных рэсурсах.

  7. Ці абавязкова ўносіць праўкі на сайт?

    Як правіла, праўкі неабходныя. Калі ў сайта ёсць недахопы, якія ўплываюць на эфектыўнасць і якасць прасоўвання, мы іх абавязкова выправім.

  8. Як я магу ацаніць вынік аптымізацыі свайго сайта?

    Мы штомесяц прадстаўляем справаздачы аб выкананых работах і статыстыцы сайта. Са справаздачы вы даведаецеся :


    • што было зроблена ў справаздачны перыяд ;
    • як змяніліся пазіцыі ;
    • наколькі павялічыўся трафік ;
    • колькі заявак прыйшло з арганічнай выдачы.

    Праверыць змены пазіцый можна ўласнымі сіламі, увёўшы запыты ў пошукавую радок Google і Яндэкс ў рэжыме інкогніта (спалучэнне клавіш ctrl + shift + n).

  9. Як паскорыць прасоўванне ў ТОП?

    Каб прасунуць сайт хутчэй, трэба выкарыстоўваць некалькі метадаў прасоўвання. Ідэальны варыянт – дадаць да SEO кантэкстную і банэрную рэкламу. Гэта павялічыць трафік і ўцягнутасць аўдыторыі, а значыць, павысіць давер з боку пошукавых сістэм.

  10. Навошта прасоўваць сайт, калі ён ужо ў ТОПе?

    Падтрымка сайта – абавязковае мерапрыемства ў SEO. Калі пакінуць рэсурс без увагі, ён можа страціць пазіцыі. Гэта можа здарыцца па некалькіх прычынах :


    • з'явіліся канкурэнты з перадавым дызайнам і якасным прасоўваннем ;
    • змяніліся алгарытмы пошукавых сістэм ;
    • з'явіліся памылкі ў працы сайта з-за няправільнай працы вэбмайстроў ;
    • пашырэнне аўдыторыі і з'яўленні новых неахопленых запытаў.

    Падтрымка сайта ўключае мерапрыемствы, накіраваныя на захаванне пазіцый і трафіку з пошуку.

  11. Вы працуеце па чорным ці белым метадам прасоўвання?

    Мы карыстаемся толькі белымі метадамі. Не выкарыстоўваем падыходы, якія могуць прывесці да накладанню санкцый на сайт з боку пошукавых сістэм.

  12. Ці адрозніваецца прасоўванне сайта ў Мінску і рэгіёнах?

    Алгарытмы пошукавых сістэм не залежаць ад рэгіянальнай прывязкі сайтаў. Спіс работ заўсёды аналагічны. Аднак вынікі прасоўвання ў рэгіёнах звычайна дасягаюцца хутчэй, так як у Мінску вышэй канкурэнцыя.

  13. Што больш эфектыўна: SEO або кантэкст?

    Выбар метаду прасоўвання сайта залежыць ад спецыфікі бізнесу. Лепшы падыход – выкарыстоўваць абодва падыходу.


    • кантэкстная рэклама прыносіць прыбытак хутка ;
    • SEO – інструмент, які будзе захоўваць трафік і ўвага аўдыторыі без вялікіх укладанняў у доўгатэрміновай перспектыве.
  14. Навошта размяшчаць на сайце тавары і цэны?

    Гэтаму ёсць некалькі прычын :


    • Кліент заўсёды хоча прымаць рашэнне самастойна. Ён не хоча марнаваць час на званкі і слухаць тлумачэнні, дастаткова ўбачыць прапанову ;
    • Празрыстасць фармуе даверныя адносіны. Калі вы адразу раскрые ўсе карты, карыстальнік неўсвядомлена адзначыць вашу сумленнасць як плюс, асабліва, калі ў канкурэнтаў інфармацыя схаваная ;
    • Некалькі варыянтаў. Пакупнік заўсёды разглядае некалькі варыянтаў кампаній, якія прадстаўляюць паслугі. Калі ваша цана канкурэнтаздольная, вам няма чаго баяцца ;
    • Неўсвядомленае завышэнне. Калі кошт не паказаная, карыстальнік абавязкова яе завысіць.

    Не бойцеся размяшчаць ўсе тавары і паслугі з цэнамі, падайце карыстачу ўсё магчымасць для хуткага выбару.

  15. Навошта мяняць тэксты на сайце, калі мне падабаюцца тыя, што размешчаны цяпер?
    SEO-прасоўванне патрабуе распрацоўкі спецыфічных аптымізаваных матэрыялаў. Яны павінны быць унікальнымі, структураваным, без пераспаму па асобных словах, у іх павінны ўжывацца ключавыя словы. Дапрацоўкі проста неабходныя для эфектыўнага прасоўвання.
  16. Працуеце вы з вузкапрофільнымі сайтамі?

    Алгарытмы пошукавых сістэм не залежаць ад нішы, якую займае бізнэсам, таму SEO застаецца эфектыўным інструмент для любых кампаній.

  17. Навошта мне вялікае семантычнае ядро, калі я хачу прасоўвацца толькі па дзесяці запытам?

    Вялікае семантычнае ядро трэба, каб ахапіць максімум інтарэсаў вашай аўдыторыі. Адзін высокачашчынны запыт можа прывесці менш наведвальнікаў, чым 5-10 удакладняльных яго нізкачашчынных. Акрамя таго, ахопліваючы гэтыя запыты, вы становіцеся бліжэй да аўдыторыі: дакладна трапляеце ў іх інтарэсы.

  18. Ёсць пазіцыі, але няма заявак / заказаў. Чаму?

    Прычын можа быць некалькі :


    • магчыма ў вашых канкурэнтаў лепш асартымент, вышэй якасць тавару, і ваш тавар проста не цікавы вашай аўдыторыі ;
    • магчыма ў большасці карыстальнікаў працуе персаналізаваная выдача. Гэта характэрна для сфер бізнесу з пастаяннымі закупкамі. Персаналізаваная выдача падладжваецца пад карыстальнікаў і паказвае ім тыя сайты, на якіх яны ўжо былі. Іх выдача адрозніваецца ад той, якую бачыце вы ;
    • магчыма ваша семантыка ня ахоплівае ўсе інтарэсы аўдыторыі. Гэта значыць, па нейкіх ключах сайт у ТОПе, але гэтыя запыты не прыносяць трафіку і, як следства, заявак / званкоў.

    У гэтым выпадку патрэбен аўдыт. Мы даем такую паслугу бясплатна.

  19. Чаму ўпалі пазіцыі па тым ці іншым запыце?

    Калі аселі пазіцыі па адным запыце, ня трубіце паніку раней часу. Часцей за ўсё, адзін запыт не значыць нічога, калі ў выдзеленай сферы бізнесу застаецца трафік.


    Калі ж канкрэтны запыт прыносіць заяўкі і губляць пазіцыі па ім нельга, трэба :


    • глядзець выдачу, магчыма адзін або некалькі канкурэнтаў пачалі актыўна прасоўваць свае сайты па аналагічнай вашай семантыцы ;
    • паглядзець змены ў працы пошукавікаў, магчыма з'явіліся новыя алгарытмы, з-за якіх сайт трапіў пад фільтры ;
    • звярнуць увагу на паводзіны карыстальнікаў. Магчыма на сайце павялічылася колькасць адмоў. Тады трэба шукаць прычыны такога становішча рэчаў. Дапаможа Яндэкс Метрыка з яе вебвизором і Google Analytics.
  20. Навошта мне мабільная версія сайта?

    Мабільная версія – інструмент, які спрашчае ўзаемадзеянне карыстальнікаў з сайтам. Калі яе няма, сайтам нязручна карыстацца і, хутчэй за ўсё, патэнцыйны пакупнік пакіне ваш сайт і сыдзе да канкурэнта, у якога сайт аптымізаваны пад мабільныя прылады.

    Акрамя таго, наяўнасць мабільнай версія – адно з патрабаванне пошукавікаў. Калі яе няма на сайце, шанцы трапіць у ТОП зводзяцца да нуля.

  21. Навошта павялічваць хуткасць загрузкі сайта?

    Сучасныя карыстальнікі прывыклі да хуткай загрузцы. Яны не гатовыя чакаць па 3-5 секунд, пакуль падгрузіцца старонка, у такім выпадку, яны з вялікай верагоднасцю пойдуць з сайта.


    Таксама хуткасць загрузкі – гэта адзін з фактараў ранжыравання, замацаваны ў дакументацыі пошукавікаў.

  22. Як даведацца, колькі наведвальнікаў прыйшло на сайт з пошукавых сістэм?

    Калі вы хочаце самастойна кантраляваць прагрэс прасоўвання, у вас будуць доступы да сэрвісаў аналітыкі Яндэкс Метрыка і Google Analytics, дзе ёсць уся інфармацыя аб трафіку і запытах ў разгорнутым выглядзе.


    Калі вы не хочаце разбірацца ў магчымасцях сэрвісу, пачакайце завяршэння справаздачнага перыяду, і мы дамо разгорнуты справаздачу аб ходзе работ, трафіку і пазіцыях.

  23. З чаго пачынаецца прасоўванне сайта?

    Прасоўванне заўсёды пачынаецца з высвятлення бягучага тэхнічнага стану сайта, яго пазіцый, трафіку. Для гэтага мы праводзім аўдыт. Таксама на старце работ збіраецца семантычнае ядро. Ся – аснова прасоўвання, з яго выцякае стратэгія прасоўвання і вызначаюцца метады работ.

  24. Якія працы не ўваходзяць у SEO?

    У SEO ўваходзіць аб'ёмны пералік работ і часта ў яго ўключаюць староннія, не звязаныя або перасякальныя з аптымізацыяй мерапрыемствы.


    Работы якія не ўваходзяць у SEO і аплачваюцца асобна :


    • Аўдыт працы з заяўкамі. SEO – інструмент атрымання трафіку і лідаў, іх апрацоўка застаецца ў кампетэнцыі кіраўніка кампаніі-заказчыка ;
    • Комплексны кантэнт-маркетынг. У пералік работ SEO ўваходзіць строга пэўную колькасць артыкулаў, неабходнае для эфектыўнай аптымізацыі. Дадатковыя тэксты агаворваюцца асобна ;
    • Праца з сацыяльнымі сеткамі. Стварэнне груп і акаўнтаў магчыма ў рамках SEO, але іх вядзенне і прасоўванне – гэта асобны пласт работ, не звязаны з аптымізацыяй сайта.
  25. Ці магу падабраць запыты, па якіх будзе прасоўвацца сайт?

    Мы заўсёды ўлічваем інтарэсы заказчыка пры складанні семантычнага ядра, бо ніхто не ведае бізнес лепш яго ўладальніка. Аднак для ахопу ўсіх напрамкаў бізнесу, ствараем пашыранае семантычнае ядро.

Яшчэ засталіся складаныя пытанні?
faq