Прома-сайт Velo
VELO – унікальны прадукт для беларускага рынку. Гэта новы спосаб дастаўкі нікаціну ў арганізм, з дапамогай прадукту можна адмовіцца ад курэння цыгарэт. Ён не ўтрымлівае тытуню, у складзе толькі нікацін, вада, раслінныя валакна і араматызатары.
Мы распрацавалі эфектыўны сайт з нуля: дызайн, вёрстка, функцыянал, тэксты.
Вырашальныя задачы
Асноўная мэта стварэння сайта – пазнаёміць карыстальнікаў з новым для рынку прадуктам.
Для рэалізацыі задач кампаніі :
- Распрацавалі якасную структуру.
- Прадумалі тэкставае змест: раскрылі перавагі прадукту, паказалі актуальнасць выкарыстання VELO, распавялі як карыстацца.
- Паклапаціліся аб візуальнай складнікам: распрацавалі дызайн у адпаведнасці з брендбуком і фірмовым стылем брэнда.
На выхадзе брэнд і прадукт атрымаў функцыянальны сайт, у якім спалучаюцца азнаямленчыя якасці сайта-візіткі і прадаюць – уласцівыя Landing Page.
Рэалізаваны функцыянал
1. Адаптыўны інтэрфейс
Сайтам зручна карыстацца з любых прылад: ПК, ноўтбук, тэлефон, планшэт.
2. Эфектная анімацыя ў першым экране
Можна разгледзець ўпакоўку прадукту з усіх бакоў. Карыстальнік не сутыкнецца з падробкай.
3. Разумная сістэм вызначэнне геолокации
Дазваляе пакупніку хутчэй знайсці пункту продажаў прадукцыі. Гэта спрашчае ўзаемадзеянне кліент-кампанія.
4. Чат-бот
Яшчэ адзін інструмент спрашчэння кліенцкага сэрвісу: зніжаецца нагрузка на персанал кампаніі.
5. Азнаямленчае відэа ў інтэрфейсе
Такі кантэнт прасцей ўспрымаць, карыстальнік лепш разумее асаблівасці прадукту.
Landing рэалізаваны ў мінімалістычны стылі. Выключылі ўсе лішнія элементы, візуальная складнік распрацавана з улікам брендбука буйной кампаніі.