Лэндінг Статус Карта
Аб праекце
Статус карта - гэта новы прадукт статус банка: карта, з дапамогай якой можна атрымліваць дадатковыя зніжкі ў крамах “Евроопт” і ў партнёрскай сеткі “Е-плюс”, а таксама атрымліваць дадатковы прыбытак у выглядзе працэнтаў на рэшту.Асноўнай мэтай лендинга стала інфармаванне бягучых і патэнцыйных кліентаў Статус банка аб новым прадукце і яго магчымасцях.
Адаптыўная вёрстка
Дызайн лендинга аднолькава зручны і для тых, хто прывык працаваць у офісе на дэсктопе, і для тых, хто праглядае новую інфармацыю ў шляху на планшэце або тэлефоне, і для тых, хто працуе на ноўтбуку.
Блочная структура сайта дазваляе лёгка ўбачыць асноўную інфармацыю на любым дазволе і з любога тыпу прылад.
Асаблівасці дызайну
Асноўная колеравая гама лендинга - гэта фірмовыя сіне-зялёныя колеру лагатыпа, асацыююцца на падсвядомым узроўні са спакоем, прымірэнне і даверам.
Дызайн лендинга двухслаен. Першы пласт - гэта экраны: іх няшмат, яны лёгка і хутка прагортваюцца, інфармуючы карыстальніка аб ключавых перавагах статус карты. Аднак калі патэнцыйны кліент хоча даведацца пра прадукт падрабязней, то на кожным экране ён можа клікаць па кнопках, раскрываючым дадатковыя звесткі, аформленыя ў выглядзе прыемнай і інфарматыўнай Інфаграфіка.